Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Aicha: Haha wat omschrijf je dat toch mooi :) Indalen lijkt me nu nog een beetje vroeg. Hoop het niet voor je.

@ Pixie: Jammer dat je het gezichtje niet goed kon zien. Maar toch fijn om je meisje weer te hebben gezien!
    Ja dat is zeker bijzonder, zien en voelen bewegen! Je voelt het vooral als dat echoding op je buik zit. Echt grappig.

Zo heb even lekker gestofzuigd beneden en gedweild. Heb wel last van mijn rug en mijn buik net onder mijn borsten. Wat een heerlijk weer is het buiten. Heb lekker de deur open staan en de ramen. Pff lijkt wel of ik niet heb gestofzuigd want met die zon zie je ineens veel stof haha.
    Zo vast het eten in de oven zetten, aardappetjes moeten een uur in de oven.

Morgen en vrijdag zijn mijn vriend en ik lekker vrij. Nog wat dingetjes klussen in huis.

Ik wil eigenlijk naar Kidsfactory, even mijn vriend overhalen :)
    Misschien hebben ze nog leuke dingen voor de babykamer.

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Ja hoor heb (eindelijk ;) wachten duurt lang) sms van Nathalie gehad.
    Jullie raden het al... ze mag nog een keer!
    (het lijken bijna wel de teletubbies, nog een keer :))

Maare zal even opschrijven wat ze schreef;
    "We hebben nu iets duidelijker zijn gezichtje gezien incl foto's.
    Volgende week ronde 3 omdat hij nog niet helemaal tevreden was".

3. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zo ben er weer, buikband opgehaald, zal van de week een foto maken..

Natja: mooie foto hoor!

Bab: Wat zielig van je hond, kan er niet zo goed tegen als die van mij iets heeft... Moeilijke beslissing lijkt me, maar als het het beste is voor je hond moet je wel he.. Sterkte ermee!

nathalie: Wat zul je blij zijn dat het konijn bijna weg is! Afschuwelijk mensen die liegen he? Ik duim voor je dat de echo nu wel lukt!

Kuide: hopelijk een goed nieuw begin voor je! Lekkende borsten heb ik nog niet, lijkt me wel vervelend zo vroeg ja!

Mac: Flitsende tas hoor!

Dizzy: Zal voor je duimen dat de volgende 3d poging beter lukt!

Pixie: Weer even lekker kunnen kijken naar jullie kindje, heerlijk toch!

Wij hebben morgen de 3d-echo, begin nu wel zenuwachtig te worden na alle verhalen hier dat het vaak niet goed lukt..placenta ligt aan de voorkant... duimen jullie ook voor mij?

Gisteravond trouwens naar de eerste zwangerschapsyogales geweest, was erg lekker!
    Lekker ontspannen en contact maken met je kindje, erg mooi! Verder natuurlijk ook wat informatie over wat je lichaam van je verlangt bij de bevalling en oefeningen hierbij. Klinkt zweveriger :oops: , maar was erg nuttig!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @Peetje: Welkom juf! Welke groep heb je? Hier een van de juffen van de club. Sta zelf voor groep 5

@ Kuide: Heel herkenbaar meid, rare acties en dan flink huilen. Hoort er allemaal bij.

@ Marb: Nog ff en alles is zoals jij het wilt hebben in je huisje!

@Nathalie: Ben elke weer benieuwd naar nieuwe “konijn” acties!

@ Rianne: Ik krijg hem niet van de verzekering en moet hem zelf halen bij de thuiszorgwinkel.

@ cursus: Vanavond voor de 1e keer. Ben benieuwd.

Ben helaas snip verkouden en heb vanacht erg slecht geslapen. Morgen lekker vrij, dagje bankhangen en lezen!

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    in the womb was vanmiddag op NG

ja dat van niet terug komen s omdat ik op 28 weken zit en ze zei dat de kans dat er beter beeld zou zijn over week of 2 is klein.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    probleem is dus dat wij geen ng hebben....dus daarom had ik die dvd besteld :(

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik ga me klaarmaken voor les 3 van de zwangerschapscursus.....

kus

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zo, daar ben ik weer. Heb samen met Anna83 (hihi, echt raar om dat zo op te schrijven... :() de hele middag hier in huis gewerkt. We hebben superveel gedaan! :D De hele babykamer is nu leeg (op 3 dozen na die m'n man nog naar de schuur mag sjouwen, en de babyspullen die ik al heb natuurlijk :p )! Ook hebben we het grofvuil dat in de tuin stond klein geslagen, evenals 2 boekenkasten die nog moesten. Oh ja, en de salontafel is in elkaar gezet. Ben echt zoooo blij! :D En heel benieuwd wat m'n man zegt als ie straks thuis is. Heb vluchtig teruggelezen van vanmiddag, maar niet echt goed. Heb wel een goede reden, ik zit pas net weer :confused: We zijn echt van 1 tot 6 bezig geweest en ik net nog een uur...

Oh ja, bij de vk was alles goed. Ben heel blij met m'n nieuwe verloskundige. Ze vond m'n buikje heel mooi (?) en de kleine was helemaal niet zo belachelijk groot zei ze. Wel had ik behoorlijk wat vruchtwater volgens haar, dus dat gaan ze wel in de gaten houden. Ik weet eigenlijk niet waarom het erg zou zijn om veel vruchtwater te hebben, vergeten te vragen... :oops: Maar volgens mij is het omdat dat een teken zou zijn dat ze niet goed drinkt/plast. Ach, heb al op 3 echo's gezien dat ze dat wél doet dus het zal wel goed zitten. Ook vond ze de hoeveelheid vruchtwater absoluut niet verontrustend dus tsja :)

Jeetje, wat een verhaal... :confused: Zal zo eens kijken of ik wat uitgebreider terug kan lezen ;)

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Veel vruchtwater kan duiden op zwangerschapsuiker.

heerlijk dat jullie zo lekker gewerkt hebben (wat lief ook van Anna 83)

10. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Zo vandaag naar gyn geweest en baby lag nu in de stuitligging, maar ja dat kan dus nog veranderen. de beeb woog nu zo'n 980 gram ongeveer. over 2 weekjes ga ik naar voorlichtingsspreekuur in zh en volgende week naar de voorlichtingsavond dan zeggen ze hoe en waar je moet zijn in zh. En over 3 weekjes mag ik weer op controle. het wordt steeds vaker nu de controles, mag ik elke keer even beebje spieken. foto helaas mislukt omdat onze uk lekker eigenwijs is.

verder geen bijzonderheden.
    hoe zwaar/groot zijn jullie beebjes nu?

xxx joyce

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Mja, maar m'n glucose is 2 keer gecheckt dus dat zal wel goed zitten. En ze vond het dus wel meevallen. Ach, ik hoor het wel :)

Ja, ik vond het ook superlief! Komt ze een uur rijden hierheen :confused:

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ girafje: oei, verkouden zijn is zooo irritant :( Hoop dat t gauw over is...

@ jent: ik heb geen idee eerlijk gezegd... :oops: Maar wel fijn dat je zo vaak mag beebje-spieken ;)

@ heide: wat leuk dat je zwangerschapscursus zo 'bevalt' (ghehe). Ik ben ook heel benieuwd, ik begin 24 maart.
    Enneh... ik ga duimen dat je 3d echo gewoon lukt! Het gaat wel vaak mis, zeg... :( De mijne is over een week, hoop dat ie wel lukt idd!

@ Rianne: ook druk in huis geweest zie ik? ;) Goed hoor! Geniet van je vrije dagen!

@ Aaliyah: he, wat jammer van de dvd :( Kan me voorstellen dat je baalt, als je je erop hebt ingesteld dat ie komt...

(zo, dat was de laatste pagina, ga nu even de pagina's ervoor lezen :D)

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ pixie: wat leuk dat je zo genoten hebt van je 3d echo! En dat ie gratis was :D Wel jammer dat er vanalles voor het gezichtje lag...

@ Marjanne: leuk, zo'n 'ding' :) (snap wel wat je bedoelt geloof ik...) Wil ook zoiets maken voor ons meisje. M'n moeder heeft ook allemaal dingen bewaard van mij van toen ik klein was en dat heb ik laatst met de verhuizing allemaal voor t eerst weer gezien, zo leuk!

@ kuidebokibi: hmm... heb nog niet echt last van lekkende borsten, gelukkig. Had laatst wel dat ik eraan krabde en dat er ineens een straaltje 'melk' uitspoot :confused: Maar ik hoef absoluut nog niet met zoogcompressen te lopen :D

14. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac dat is nog eens snel geld verdienen, erg voordelig die tas.
    @marjanne vreselijk die maagzuur, ik heb het nu elke avond.

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Nou de kogel is door de kerk....Morgenmiddag 14 uur gaan we Mexx in laten slapen! Pfff wat een rotdag zeg! Wel het beste voor de hond maar zo moeilijk....Dank je wel voor de lieve woorden en medeleven!

Wat leuk om te lezen dat sommige al een paar lessen van de zwangerschapsgym hebben gehad. Ik ga samen met 2 vriendinnen gymen maar we hebben nog geen uitnodiging gehad. Ben benieuwd wanneer we die krijgen...

Ga nu weer verdrietig zijn en op de bank zitten. Heb even nergens zin in....

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Maagzuur heb ik ook na elke maaltijd zo'n beetje last van... Komt volgens de vk omdat ik een 'korte buik' heb (zeg dan lange benen, dat klinkt wat leuker :p ) en daardoor m'n baarmoeder echt al m'n maag aan het wegduwen is... :( Drankje helpt vaak wel, maar niet altijd...

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @dizzy toch weer een extra echotje!
    @mama1987 ik heb vandaag ook rode kool met hacheevlees gegeten, heerlijk!

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Bab: agossie, wat naar :( Kan me zo goed voorstellen dat je daar erg verdrietig van bent. Sterkte... :(

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb fijn dat alles verders goed was. wat lief van anna83 om je te helpen.
    @jent fijn dat ook bij jou alles goed is, vanaf wanneer ligt de baby in positie zeg maar?

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @bab wat vervelend, heel veel sterkte met afscheid nemen.

Share This Page