@Peetje: Welkom! Wat een schattige foto's van je zoontje in je album *smelt* @Aaliyah: Ik zou het ook niet doen hoor! De grootste dingen zijn hier nu sinds een weekje klaar. Maar moet nog genoeg kopen, beddengoed, flesjes etc.
Petra welkom! Wat een mooie baby was jouw kindje zeg! En wat een lieve foto's! Tis rustig hier vandaag iedereen is zeker hard aan het werk.
Haha, idd... Zo is er altijd wat. Want enig kind is natuurlijk ook niet goed... Nou ja, wij willen gewoon graag snel een tweede, maar het hoeft natuurlijk absoluut niet Enneh... ik ben helemaal fan van de broeken van esprit! <3 De pijpen zijn over het algemeen vrij lang, ik moet ze altijd omslaan. @ Peetje: gefeliciteerd en welkom! Over alles al geregeld hebben... Tsja, ik zou het zelf niet doen denk ik... Maar als ze zich er prettig bijj voelt... Zo, net even gezellig thee gedronken met een vriendin van m'n moeder (die ken ik dus al m'n hele leven, best grappig). Ze kwam een oven-magnetron-combi brengen, die mogen we gewoon hebben! Zo lief. Straks even verder met de schuur. Die is eindelijk leeg, maar moet nog even goed schoon zodat ik de spullen erin kan gaan zetten!
@Marb: Wie weet willen wij dalijk ook wel heel vlug een tweede, eerst eens wachten tot de eerste er is Dat is fijn om te horen, hopelijk heeft deze ook lange pijpen.. Wat lief dat je die combi magnetron hebt gekregen!
petra: welkom en nog gefeliciteerd met de zwangerschap.. (hihi best laat he. maar mag nog wel toch?) Aaliyah86: alles al klaar. ppff ik vind 12 weken wel heel vroeg hoor. en bij de 2e zit de kans er wel weer in om weer een ks te krijgen.. maar het hoeft niet. wel moet ik met 36 week onder begeleiding van een gyn. dus dan moet ik helaas mijn vk verlaten.. daar baal ik enorm van.. heb je net een band opgebouwd met ze.. moe tje er weer weg mama1987: ja idd het herstel is sneller. dat lijkt me wel fijner. mijn zoontje was een 9 ponder.. ik was toen blij dat het via de ks ging haha (onsltuinig vorderde niet. hij was nog niet ingedaald (41w+6d) en zijn hartslag was te hoog tijdens een wee) ben heel erg benieuwd hoe zwaar dit kindje word. al verwacht ik deze niet zo groot en zwaar. als ik nu naar me buik kijk.. alhoewel volgens mij ging het bij me zoontje op het laatst ook heel hard. ik zal zo eens spagetthi gaan maken.. mmmmmmmmmmmmmmmh
marb: hihi nog niet bevallen en u al denken aan een 2e zwangerschap? hahaha.. geweldig. wat lief joh een combi magnetron!
Mja, dat weten we natuurlijk ook nog niet zeker Suf eigenlijk... dat ik dat soort dingen nu al aan het verkondigen ben... Pff... ik moet de badkamer schoonmaken maar ik wil niet Nou, ik ga nu, des te eerder ben ik klaar. Tot straks.
@mam ja dat lijkt me ook niet leuk met 36 weken naar een gyn toe dan kan je beter er de hele tijd bij zitten toch? @Marb suc6 met je badkamer schoonmaken jij bent erg actief zeg op een dag hoe hou je dat vol? Meiden even een vraagje voor wie dat weet, ik had een discussie laatst met iemand over als je vk mee gaat naar het zh (als je geen medische indicatie hebt) doet je vk dan ook de bevalling of doet de gyn dat? Ik d8 altijd dat je vk dat deed maar die ander zei dat de gyn het doet omdat je onder de verantwoordelijkheid van het zh valt...
als er niks met je aan de hand is... dan doet gewoon de vk je bevalling. bevallen, wassen, beschuitje en weer inpakken en naar huis...
@ aaliyah: ha met 12 weken al alles af! Wij hebben eerst tot de 20 weken echo gewacht of het er allemaal een beetje goed uitzag. Wilde niet te voorbarig zijn met van alles kopen. @ marb: relaxed zo'n combi magnetron @ hoeveel tijd tussen de kinderen laten: conceptueel gezien wil ik ook wel redelijk snel een tweede, maar ja, inderdaad eerst maar zien wat en hoe er deze keer uitkomt. @mam85: lekker spaghetti! Mag ik bij jou komen eten? heb net een balisto op, en nu heb ik een actieve baby in mijn buik.
@ Aaliyah: mwah... actief... Ik kom wel steeds hier rondhangen. Heb nu een deel gedaan en heb weer even pauze. Heb een pizza in de oven staan, mjammie! @ snieke: hihi, deze hier reageert ook zo ontzettend op chocola
Hoi hoi, Wil even laten weten dat ik er nog wel ben, maar ik heb even niet de tijd om bij te lezen..... Vanochtend moest ik nog 10 pagina's, nu zijn het er al 15! Ik lees strax wel ff bij! Hier vandaag de VK gebeld, had naar mijn idee teveel pijnlijke harde buiken. Omdat het minder was toen ik niet werkte heeft ze geadviseerd te stoppen met werken. Dus geef ik dit morgen door aan mijn LG en houd ik rust! Heide; ik heb al enkele keren gelezen dat jij ook veel last hebt van harde buiken. Ik zou toch maar wat minder gaan werken, de kinderopvang is wel zwaar als je zwanger bent! (mijn collega wilde ook niet luisteren en lag dus al met 32 weken te bevallen). Misschien ben je al minder aan het doen, maar vergeef me ik moet nog 15 pagina's
hahah nee idd ik wilde het nog zeggen ik kom even bij je langs! Den Haag is vlakbij met de rampstadrail hihihi eetsmakelijk iig wij eten patat ook lekker maar ik heb liever pizza hahaha
Hallo meiden! Ik heb weer veel mooie buik-foto's voorbij zien komen zeg! Zo bijzonder die groeiende buiken! En iedereen die van die stomme opmerkingen maakt over je buik, is gewoon dom! Fijn dat alles goed gaat met iedereen! Ik lees dat een aantal meiden probleempjes hebben op het werk of minder gaan werken...ik ook sinds vorige week. Ik had de vorige keer bij de vk een vrij hoge bloeddruk (nu is hij weer goed hoor) en er werd mij geadviseerd gas terug te nemen. Ik werk nu 4 dagen in de week van 9.00 tot 14.00 en dat is goed te doen! Na deze week nog maar 5 weken en dan met verlof, joepie! Eindelijk tijd om thuis lekker alles op orde te maken! Ik las ook iets over zwangerschaps-cursus. Ik doe hem via de kraamzorg. Ik heb straks om 19.00 uur de derde les. Tot nu toe vind ik het echt super. Het eerste kwartier is een praatrondje hoe je je deze week voelt enzo, dan ff lekker een kwartier bewegen (aerobic, maar dan een laag tempo), dan een kwartier ontspanningsoefeningen en daarna een kwartier uitleg over een bepaald onderwerp. De eerste week leerden we de bekkenspieren te voelen en trainen, de tweede keer buikademhalen en vandaag krijgen we tips voor een goede houding. Vanaf les 4 beginnen we met de eerste fase van de bevalling! Gelukkig valt volgende week uit, dus dat is pas over twee weken, haha! Nu wil ik daar nog even niks over horen....... Vriendin van mij is 16 maart uitgerekend. Gister na het werk even op de thee geweest en haar een beetje moed ingesproken! Maar ondertussen denken: "shit man, zo zit ik er dalijk ook bij, haha" Nou ga er ook een pizza inleggen! Mannetje zit op de studie en is pas laat thuis! Smakelijk eten! Knuffel dootje
Ooo, lees net mijn banner! Vanaf volgende week gaat de gewichtstoename beginnen Ben benieuwd! Ik vind mijn buik nu eigenlijk al best groot, hihi