Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Mijn diabetisch verplegkundige doet alles zo lief mogelijk en verpakt alles in lieve woordjes maar dat werkt bij mij niet.
    Laat de ernst van de situatie maar inzien en dan ga je wel je best doen.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow nathalie, net nu ik snaaizin heb begin jij over een patatje....

ik wil eigenlijk niet te veel eten want we gaan straks bij de afhaalwok eten.....

3. Aichaaaa

Lekker patat :D

Fijne avond!

4. Aichaaaa

Ik ga hier wat puinruimen,

Fijne avond!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super leuk kamertje!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aichaa, inderdaad zeggen waar het op staat en duidelijkheid!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Afhaalwok is ook lekker!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ik ga snel! Ik wil nog even bij mijn mams langs om de foto's van Juultje te laten zien, thuis nog even snel de vaatwasser in/uitruimen en stofzuigen en dan om kwart over 5 moet ik bij een vriendin zijn.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

is zeker ook lekker,

heb er maar satekroepoek bij gepakt hier, haha snaaizin...

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ik moet ook nog even kijken hoe ik tot half 7 ga overleven hahahaha

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hihi ik zit gezond aan een banaan (nu maar hopen dat ik nog wel naar de wc kan,, heb er al zo;n moiete mee)

ik ga eens beginnen aan het avond eten..

*knor knor* = mijn maag

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

dan is een banaan niet zo slim!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac hahah snaaizin heb ik ook zit aan de mueslirepen van kruidvat lekker...

@Mam85 kan wel goed gaan met banaan als je er heel veel bij drinkt kan het juist laxerend werken hoorde ik laatst weer op mn werk.

@Rianne ga zo even de foto's kijken van je kamertje ben benieuwd! Ik lust van alles hahah liefst iets met rijst ofzo. Hoef nu alleen voor mannetje te koken ik heb zelf eten van mn ma gehad :D

@Achiaaa ze zei het miss wel hard maarja zo weet je wel waar je aan toe bent toch ;) heel goed om het in je tel te zetten.

@Marb ja dat vind ik ook dom dat je met 30 wkn alles moet hebben, maar ik heb wel laat mn gesprek enzo en kraampakket bij mij allemaal pas rond 34 weken ben ik de enige die dit zo laat heeft?

@Nathalie lekker hoor patat mjam!

@Peetje nou ik ben ook niet zo van de schoonmaak hoor haha ik vind het knap van alle meiden die dat zo actief doen. Ik heb er gewoon vaak geen zin in dan denk ik van nou nu ga ik dit of dat doen en dan gebeurt het uiteindelijk toch niet of maar voor de helft.

Zo lekker geshopt net met mn ma in de stad, we hebben alweer wat dingen erbij maar heb lang niet alles, scheelt wel waar je wat koopt bij zeeman hadden ze veel dingen lekker goedkoop en heb bij C&A een soort geel jurkje gekocht heel leuk hoef ik straks alleen maar legging onder als het mooi weer is en was niet eens positiejurk!Maarja ik ben maar 1.50 hahah dus als ik een L of XL koop komt ie bij mij al tot mn knieen haha. Was maar 9,95 niet duur dus :D

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne waaaauw wat een mooie kamer! Jaloers...hihihi

@Heide ja wij lopen gelijk he gek he nog maar 100 dagen...heel bizar

zo ik ga even koken voor mn mannetje

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mac: Zo dat is nog eens een koopje!

@ Marb: Ja haha ik schrok ook een beetje! Ik hoef maar om de vier dagen ofzo naar de wc.. nooit gedacht dat die pijn mijn darmen konden zijn! Ik ga het heeel rustig opbouwen. Het is dan de bedoeling dat ik vaker naar de wc moet..
    Ja eigenlijk belachelijk voor een klok. Hij is wel super groot en mooi, en helemaal van hout. Weet je al hoe je jouw kamertje gaat doen?

@ Natja: Thnx!

@ Aaliya: Dank je! Ben er ook heel trots op. Wil hem het liefste al aan iedereen laten zien haha.
    Wat ga je koken?

Pfff ik heb zo'n trek! Ga zo maar eten koken. Lekker nasi met varkensgehakt en een gebakken eitje en satesaus.. hmm

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, wij zijn weer terug van de echo en de gyn. Kunnen weer een groot kindje verwachten. Over 3 weken weer een echo en een consult bij haar.

Rianne: gave klok!

Marb: ben lekker vroeg naar bed gegaan..doet altijd goed. Leuk een nieuwe bank en handig dat ze hem komen brengen.

17. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Zo he,weer flink gekletst!
    Ik ga zo teruglezen...
    Kamertje is ingeruimd!Heel mooi,ben er helemaal verliefd op..
    Ik heb alleen volgens mij de foute klamboe erbij gekregen en dit was ik ff op aan het zoeken bij babyplanet en prenatal online..En toen kwam ik een mooi stukje tegen wat Froukje de Both heeft geschreven.Dit wilde ik jullie niet onthouden!

http://www.prenatal.nl/SpecialInterest/ ... ringid=107

De deurtjes van de kleerkast worden van de week gebracht,dit waren niet de goeie!Jammer he?Ach ja,het komt en de kamer is prachtig!Foto's volgen!
    Zo,en nu ff teruglezen!

Liefs Yvette

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne ik maak spagetti voor mn ventje en voor mezelf heb ik pennerigate met champignons, gehakt,ui en kaas had mn ma al gemaakt hoeft alleen nog maar in de oven

@Marloes was je eerste kindje ook groot?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    8 pond

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wowo :confused: ik hoorde van mijn schoonma dat mijn vriend dus ruim 9 pond was..ben echt bang dat ik ook zo een groot kind krijg ik ben zelf namelijk al niet zo groot....en dat moet er ook nog doorheen.... :confused:

Deel Deze Pagina