ik heb daarna een goede zwangerschap gehad. maar bij elke echo was ik zo zenuwachtig...pfff elke keer overgeven was ik blij en dacht: Yes hij doet het nog.. het hele echte genieten, toen ik de kleine ging voelen... deze zwangerschap voelt goed, heel anders, minder 'zenuwachtig' omdat je het al kent..
Bij hoeveel weken was de kleine gestopt Marloes? Ik ben blij dat ik nu bij 8 weken al een echo krijg, ik zit er zelfs aan te denken om er bij 10 ook nog 1 te vragen. Heb jij dat bij je kleine man ook gehad? Ben altijd blij om succes stories te horen van een goede zwangerschap na een miskraam, thanks daarvoor!
He lieve allemaal! Haha de knuffel met hagelslag vond ik niet erg hoor Hier toch wel stiekem net even een dikke huilbui toen ik weer naar de wc moest. Ben toch wel erg blij met dit forum, kan het zo tenminste even flink van me afpraten! Volgende keer blijft het gewoon 9 maanden zitten
Gelukkig, had me mond nog niet afgeveegd toen ik je bericht las. En je mag hier alles vertellen, wij bieden graag een luisterend oor. -x- MissQ.
het was ook rond de 8-9 weken gestopt en met 12 kwamen we er dus achter en dezelfde week nog een curretage gehad. daarna heb ik echo's gehad bij 8 weken (werd alleen 2 weken terug gezet, dus weer spanning, 9 weken en 13 weken. 2 weken toen weer ingehaald. met 16 weken ben ik doorverwezen naar de gyn en vanaf toen elke afspraak een echo... dus ben wel verwend haha
Wow je bent zeker verwend Marloes... Ik wil ook verwend worden haha. Waarom werd je doorverwezen naar de gyn als ik vragen mag? Robin, een knuf vanaf hier! Zonder hagelslag... andere wensen? Appelstroop? Pindakaas?
Ik ga ook van de zon genieten. Mijn moeder komt zo deze kant op gefietst en dan worden we door de ouders van M. opgehaald om naar de voetbal te gaan. Lekker hoor met dit weer! Fijne dag allemaal, zal vanavond wel even komen buurten (verslaafd? mwah)
haha... mijn knullige vk-verhaal: bloeddruk was te hoog... bleek achteraf dat ze die met een te kleine band hadden gemeten. In het ziekenhuis was hij altijd perfect. Had eiwit in urine. In ziekenhuis weer onderzocht: moest 24 uur urine verzamelen en ik had dus altijd een minimale hoeveelheid in m'n urine zitten. 1 keer een dagcurve voor suiker moeten laten prikken (moeten alle te zware zwangere dames) Dat moest voor en na het ontbijt. dus ik dacht, blijf wel in het ziekenhuis en eet daar een broodje.. en toen was hij dus 7.1.. 7 was de grens... Daarna is het dus allemaal altijd goed geweest en heb ik een prima zwangerschap gehad... met heel veel echo's twijfel nu dan ook een beetje waar ik een afspraak zal maken... de vk of het ziekenhuis....
Ik kon maandag testen en heb dat ook gedaan, vervolgens ook nog dinsdag en woensdag en alles gaf positief aan. Maar huilbui is achter de rug, we gaan positief verder
he meiden... misschien een idee... onze lijst wordt natuurlijk alleen maar langer en langer. bij sommige topic's hebben ze de lijst op een andere pagina staan en hebben ze een link naar die lijst in hun onderschrift.. misschien wel een idee
Robin77 heel veel sterkte en succes. Hoop dat het snel weer lukt. En huil maar een end weg, as dat je oplucht. Dikke knuf. xxx joyce
Ik kom hier ook mee kleppen, Vandaag getest en Positief! Dus een 2e wondertje op komst. 10 juni uitgerekend. xx C.