Zo ben terug van de pretecho en helemaal blij! Hij/zij lag goed! We hebben het gezichtje al heel duidelijk kunnen zien (lijkt op papa haha). De beentjes en voetjes kon ze niet in beeld brengen omdat we dan het geslacht zouden zien en dat willen we nu juist niet... Hij/zij was aardig beweeglijk en was gekke bekke aan het trekken en aan het gapen, zo lief . Nu weet ik ook dat wat ik voel meestal de handjes zijn, zal wel op kickboxen gaan later Lag ook al met het hoofdje naar beneden, hopelijk blijft dit zo.. Foto's plaats ik morgen ok? Opa en oma komen zo op visite, om hun kleinkind te bewonderen. Maar jullie duimen heeft geholpen, dankje! Sorry, moest het even kwijt
super Heide! Hier lag baby nu ook goed... hopelijk blijft hij zo liggen. Aaliyah, ik ben zelf heel groot... dus kon volgens de gyn ook grote baby'tjes verwachten.
goede avond.. heb alles gelezen alleen geen puf om te reageren. Ben ziek keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, snotterig, verhoging.. Heel fijn! Heb me voor morgen alvast ziek gemeld. Trek t echt niet nu achter 4+ kindjes aan te hobbelen. Ik duik me bed in met een kop soep.. maybe tot morgen.. x
hey ik heb alles bijgelezen, maar ik kom alleen even hoi zeggen. hoi allemaal! morgen hopelijk wat rustiger, en wat tijd om te reageren...
Zo zeg... Ging om een uur of 5 'even' liggen en word net wakker Had het blijkbaar nodig... Ben nu wel helemaal brak. Kennen jullie dat; als je overdag (lang/diep) slaapt dat je dan helemaal misselijk wakker wordt? Voel me echt gemangeld, maar gelukkig weet ik dat dat straks al beter is. Heb ook echt last van m'n bekken vandaag... Gisteren toch teveel gedaan denk ik. Niet alleen het huis hier verbouwen met Anna, maar bedacht ook dat we 's ochtends hier al die vuilniszakken hebben weggesjouwd... Vind je t gek dat t pijn doet Kan echt bijna niet lopen nu. Gelukkig heb ik maandag een afspraak met de bekken-fysio (aangeraden door m'n nieuwe vk, ben echt zooo blij met haar ). @ Marloes: fijn dat je je wat beter voelt. Een goede nachtrust doet vaak wonderen.
@Heide wat leuk dat jullie een leuke echo gehad hebben! @Marloes wel fijn op zich dat je dat van te voren weet, bij mij hebben ze niks gezegd maar ik wil het eigenlijk ook niet weten. Heb net in the womb gekeken samen met mannetje, erg interessant alleen dat stukje van de bevalling had ik niet hoeven zien, daar wil ik echt nog even niet aan denken brrrrr ga nu even lekker douchen en dan lekker pyjama en badjas aan en op de bank hangen ofzo.
nou.... Mijn bevalling is ingeleid en toen ik 10cm ontsluiting had, kreeg ik geen persweeën. Hartslag baby ging omhoog, omlaag en herstelde zich te langzaam... baby was in nood en toen hebben ze een knip gezet en met de vacuümpomp eruit gehaald. maar net zo grote zus zonder problemen 9 en 10 pond... de gyn zei vandaag al; dat de 2e zelden ook met de pomp geboren wordt
krijg net een uitnodiging voor een vrijgezellenfeest... 9 mei. dan ben ik 37 weken... zal maar zeggen dat ik onder voorbehoud mee ga ; )
@ Rianne: fijn dat je zo goed geslaagd bent, zowel voor jezelf als voor de baby. Ik weet nog niet hoe ik het kamertje wil, maar ik heb de meubeltjes ook nog niet gezien. Ben wel heeeeel benieuwd. Maandag gaan we erheen, dan kan ik me ook eindelijk een beeld vormen van de rest van de kamer... @ Yvetje: wat leuk dat het kamertje ingeruimd is! Moet een supergevoel zijn! Wel jammer van de klamboe en de deurtjes... Ga straks t stukje van Froukje lezen. @ heide: superleuk dat jullie 3d echo zo bevallen is! Het klinkt echt ontzettend schattig... <3 Ben benieuwd naar de foto's! En fijn dat de baby al startklaar ligt @ kuidebokibi: bleeegh, ziek zijn is zoooo stom. Beterschap!
@ Aaliyah: dus het is gelukt met de dvd? Fijn! Enneh... bevaling vind ik ook nog een beetje ver-van-m'n-bed hoor... Had ook even een reality-check momentje toen ik die kraamkliniek reserveerde @ Marloes: mja, lijkt me verstandig om dat onder voorbehoud te doen Lekker dat jouw baby ook al goed ligt trouwens!
Hai... even laten weten dat ik nog leef... erg druk druk... Kom gauw weer even rustig reageren, doei doei
Ik heb in laatst april begin mei ook een vrijgezellenfeest van een van mijn beste vriendinnen pff kweet niet of ik dat lang volhou dan
@mama1987 ik vraag altijd of ze de pakketjes niet bij de buren willen bezorgen maar toch gebeurd dat altijd, erg vervelend! @yvetje wat erg had je een lek ibn de keuken? @dootje gefeliciteerd met alex! @anna ik heb ook dat mijn positiebroeken te strak gaan zitten, vooral onderin de buik. zo ik moet nog wat pagina's bijlezen ga dus maar weer in etappes reageren .
@natja wat een mooi buikje! @aichaa fijn dat alles verder goed was, wel goed prikken! @vinnies wat heerlijk dat je een week vrij bent, ga je nog wat leuks doen? @sarah doe rustig aan mijn het klinkt als een harde buik. @marb fijn dat jullie eruit zijn waar je wilt bevallen.
@peete fijn dat alles goed was en hopen dat het kindje de volgende x niet in de stuit ligt. wat vervelend dat je ventje niet altijd goed slaapt, lijkt me heel vermoeiend.
@rianne fijn dat alles goed was bij de vk! @inger weer 1 die valt, rustig aan met je voet! @peetje ik ben op het moment helemaal niet poetserig maar gister had ik er gewoon zin in.
Hallo allemaal, -Peetje24: Ik heb zorgverzekering Ohra. -Blije doos: Heb m vandaag gehaald en vind het een erg leuke doos! Die van kruidvat viel idd een beetje tegen maar goed altijd leuk om te krijgen! -bab28:Heel veel sterkte gewenst! -Koud: Ik heb het juist steeds warm terwijl ik normaal altijd een koukleum ben... -Mac: Wat vervelend van je buik...doe maar rustig aan! -Dootje:Gefeliciteerd met de geboorte van Alex!Leuk he dan kun je helemaal niet meer wachten hihi...heb dat bij mijn buurvrouw die is 3 weken geleden bevallen -Maagzuur: Wordt er helemaal gek van en niets helpt bij mij helaas. -Sarah: Ik denk ook harde buiken. -Rianne: Wat een mooie kamer -Weer iemand gevallen....juni mama's wel opletten hoor! -Wow Marloes...dan ben ik benieuwd hoe groot deze wordtWel fijn dat ie al goed ligt,die van mij ook! -Kuidebokib: Beterschap! Liefs Debbie