gordijnen bij de leenbakker gekocht, niet standaard kinderkamergordijnen hoor.. mooie tas en mooi buikje!
goedemorgen dames, hier was ik ook al vroeg uit bed, moest me nog scheren, vaatwasser uit en in pakken, pannen afwassem, boodschappen doen, kattenbak verschonen, enz... allemaal al gedaan, en nu zo naar........... SANADOME.... relaxen. heerlijk...
Goeiemorgen allemaal! @Mam: 23,00 valt inderdaad erg mee! @Joanita: Als het er niet uitloopt is het geen vruchtwater denk ik, als je het niet vertrouwd gewoon even je vk bellen. @Rianne: Kamertje is echt heel mooi geworden! @Mac: Gaat goed met koopjes jagen ofniet? @Aichaaa: Goed zo! @Marloes: Hoe groot is groot? @Aaliyah: Dat wil niks zeggen hoor! Wij hebben veel grote babys in de familie (8, 9 en 10 pond) en de bevallingen vallen heel erg mee zeggen ze (Hier houd ik me aan vast haha) @Heide: Leuk, ben benieuwd naar de fotos! @Kuide..: Beterschap! @Marb: Hoog tijd om een beetje rustig aan te gaan doen voor jou! @Sanne: Ik heb er een van de Prenatal, was maar 20,00 geloof ik en zit heerlijk! @Meris & Anna: Veel plezier vandaag en hopelijk liggen jullie kindjes er mooi voor @Jolan: Nee, geen last van gelukkig @Mac: Dat zijn nog eens fijne vooruitzichten! @Debke: Nope, nog geen een keer urine mee hoeven nemen hier?! @Mam: Dat heb ik ook, duizelig worden als ik lang moet staan. Durf dus nergens meer lang in de rij te gaan staan @Rianne: Sushi in Den Bosch, waar? Ik woon in Den Bosch @Snieke: Een zeepje aan het voeteneind van je bed.. @Mac: Veel plezier, lekker relaxen!
Ik heb echt heel beroerd geslapen Nadat de kat me gister weer een paar keer flink aanviel en ze mijn moeder 's middags had gekrabt (tot bloedens toe) zitten we erover te denken haar toch weg te doen. Ze kan heel lief zijn maar is ook heel onberekenbaar en valt je dan vanuit het niets aan. We wilden haar een kans geven in de hoop dat ze wat rustiger zou worden (is nu 1,5 jaar) maar ze blijft zo raar doen. Denk niet dat ik moet riskeren met een baby. Maar ik vind het zooo moeilijk, want wie wil er nu zo'n poes overnemen?
Is het niet de leeftijd Mama? Onze kater is 1,5 en die kan soms als ook ineens als een gek door het huis rennen
Als een gek door het huis rennen vind ik niet erg en een keer speels krabben of bijten ook niet. Maar Zazou valt je dus echt aan, ze klemt zich vast met haar nagels in je arm/been en begint heel hard te bijten en te krabben. Echt tot bloedens toe... Ook wanneer je gewoon voorbij loopt of rustig op de bank zit. En ik ben zo bang dat ooit de kans ziet om de baby dalijk zo toe te takelen Maar aan de andere kant is het helemaal tegen mijn principes in. Je kiest voor een dier dus moet daarvoor zorgen tot zijn/haar dood.. En ze heeft ook echt wel haar leuke kanten!
Ik moet stiekem wel even lachen, een vroegere kat van ons deed dat ook altijd. Maar ik begrijp je angst helemaal hoor! Helemaal als je het idee hebt dat het niet speelzigheid is. En helpt straffen niet? Als Tibby iets doet wat ie niet mag krijgt ie echt een tik tegen zijn kop. Van begin af aan heb ik hem nooit een tik gegeven alleen als hij iets deed wat niet mocht en dan weet hij het ook gelijk. Moet zeggen dat ik poezen wel wat onbetrouwbaarder vindt als katten. De buurpoes bij ons kan ook ineens uithalen als je haar aait. En je principe kan ik me ook in vinden. Ik heb ook gezegd dat tibby nooit meer weg gaat, tenzij het echt niet gaat en dan nog wil ik dat ie naar mijn ouders of zus gaat.
We hebben al vanalles geprobeerd, zijn naar de d.a. geweest om te kijken of niets medisch is. Maar hij zei dat het gewoon een dominant kreng is.. Straffen werkt averechts, dan gaat ze nog harder krabben en bijten en komt ze wraak nemen na een kwartiertje Pfff, ik ga er nog maar een nachtje over slapen denk ik...
Wat kunnen jullie veel kletsen in 1 avond Even reageren: Marloes: Fijn dat je beeb goed lag, ik duim voor je dat dit zo blijft! Kuide: Veel beterschap meid! Waarschijnlijk heb je de afgelopen weken te veel aan je hoofd gehad, dus je lichaam zal wel even rust nodig hebben.. Sanne: Ik heb een leuke spijkerrok van mamalicious gekocht, hadden meerdere soorten en 30 euro vond ik niet zo duur... Mandy: Veel plezier met shoppen vandaag! Mam85: Duim voor een mooie echo voor je! Bab28: Zit gewoon te snikken bij je verhaal , heel veel sterkte ermee. Kan me voorstellen dat het nu ineens heel stil is.. Het is het beste en laatste wat je voor hem kon doen, maar wel het moeilijkste.... *knuf* Meris en Anne: Veel plezier vandaag bij jullie pretecho! Jolan: Ik had de afgelopen dagen ook vaker harde buiken, gisteren met de vk over gehad. Als je meer dan 10 keer op een dag harde buiken hebt is dat echt een teken dat je rustiger aan moet doen! Als je het negeert gaan ze op een gegeven moment pijn doen en kunnen het al echt weeen worden , en dat is nog veel te vroeg! Ik ga dus vanaf nu ook eens bijhouden hoe vaak ik ze heb, wisselt ook per dag. Moet het hele weekend nog alleen werken ,na het weekend plan ik dan wel een gesprek met mijn LG.
Goedemorgen, Hier beroerde nacht, pff 3 keer op om naar toilet te gaan en vriend kwan thuis en werd ik wakker van, Maar genoeg te doen vandaag en zonnetje schijnt dus dat maakt al veel goed, we krijgen lente Kramp hier vaker in kuit en bil
@ heide 30 euro is idd niet duur. Heb je die via inet gekocht want heb aan komende dagen geen tijd om te shoppen das juist het probleem
Misschien kan ze haar energie niet kwijt ofzo. Tibby mag alleen in de weekenden naar buiten (er werden bij ons in de buurt veel katten vermoord) en alleen als wij er zijn. Daar kan hij soms ook behoorlijk vervelend van worden.