Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goeie morgen!

heb voor t eerst in weken weer is langer dan 5 uur aan een gesloten geslapen! heerlijk!

moet zo naar de fysio, en daarna sleutel van me huis inleveren. Eindelijk het hoofdstuk dicht!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik heb ook heerlijk geslapen, kon zelfs niet in slaap komen gisteren :D

Gaan jullie vanmiddag ff duimen dat Juultje nu wel goed ligt voor de pretecho?

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

Zwangerschapsgym: Volgende week dinsdag is de eerste les, ben benieuwd!

@Bab: Leuk, een 3d/4d echo!
    Wat sneu voor je hondje, het is wat als ze ouder worden…

@Anna: Bedankt voor de tip, ga ik dat eens proberen!
    En www.lijstje.nl

@Debke: Mooie buik!

@Aichaaa: Succes bij de tandarts! Ik mag volgende week… :|

@Marb: 50 zakken, pff!

@Kuide..: Fijn dat je zo goed geslapen hebt, hopelijk blijft het nu zo! :D

@Nathalie: Ik zal voor je duimen :D

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb niet zo goed geslapen, heel vervelend gedroomd. We kregen een kindje met allerlei afwijkingen, heel akelig :(

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ kuidebokibi: fijn dat je lekker geslapen hebt en vooral dat je straks de sleutel in kunt leveren. Dan is het gewoon helemaal klaar met het gedoe!

@ Nathalie: ook al lekker geslapen :D Hier ook. Wel een paar keer wakker geweest, maar kon steeds weer doorslapen.

Enneh... ik duim voor de echo ;)

@ mama1987: oei, dat is naar, zulke dromen... :( Hoop dat je niet een al te vervelend gevoel hebt nu?

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach jee mama, dat zijn geen leuke dromen! knuffel!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh het KONIJN zit bij de directeur :D

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Ben een dagje thuis gebleven, had heeeel slecht geslapen vannacht.

@ Jolan:
    Oh Jolan wat vervelend dat je zo onzeker bent.. De kans is echt heel klein hoor. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook soms gewoon dingen gegeten die niet mogen, rood vlees, carpaccio...

@ laura: haha wel grappig van die frietsaus maar snap dat dat zo'n momentje kan zijn dat je in huilen uitbarst

@ mama87; Mijn vriend scant de echos altijd in. Volgens mij diet hij niks met de instellingen.

@ Debke, mooie buik zeg!en leuke site heb je.

@ bab: spannend een 3d echo! hoop dat hij goed ligt! heerlijk vooruitzicht dat je pas in september weer gaat werken!
    wat zielig van je hondje..

@ aichaa; sterkte bij de tandarts!

@ Laura, wat goed dat je lang hebt geslapen!
    Succes met het inleveren van de sleutel.

@ nathalie: Ik ga echt voor je duimen!

@ mama87: Vervelende droom :(

Ik ga maar eens wat eten beneden.

Trouwens ze hadden nog eens de laptop goed onderzocht en er is echt niks meer af te halen helaas. Gaan nu op zoek naar een nieuwe laptop, dus zal nog wel even duren..

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi hoop dat ze ontslagen wordt!

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

ik zal een poging doen tot bijlezen en reageren

>>Aaliyah86: aan de ene kant vind ik het fijn om nu nog bij de vk te zitten. dat scheelt elke keer een eind rijden maar voor de band die je opbouwt zat ik liever direct in het zh bij de gyn
    en wbt dat je vk mee gaat naar het zh.. dat is zo hoor.. wij wilde ook in het zh bevallen en de vk ging met ons mee. maar omdat het allemaal niet lekker ging en een ks werd werd ik uiteindelijk overgedragen aan de gyn..
    maar je vk kan prima de bevalling doen in het zh hoor!

>>snieke: hierbij een viritueel *bordje spaghett*i voor je ;)

>>jolan: hoe is het met jou?

>>natja: hoe is het daar?

>>zeana: goed dat je naar je lichaam luister. rustig aan doen!

>>dootje: spannend voo rje vriendin komt het al dichtbij.. en voor jou schiet het ook al op. nog maar 5 week werken!

>>mac: voorzichtig!

>>Aichaaaa: dat is goed voor je ego! soms heb je dat gewoon nodig. veel mannen vinden zwangere vrouwen erg sexy!
    moest je niet van hem voor 3 betalen?

>>afspraken: suc6 en veel plezier iedereen

>>marb: hih de kleine is dol op chocolade

>>anna83: tot snel hier maar weer.. ;)

>>debke: beterschap! wat een mooie buik foto;s goh vergeleken bij jou ben ik nog maar 10 week zwanger hahaha

>>kuide: :) , sorry ik moest er stiekem ook om lachen hoor.. hormoontjes? of heb je ff te veel aan je hoofd?

>>>nathalie: vandaag heb je de echo toch? bij jou lag de baby toch niet echt goed voor een echo? ik hoop zo dat ie gedraaid is!
    oooh ik lees het nu je berichtje. ik duim voor je hoor. dat je super echo;s me ekrijgt!
    hihi hoe loopt het af voor konijn?

................

zozon lief is weer naar de psz en ik zal zo eens richting zolder gaan *geeft zichzelf een trap onder haar kont* :idea:

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou het Konijn is weer weg :D
    We weten nog niets want de directie moet naar een begravenis. Ze is zelf hier niet geweest, dus ze zal wel ziek zijn.

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,
    @ Bab:Een 3D echo wat leuk.
    Ik heb hem morgen over 2 weken kijk er echt naar uit.
    @ Aichaa:Succes bij de tandarts
    @ iedereen die een afspraak heeft veel succes en plezier.
    Vannacht redelijk geslapen.
    Heb nu een voedings kussen, maar kan nog niet echt ontdekken hoe ik daar het lekkerste mee kan slapen.
    Gisteravond weer naar de cursus samen bevallen geweest.
    Ademhalingsoefeningen gedaan en ontspanningsoefeningen.
    Heb zelfs nog de slappe lach gehad de tranen liepen over mijn wangen, soms is het gewoon moeilijk om serieus te blijven ;)
    Wat aankomen betreft.
    Ik was 11 kilo aan gekomen, maar de laatste 2 weken zit er nog maar een pond bij, dus vind het meevallen.
    Vond het de eerste 20 weken sneller gaan.
    Hopen dat het zo blijft :)

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @mam85, hier ook blij dat er dik 2 jaar tussen zit, de kleintjes zijn nu toch wat handiger en zo heb je toch alle sprongetjes bewust mee kunnen maken, zkou zelf bang zijn geweest haar tekort te hebben gedaan omdat ik dan tezeer met haar broertje of zusje was bezig geweest en idd ze zijn snel groot

@mama1987 hier de pijn na bevalling zo vergeten als je de kleine op je arm hebt ben je direct in de zevende hemel ;) ( kheb geen pijnbestrijding gehad )

@Peetje welkom :D

@Aaliyah ik moet bevallen in het ziekenhuis maar gewoon op de open verloskamer en mijn vk kan dan gewoon de bevalling doen

@Jolan probeer het te laten rusten meid terugdraaien kan niet meer en als je zelf niet ziek bent geweest zal er niks aan de hand zijn en zoals al gezegt werd iedereen eet tijdens de zwangerschap wel eens iets wat eigenlijk niet mag

@mam85 hup naar die zolder ;)

Hier ook slapeloze nachten kmoet minimaal 2 keer op om naar toilet te gaan en dan denk ik khou nog even op geen zin om op te staan maar kmoet er dan echt uit want slapen gaat dan niet meer pff en ben smorgens dan echt brak

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

Woeha!
    Echt grappig. Sorry van het dipmomentje maar ik kom niet meer bij. Echt ik lig hier in een stuip achter m´n computer op kantoor. Ziet er ook wel een beetje vreemd uit geloof ik.

15. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Maak je alsjeblieft niet zo druk, het rauwe kip verhaal is puur een salmonella-bacterie en daar heeft niet je kindje maar jij last van!Ik heb een keer salmonella gehad en dat kwam vrijwel meteen erna.(lees: de dag erna was ik strontziek!)Het is gewoon niet handig als je zelf hartstikke ziek bent en diarree hebt en moet overgeven want dan krijg je geen voedingsstoffen binnen..Maar geloof me,dan had je al wat gemerkt!

Hoop je een beetje gerustgesteld te hebben :)
    (en als iemand anders al gereageerd heeft,sorry dan,heb nog niet alles teruggelezen!)
    Liefs Yvette

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Niemand nog leuke site´s voor zwangerschapskleding? buiten de bekende dan

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames meld me ook ff,

weet het ff allemaal niet meer, zit er af en toe ff doorheen,
    veel last van me buik en rug,
    maar gewoon niet toegeven ja ik weet het ben eigenwijs. maar af en toe kan ik het gewoon niet opbrengen om in de middag een paar uur te gaan liggen hoor.

verder aaan alle meiden die weekje verder zijn
    gefeliciteerd,

dames die ook minder of stoppen moeten met werken, kom op ik weet het het is verschrikkelijk, maar nog even en je hebt er iets moois voor terug,

marb: hoe gaat het in het nieuwe huisje, heb je al wat foto's ben benieuwd. eigenlijk hoe het er uit ziet.

verder tot snel weer kom gauw weer meer reageren

liefs joanita

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    @mam85

Lief dat je het vraagt!
    Ik heb de afgelopen weken toch wel in de zenuwen gezeten vanwege de eventuele 5e ziekte van mijn zoontje. Tot nu toe ben ik niet ziek geworden, dus ik hoop dat dit zo blijft!
    Verder is 1,5 week geleden mijn opa overleden en is hij vorige week begraven.
    Na deze dag had ik behoorlijk last van harde buiken. Ik heb toen heel erg in de stres gezeten, want tijdens mijn 2e zwangerschap belande ik met 26 wk in het ziekenhuis. Nu lijkt het weer ietsje beter te worden wel heb ik vaak een soort drukkend gevoel op mijn blaas. Gisteren heb ik mijn urine laten onderzoeken, maar hier kwam niets uit.

Babykamer: hebben we nog niets aan gedaan.

Gewicht: ik ben nu zo'n 6 kg aangekomen, maar ik weet uit ervaring dat de laatste weken het gewicht er het snelst aankomt....

Bijna 3 weken geleden hebben we nog een pretecho (3d/4d) laten maken. Ik heb hier een foto van in mijn avatar staan, ik zal hem ook nog in mijn album zetten.
    Als ik 28,5 wk ben gaan we voor een laatste keer een 3d/4d echo laten maken.

Volgende week mag ik weer naar de gynaecoloog, ik hoop dat de harde buiken geen ontsluiting of verstrijken van de baarmoederhals hebben veroorzaakt.

Helaas kan ik niet op jullie reageren, want ik heb het allemaal niet echt meer gevolgd. Ik zal proberen om weer wat vaker te reageren. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

Sorry voor het lange verhaal.

Groetjes, Natasja

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    jolan, tis makkelijk gezegd maar probeer het los te laten hoor! ik heb ook al eens een stukje niet helemaal doorbakken vlees gehad, een glaasje wijn gedronken (ooh!), gegeten nadat ik de kat had geaaid zonder handen te wassen, etc. maar de kans dat er wat mis is is echt ieniemienie klein, en dan had je je al wel ziek gevoeld. En bovendien denk ik dat het voor je kindje misschien nog wel meer kwaad kwam om te stressen dan om eens een keer wat verkeerd te eten.
    Bovendien: onze moeders wisten dit allemaal helemaal niet en wij zijn er ook goed uitgekomen toch? Soms kan ik me wel eens ergeren aan die hele "ooh pas op, je mag niet dit, je mag niet dat" maffia trouwens. Gewoon een beetje gezond verstand en voor de rest: je niet druk maken! (Dat lukt mij zelf redelijk goed alleen niet in het verkeer. GRRR.)

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    echo geplaatst in album

Natasja

Deel Deze Pagina