Dochter ligt in bed, kga me zelf ook ff liggen want moet nog gaan werken van 16 tot 22 uur en dan 3 daagjes vrij
@Kuide..: Dat is inderdaad zwaar! Gelukkig is het nu allemaal klaar @Nathalie: Dat is balen.. hoeveel weken nog tot je verlof? @Snieke: Hier hetzelfde verhaal, het valt mensen pas sinds kort op dat ik zwanger ben. En ik ben juist zo trots op mijn (voor mijn gevoel) grote buik! @Mam: De flessen idd lekker voor je man laten staan. Wij doen de laatste tijd samen de grote boodschappen, dat is helemaal handig @Marb: Jaa weet wat je bedoeld, mooi hoor! Wij willen juist wachten met een 2e tot de oudste zo ongeveer naar de basisschool gaat. Dan zijn ze al een stukje zelfstandiger en heb je onder schooltijd lekker veel tijd voor de kleinste. De oudste kreeg immers ook alle aandacht voordat hij/zij naar school moest. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! Dichter op elkaar heeft ook weer voordelen. Achja, we zullen eerst de eerste maar eens gezond op de wereld zien te zetten .
goedemiddag allemaal, Ben ik weer een keer na een druk weekend! Gisteren heerlijk gezwommen alleen nu beetje soort spierpijn in me buik. @Emme mooi dat het leuk was in thailand! Hoe ging het vliegen? @marloes80 200 dagen! Lang al he! De tijd vliegt. @mam85 goeiemiddag @Nathalie3004 wat een stom konijn! hihi @Aaliyah86 gelukkig dat je leidinggevende het begreep! En heerlijk die tijden! @guusje44 jammer dat het erg vermoeiend was. Lijkt mij ook wel om wat te zien moet je veel lopen daar. @marb wat leuk dat je je jurk hebt gevonden! Ben benieuwd! Wanneer is de grote dag? @kuidebokibi gelukkig is het achter de rug het verhuizen. Hoop dat je wat rust kan vinden bij je vader. @mam85 veel plezier met het beginnen aan je babykamer.
@Snieke nouja wat een raar typ die is zeker blind niks van aan trekken! @Marb heb ook wel een idee wat je bedoelt met de stof, cool hoor. @Leeftijd 2e kindje ben het met mama eens wij willen ook pas 2e als de eerste op de basisschool zit (als we gezegend zijn een 2e te kunnen krijgen) @Sanne slaap lekker en werkse straks Had net even naar mn ouders gebeld om te vertellen over mn nieuwe werktijden enzo en toen vertelde mijn vader dat ze gisteren bij mijn zus geweest zijn en weer contact hebben terwijl mijn zus haar excuses nog niet eens aangeboden heeft, hoewel ze het daar nog wel met haar over gingen hebben. Vind het zelf wel jammer want ik vond het wel lekker rustig zo, maar wel fijn voor mijn ouders nu kunnen ze hun kleinkinderen ook weer zien. Ga maar even naar de winkel wil wentelteefjes maken maar heb geen melk moet ik weer door die PIEP regen heen....grrrrrr
zo net bij de gyn vandaan en alles is goed wel een flinke buik maar charlie loopt ietsje achter in de groei maar niet om ons zorgen te maken want hij kan alles inhalen. wel is besloten om mij niet over de 40 weken te laten lopen tenzij ik zelf aangeef dat het gaat maar verder als 41 weken mag ik niet eens hahaha dus ik ben benieuwd nu moet ik weer op 31 maart om 13.10 langs komen
@ Sanne: slaap lekker @ mama1987: hmja... maar we willen niet teveel leeftijdsverschil tussen de kinderen. Mijn broertje enik schelen 3,5 jaar en dat vond ik als kind helemaal niet leuk. Ik was ook heel jaloers toen hij geboren werd en dat kwam omdat ik ongeveer naar de basisschool moest toen hij kwam. Ik dacht dat m'n ouders me 'wegdeden' omdat ze nu een nieuwe hadden @ vinnies: 4 april! @ Aaliyah en mama1987: hihi, blij dat jullie me snappen. Weet niet of ik het zelf zou snappen, hahaha! Maar ik zal na de bruiloft wel een foto plaatsen, dan kunnen jullie t allemaal zien. @ gabester: fijn dat alles goed was en dat ze ervoor gaan zorgen dat je niet tot 42 weken hoeft door te sukkelen!
ja idd. hij is nu 15 kilo.. en dat sjouw ik sochtends nog steeds de trap af ..(omdat ie een slaapzak aan heeft en we die beneden pas uit doen)
gabester: fijn dat alles goed was! sanne: werkse! aaliyha: suc6 door de regen. bah! 2e kindje: ik zei altijd dat ik ze heel dicht op elkaar wilde hebben als dat zal kunnen.. liefst nog geen 1,5 jaar ertussen maar tjonge jonge wat heb ik me daar op verkeken ze. ik was nog zo druk met tieshan bezig en daar volop van aan het genieten dat ikhelemaal nog niet bezig was met een 2e zwangerschap. toch begon het wel weer wat te kriebellen. en toen dacht ik ja.. straks is tieshan alweer 2,5 als de baby er is.. en ik geloof dat ik het prima vind zo.. tieshan kan al een hoop zelf en moest er niet aan denken om eerder zwanger te zijn (niet verkeerd bedoeld uiteraad) nee hoor. de tijd vliegt voorbij met een kind.. je leeft elke keer in stapjes. 1e lachje , 1e woordjes, fruit hapjes ect.. voor je het weet gaat ie voor het eerst naar de psz.. (zo als hier) dan word je toch even herinnerd dat de tijd voorbij vliegt.. heerlijk! ik zal heel wat doen vandaag op zolder. maar ben de trap nog niet eens opgeweest. morgen nieuwe poging.. ik had hier beneden nog een hoop te doen. moeders komt vanavond op passen en dan wil ik het toch wel een beetje opgeruimt hebben
@ mam85, dat herken ik wel, hier is Ted ook 2 jaar en 4 mnd als de 2e er is. Moest er ook niet eerder aan denken om die aandacht te verdelen. Merkte dat Ted er nu ook aan toe was, hij is er klaar voor om grote broer te worden
hihi ik kon me er altijd dood aan ergeren dat mensne zeiden.. geniet ervan wat het gaat zo snel allemaal.. ooh bah dat hing me de strot uit hihi.. maar het is gewoon echt zo.. pff ik moet nu echt achter de pc vandaan. ik kak weer in
@Gabester: Fijn dat alles goed is en je zeker weet dat je geen eeuwen over tijd hoeft te lopen! @Marb: Haha tussen mij en mijn broertje zit maar 2 jaar en ik was volgens mijn moeder de hele dag bezig met alle aandacht opeisen, ik kan me herinneren dat ik me juist speciaal voelde toen ik naar school mocht en het na schooltijd een speciaal aandacht uurtje voor mij was. Het is ook nooit goed . @Mam: Is dat echt zo? Net zoals dat je alle pijn van een bevalling vergeten bent zodra je je kindje vast hebt? Heb net een mooie spijkerbroek besteld van Esprit bij de Wehkamp, van 80,00 voor 39,00! Hopelijk zit hij een beetje mooi, het is met mijn lange benen echt ellende om een mooie passende positiebroek te vinden!
hihi dat moet je niet aan mij vragen. mijn bevalling eindigde in een keizersnede. hahaha.. dus ik heb er niets van vernomen brr zie er als een dijk tegen op om nu gewoon te bevallen.. doe mij maar weer een ks
Zo meiden ben ik ook weer even wentelteefjes waren lekker! @mam ik d8 altijd dat als je ks had gehad dat je dan bij de 2e weer een ks moest... Pfff haha zit met een andere chick van een ander forum op msn, die meid had voor 12 wkn al de hele babykamer klaar en nu heeft ze echt ALLES al in huis ik snap dat niet hoor nu is er niks meer over om naar uit te kijken of te doen alleen dr box staat nog niet...
@Mam: Toevallig heb ik net zitten kletsen met een klant over bevallingen, zij is een keer natuurlijk bevallen met pijnbestrijding en heeft een keer een keizersnede gehad. Volgens haar is natuurlijk bevallen met pijnbestrijding goed te doen en is vooral het herstel een stuk aangenamer! Heb ik je nu een beetje moed ingesproken?
Aan de ene kant wel lekker, dan hoef je je nergens meer druk over te maken. Aan de andere kant vind ik het wel leuk dat ik nog wat dingetjes mag/moet kopen.. Achja, iedereen doet het op zijn/haar eigen manier, gelukkig!
hoi dames lekker laat kom ik me toch even laten zien. Ik ben net als jullie uitgerekend in juni 2009. Ik zat eerder ook hier op zw. pagina bij de novembermama's 2007. We hebben toen een eigen forum opgestart. ik zal me even voorstellen Ik ben Petra, 26 jaar oud en ik woon in de buurt van Eindhoven Ik ben docente geschiedenis op een middelbare school. Ik heb al een zoon van ong. 15 maanden hij heet Martijn. 8 juni 2009 ben ik uitgerekend en als het goed is krijgen we nu een dochter. Ik hoop af en toe gezellig met jullie mee te mogen kletsen groetjes Petra
ja zeker waar maar hele babykamer al af hebben met 12 wkn zou ik niet doen..wij gaan van het weekend nog wel wat dingen aanschaffen zoals matrasje en ik heb een lijstje van dingen die we nog moeten gaan we ook binnenkort halen.