Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    dootje, wat gaaf! Gefeliciteerd!

pixie, inderdaad vreemd!

Aaliyah, klinkt goed he! Ik moet er nog 95 :D
    Oh en mijn vriendin, die 10 weken voor loopt op mij, gaat vanmiddag om 3 uur aan haar verlof beginnen. Dan merk ik pas hoe snel het eigenlijk gaat.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gefeliciteerd! :D

zal wel door de volle maan ook komen :D hehe

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Pixie: Dat is een goed idee! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.. ;)

@Dootje: Leuk! Gefeliciteerd :D

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Dootje gefeliciteerd

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Leuk zo'n schommelstoel! Helaas hebben wij daar geen plaats voor :(

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @pixie: Wat een mooie foto! Wel jammer dat de 3d verder niet gelukt is!

@Mac: lekker is dat Sanadomen (we hebben er hier al een werkwoord van gemaakt)! Geniet er maar lekker van! Ik ga volgende week x s`avonds met vriendin. Heb net zwangerschapsbikini in huis...

Tja, verder tikt de klok hier verder. Om 14 uur moeten we bij de dierenarts zijn! Zo`n raar idee dat onze kleine vriend er straks niet meer is...Heb hem lekker verwend vanmorgen met lange vingers, brood en ontbijtkoek. Pffff tranen lopen al de hele dag over mijn wangen. Wat zullen we hem gaan missen!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Bab nogmaals sterkte meid, kweet uit ervarig dat het niet makkelijk is, maar vaak wel beter voor de beestjes...

Net weer kastje leeggeruimd en hoop weggedaan wat kan eens mens verzamelen zeg, heb me vorgenomen als nieuwe keuken er is niet meer alle kastjes vol te duwen haha kben benieuwd

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Iedereen die een afspraak heeft heel veel suc6 en plezier vandaag!

@Marb wat leuk een nieuwe bank!

@Pixie mooie foto ben benieuwd naar de rest

@Rianne kan je niet een keer voor mij komen koken :D ;) ik heb er zo een hekel aan...

@Dootje wat leuk gefeliciteerd!

@Nathalie ja raar is het hoor 100 dagen t gaat echt zooo snel.

@Yvetje hahah lekker slim maar nu is alles wel lekker schoon toch?

@Sanne oh spannend hoor je dochter in een groot bed slapen

@Mama1987 oh balen maar idd gewoon briefje door de bus doen

@Anna ik vind dat ook leuk schommelstoel heb ik vroeger heeel lang op mn kamer gehad nu past het hier niet....

@Bab heeeel veel sterkte vandaag! *knuf*

@Blije doos ik heb dit keer bij de WJO geen briefje gehad vanaf hoeveel weken is dat dan?

Oja over mijn kraampakket ik krijg hem pas met 33 weken ofzo maar is dat niet heel erg laat of ligt dat aan mij? Want ik zag dat meiden hem hier al binnen kregen

Heb net mn moeder maar gebeld had zin om vandaag naar de stad te gaan en als het goed is komt ze straks lekker hierheen. Ohja over die dvd van in the womb ik had nog op de kruidvat site gekeken maar daar hadden ze alleen die van meerlingen dus misschien in de winkel..Ik hoop het zo want het is zoo irritant dat wij geen NG hebben... :(

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Peetje, dat is inderdaad ver weg af en toe, gelukkig nog maar een paar weekjes meid!

Dames, bedankt voor de tip van het verlanglijstje...heb nu een hele mooie gemaakt op www.lijstje.nl :D

@Nathalie, wat een verhaal zeg van dat KONIJN :rolleyes:

@Natja, jeetje meid kan me voorstellen dat je even niet online bent geweest. Hopelijk zijn de harde buiken inderdaad niet te actief geweest.

@Bab28, wat heftig zeg van je hondje...lijkt me niet leuk, maar voor het beestje misschien wel het beste, anders heeft hij ook pijn. Veel sterkte ermee, want weet hoe heftig het is!

@Mandy, zo jij bent gisteren lekker actief geweest...toch een fijn gevoel altijd als alles weer netjes is, schoon en glimt :D

@Mac, dat is balen van de auto :( hoop dat het straks een niet al te duur "geintje" is. Gelukkig heb je alweer 40 euro verdiend ;) :)

@Marjanne, ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar jullie tuin, want je mannetje is er zo vaak in bezig dat het wel een supertuin moet worden ;)

@Snieke, thanx voor de belastingtip!

@Dizzy, spannend, hopelijk ligt de kleine dan niet zover naar onder gedoken.

@mam85, je bent net zo actief als je avatar :) Wel fijn dat je bijna al kan schilderen, want dan schiet het meestal op :D

@Heide, morgen krijg ik waarschijnlijk de uitslag van het suiker prikken, maar dat zal wel goed zijn denk ik. Wat voor buikband heb je besteld?
    Leuk dat de yoga goed bevallen is!

@Rianne, met een beetje mazzel heb jij straks twee blije dozen :)
    Veel plezier vandaag bij de Kids Factory..ennuh...niet TE veel shoppen he ;)

@Aichaaa, ....flatgebouw :confused: .... :)
    Heb je dat gevoel vandaag ook nog steeds?

@Pixie, fijn dat je toch heerlijk hebt kunnen genieten van je meisje op de echo!

@Aaliyah, wat apart van die vrienden dat ze geen 2e poging kregen toen echo niet lukte, gelukkig bij het bureau waar wij het vrijdag laten doen staat het zelfs op de site vermeld dat ze dat doen. Voor zo'n bedrag lijkt me dat ook niet meer dan "normaal".

@Nathalie, wat een super echobureau...gewoon voor de 3e keer! Dat is echt netjes hoor...en leuk voor jullie :D

@Jolan, heb het juist erg warm de afgelopen weken/maanden...pfff... (en nee Marb, dat komt niet omdat het hier constant 23 graden is :) )

@Dames met afspraken, veel plezier vandaag. Het zijn een heleboel afspraken en ook nog eens veel echo's :D

@Pixie, raar bedrijf :rolleyes: hopelijk lukt het snel om een afspraak te maken, want dan kan je lekker met je "wagentje" sjezen om alvast te oefenen :) Doen wij ook vaak in huis en de hond vindt dat ook erg leuk ;)

Zo ben weer helemaal bijgelezen :D en nu ga ik snel mijn dagplanning uitvoeren...SHOPPEN :D

xx Anna

10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Echt schoon is het nu wel :D

11. Aichaaaa

Gefeliciteerd!

12. Aichaaaa

@ Aaliyah, ik had de doos met bijna 27 weken.

13. Aichaaaa

Net terug van de echo en vk.
    Alles was goed,heb nog wel even op mijn donder gehad over het niet goed suiker prikken, ga nu echt heel goed mijn best doen!

Kleintje lag met hoofd mooi tegen mijn baarmoedermond aan en indalen kan kloppen maar maar nog niet defenitief (met grote bekken kan ze indalen en weer uitdalen)
    De groeiecho gaf wel aan dat ze ruim 2 en 'n halve week nu voorloopt qua groei moet nu ook weer over 2 weken terugkomen bij de vk.

Nou meiden, fijne dag verder!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    ik ben even creatief geweest en ik heb wat foto's in mijn album geplaatst van mijn buik en van de spullen die we besteld hebben
    groetjes, Natasja

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat alles goed was, jij ook een fijne dag!

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Sterkte vandaag!

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo meiden ben ik weer eens.

@Bab28 heel veel sterkte!
    @Aaliyah86 ik heb ook geen zin om te koken en ook vaak geen honger, ben wel steeds bang dat de baby dan straks te weinig krijgt dus eet wel heel veel fruit en probeer ook vaak savonds groenten te eten.
    @Mac jammer dat er niet veel aan was aan je zwcursus! Lekker zeg naar het sanadome!
    @mam85 ik had hetzelfde toen ik mijn bikini aantrok! hihi. Wanneer ga je op vakantie en waarheen?
    @peetje24 wat balen dat je een slechte nacht hebt gehad en dat al 1,5 jaar. Dat is echt balen!
    @heide veel plezier met je pretecho!
    @marb wat leuk een nieuwe bank en lekker snel!
    @pixie mooie foto!
    @mandy1 nee niet dat er een supergroot kind in me buik zit maar die van mij draait zicht volgens mij soms helemaal om en dan puilt heel me buik uit naar 1 kant. Dat is echt een raar gevoel.
    @Rianne1984 veel plezier bij de vk.
    @mama1987 wat balen zeg dat die buurman er bijna niet is, hoop dat ie toch snel je broeken komt brengen!
    @Sanne oh wat spannend dat je kleine meid in een groot bed mag!
    @Dootje24 wat leuk weer een wereldburger erbij!
    @Anna83 veel plezier met je blije doos hihi.
    @Aaliyah86 spannend nog maar 100 dagen! Blijf jij eigenlijk werken na je zwangerschap.
    @Nathalie3004 fijndat je nog een derde keer mag komen
    @Aichaaaa wat vervelend zeg dat je steeds moet prikken, hoop dat je het beter kan volhouden nu. Is het erg dat ze 2,5 week voorlopt met groei, of is dat niet zo heel erg.

Maagzuur heb ik ook heel erg, glaasje chocomelk helpt bij mij.
    wat een saai weer he, ben nu aan t werk en geen zin meer. Word echt per week erger. Gelukkig ben ik bijna een week vrij.

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ peetje: pfff... klinkt idd als een rampzalige nacht. Hopelijk was de afgelopen nacht beteR?

@ Marloes: wat vervelend dat je je niet lekker voelde gisteravond. Voel je je nu wat beter?

@ girafje: grappig, zo'n 'jong' groepje. Ik had dat met m'n oude zwangerschapszwemmen. Was daar gewoon de oudste :confused: Was het wel leuk?

@ Emme: *geeft schop onder kont* hihi. Is t een beetje gelukt om jezelf aan het werk te krijgen?

@ mandy: fijn dat je lekker geslapen hebt! Ik heb idd wel eens het idee dat ik een reusje in m'n buik heb. Vooral 's ochtends, dan ligt ze zo leuk 'verspreid' door m'n hele buik. :confused:

@ alle afspraken (wat veel trouwens!): veel plezier! :D

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey meiden,

heb alles gelezen hoor...maar'toch alleen even een ego-berichtje...

voel me echt een beetje rot...
    Heb zo'n raar gevoel in mn buik al sinds gisteren....alles spant zich aan...van beneden naar boven en dan krijg ik het er gewoon benauwd van...
    heb het al vaker gevoeld...maar dan minder erg en dacht eigenlijk dat het gewoon de baby was die aan het draaien was...maar nu is het zo heftig aan het worden....niet dat het erg zeer doet ofzo...maar gewoon heel akkelig...vooral omdat ik het echt benauwd krijg ervan...

Tot overmaat van ramp is het hier een pokkezooi...staan mn meubels aan de kant omdat de nieuwe keuken zo komt en is het herrie omdat er geklust wordt....

en dan lig ik in mn bed...ook niet echt leuk....

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

ik kan het niet echt plaatsen wat jij omschrijft. zijn het geen harde buiken? ik heb het 's avonds wel altijd benauwd, omdat de baby soms al best wel hoog ligt.
    ik hoop dat je je snel beter voelt!

Deel Deze Pagina