>>mac 40 euries das veel! goed zeg! >>nathalie: ik duim! ............ wow ik heb echt veel gedaan... babykamer is zo goed als leeg. nu moet ik alles op zolder nog ff op orde maken.. (valt mee) bijna tijd om te schilderen
haha, ja dat is het ook hoor! vroeger wisten ze het niet. Mn moeder vertelde dat zij gewoon rauwe tartaar at etc. Tegenwoordig wordt het wat overdreven, dat is vervelend, want daar worden mensen als ik onzeker van! Maar het relativeerd wel weer als jij het even opschrijft! BEdankt!
wow, dat is wel bizar haha. Ik heb ook last van lekkende (.)(.), maar gelukkig niet elke dag. Soms wel vervelend, want dan zit er ineens een natte plek in mn shirt......
ja mijn vk zegt ook dat ik me niet al te veel zorgen moet maken. De kans dat hte besmet was, is heel klein. Ook de huisarts zei het gister. Hij had het in 20 jaar nog nooit mee gemaakt. Maar toch zegt er dan een mannetje (haha) in mn hoofd: maar er is wel een kans! Ja en die gedachte moet ik gewoon van me af zetten. Ik moet zeggen, dat ik nu iets rustiger ben. Hoop dat het zo blijft! Het helpt om deze verhalen te lezen!
hahhaha, ja dat deed mijn man ook de eerste keer. en ik dacht: wat lach je nou! Ik vondhet maar een bizar gezicht.
ik had er helemaal geen last van van lekkage.. ja als ik onder de douche sta dan wil er wel iets lekker maar verders niet. na de bevalling de vorige keer heb ik een inlegkruisje doorgeknipt en deze in mijn bh gelegd. hahaha.
Hallo meiden ben ik ook weer! @Rianne lekker hoor meid even een dagje thuis van je werk lekker geshopt met je moeder? @Snieke ooh ik ben het zooo met je eens over dat eten enzo ik snap dat ook niet hoor dat gezeur van al die bladen enz dat je dit niet mag en dat niet. Ik kom uit Sri Lanka en mijn moeder had ook geen voedingswijzer of wat dan ook en ik ben ook gewoon gezond. Ik eet zelf ook wel es leverworst, vlees wat ik toch niet zo goed gebakken heb en aai mn katten en vergeet standaard mn handen te wassen vind het complete bull**** @Nathalie wat vreselijk dat dat konijn zo liegt zeg..Zeker weten om haar eigen hachie te redden, maar gelukkig gaat ze lekker eind april weg en heb je er geen last meer van! @Luiertas misschien een hele domme vraag he maar waar kan je die kopen en liefst beetje goedkoop hahah @Lekkende borsten ik heb er nog helemaal geen last van is dat raar, mijn borsten staan ook stil kwa groei (al ben ik van 75b naar 80c gegaan )
O ja, heb ook weer voor dit kindje een mutsje besteld (zie album) Ook voor zus en kreeg ze net opgestuurd met de post. Die van Ted heb ik in een "ding" ? geen idee hoe ik dat eens zal noemen ) zitten waar allemaal spulletjes zitten van zijn geboorte. Dit kindje krijgt een nieuwe! Zo leuk!
gabester: Gelukkig dat verder alles goed was bij de vk! Peetje: Welkom hier en veel plezier met meekletsen! Zeana: Ja klopt. Morgen moetik naar de vk, dan wilde ik dit wel even aangeven.. Maar ik werk in de gehandicaptenzorg en wij staan altijd alleen.. Is wel lastiger om minder te gaan werken, omdat collega's dan moeten komen werken die normaal vrij zouden zijn.. Maar alles voor mijn kindje, dat zeker! Mac: Oeh, gevallen, hoe gaat het nu? Aaichaa: Wat leuk van die buschauffeur! Veel mensen vinden zwangere vrouwen ook mooi, maar durven dat niette zeggen.. En zwanger zijn is gewoon mooi! Anne: Hoop voor je dat je suiker goed is! Kuide: Moest erg lachen om je verhaal van de fritessaus , sorry. Maar als alles je al tegen zat is het natuurlijk niet zo lollig.. Zelf heb ik nu ik zwanger ben juist eerder de slappe lach, kan om niets een lachbui krijgen.. Debke: mooie buik hoor! Zo nu ga ik even mijn buikband ophalen die ik besteld had , Straks lees ik verder, ok? Doei!
@ Laura; Hier nog geen last van lekkende borsten... Ook niet als ik erin knijp! Jeetje, jij hebt het wel veel zeg.. Wel vervelend om zo vaak te verschonen. WJO magazine: Ik heb hem ook nog niet binnen. Maar ik kreeg wel het exemnplaar van de oude bewoners binnen hihi. Hebben ze dus niet omgezet. Wat nog leuker is dat er een bon bijzat om de blije doos op te halen. Van die vorige bewoonster dus! We wonen hier al bijna een jaar! Hoop niet dat je legitimatie moet laten zien bij het ophalen. @ mandy; waauw jij bent actief bezig. Wel lekker hoor. @ mac: Balen van je auto zeg ... @ kraampakket: Hier niet. Krijg je dat automatisch van je verzekering? ik heb geen aanvullende verzekering en heb in het begin van mijn zwangerschap alleen gebeld om kraamzorg aan te vragen. @ mac: Dat is nog eens makkelijk geld verdienen! Maargoed dat je even gebeld had! @ nathalie: veel succes bij de echo! @ snieke: Ja zag het gister op het nieuws! Moet ik echt onthouden voor volgend jaar! @ aaliyah: ik heb lekker gelunched met mijn moeder in de stad en wat kleine dingentjes gekocht. was erg gezellig. Ik ga weer even verder dweilen en stofzuigen!
kraam pakket krijg je geloof ik gewoon thuis gestuurd toch? misschien zou je een bijdrage moeten leveren? ik wee tniet hoe dit in het basisverzekerin gis opgenomen..
Hoi allemaal, Ik heb vandaag het gevoel dat ze ingedaald is maar volgens mij is dat veeeeeelste vroeg. Ik loop alsof er 'n flatgebouw tussen mijn benen zit. Morgen even aan de VK vragen of dat kan Hier nog geen last van lekkende borsten (gelukkig maar )
mmh ik weet niet wat ik liever heb. lekkende borsten of een flat gebouw tussen me benen.. woehahahaha!
middag allemaal. ik heb vandaag pretecho gehad. we zouden 3d gaan doen, en heeeft ze wel een poging gemaakt maar er was niet veel te zien omdat er van alles voor haar gezichtje zat. placenta, navelstreng, benen... en ondanks poren en schudden lag ze hetzelfde. heel rustig met hoofdje naar boven, naar rechts kijkend. ze lag heerlijk te drinken. ze is perfect we hebben gelukkig niet hoeven betalen voor de 3d poging.. en terug komen had geen zin zei ze. vond wel erg bijzonder om haar te voelen bewegen en zien bewegen tegelijkertijd
@Achia hahahaa hoe kom je erop @Pixie ja is bijzonder he omdat te zien en te voelen! Wel jammer dat de 3d poging niet gelukt is, maar ook wel gek dat ze zegt dat terug komen geen zin heeft... Ik hoorde trouwens van mijn vriend dat iemand van zijn werk ook 3d echo had gedaan maar dat dat kindje ook niet goed lag en die kregen geen aanbieding om terug te gaan dus verschilt per bedrijf zeker... Ohja had in the womb besteld bij bol.com maar kreeg een mail dat ie geannuleerd is best wel balen had m vandaag binnen moeten krijgen had me er zo op verheugd.