He leuk, kunnen we samen aftellen....Ik voel me inmiddels weer af en toe beroerd en raar maar waar ik ben er blij mee! Ik heb het enkel nog aan enkele collega's verteld....Enne da's ook omdat ik het niet voor me kan houden hihi Alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en het word gezellig druk hier!
He, dan zal ik dat dus maar niet doen woensdag! Ik moest wel ff lachen, zou ik kunnen zijn! @Dootje en Jent JOEHOE en super gefeliciteerd @Debke83 succes morgen... Liefs Jacqueline
debke, succes bij de gyn vandaag! ik begin een beetje te twijfelen... voel bijna niks meer. alleen nog wat moe.geen rommelende darmen, de zere rug is ook over. geen steekjes meer in de lies. zal blij zijn als ik maandag naar de vk mag. ze zeiden aan de telefoon dat als er echt reden is tot twijfelen over hoe ver ik ben in de zwangerschap, ze de 1e echo naar voren kunnen plaatsen. (staat nu op 5 nov.) zijn jullie ook nog steeds aan het broekloeren zoals in de wachtweken? ik wel! fijne dag, liefs Ellen
Wie van jullie heeft er ook zo'n last van buikpijn(tjes) af en toe is het net alsof ik ongie wordt.... heel raar. Ik vertrouw het niet helemaal soms... Iemand van jullie ook dat 'probleem'..?
he he , hier precies het zelfde, ik heb dat ook, en ik vind dat erg vervelend, voelt inderdaad alsof je ongi moet worden, maar dit had ik bij de 1ste ook en hoofdpijn! Wie heeft er nog meer last van hoofdpijn, grrrr want kan er niks voor in nemen he? normaal heb ik migraine, dat nu niet, maar echt heftige hoofdpijn!
@ niki, ik had dat vorige week heel erg, sinds gisteren is t een stuk minder geworden... volgens mij is dat een goed teken hoor! zolang het maar geen hele pijnlijke krampen zijn en je bloed verliest.
goedemorgen, dat zeurderige gevoel herken ik ook wel hoor... volgens mij het oprekken van je baarmoeder. en idd een paracetamol mag je nemen tijdens je zwangerschap
okee, thanks meiden, wist niet dat paracetamol wel mocht, slik liever niks, maar als het niet te houden is heb ik dat achter de hand! volgens mij had ikbij de 1ste tot mijn 7e week die krampjes
Ik ging net naar de wc (ik ben op 't werk) ik moest (sorry voor de details) poepen. Van te voren heb ik dan ook van zo'n krampen, maar ik weet nu dat dat m'n darmen zijn, dat voel ik nu veel erger nu ik zwanger ben... Maar voordat ik de wc opliep had ik ineens een enorme steek/kramp in mijn linkerzij, dit kan toch niks te maken hebben met de zwangerschap, of wel? Ik neem aan dat als het fout gaat je dan echt krampen in de baarmoederstreek hebt (onder in de buik), toch? Ik weet niet hoe 't komt, ik ben normaal helemaal niet zo onzeker, maar sinds ik (kort geleden) een miskraam van dichtbij heb meegemaakt, maak ik me veel meer zorgen.... en dat wil ik helemaal niet...
Volgens mij hoef je je nergens zorgen om te maken hoor! Die krampen heb ik ook vaker gehad, ook bij mijn vorige zwangerschap. Zodra je darmen vol zitten, is er even wat minder plaats voor je baarmoeder. Zodra je darmen weer leeg zijn, dan kan je baarmoeder weer een plekje zoeken en groeien! Maak je niet druk meid. Het is niks bijzonders Knuffel
*egobericht* Hehe, 5w4d vandaag. Hartje gaat vandaag kloppen, als t goed is Bizar idee hoor. *einde ego-bericht* Wat fijn dat de echo-dames een goede echo hadden! En voor de rest weet ik t niet meer
@dootje en jent. Wauw geweldig. Fijn dat jullie beide een goede echo hebben. Geniet er maar lekker van!
Slapen jullie 's nachts ook zo slecht? Ik wordt heel veel wakker en val dan weer heel moeilijk in slaap. 's Middags ga ik dan weer het liefste even plat, om te gaan slapen....
@marb. Ik wist helemaal niet dat het hartje bij 5 weken en 4 dagen gaat kloppen.... wat leuk om te weten! Ik moet dus nog een week wachten...