Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Nee, in een zwangerschapsboetiekje, maar via internet is er ook veel te koop. Mamalicios googlelen misschien?

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo ik heb via MP een lodger gekocht. Vanmiddag even geld overmaken en dan stuurt ze hem op :D

Tenminste 41.75 euro incl verzendkosten is toch niet duur?

3. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Urine: heb ik ook nog nooit mee hoeven te brengen. En op suiker wordt je alleen extra gecontroleerd als je een risicogroep bent.

Rianne: Dat is wel een harde buik ja, ik omschreef het gisteren ook zo, zit voornamelijk aan de onderkant vanmijn buik en wordt heel hard.

Inger: ruige tas! en mooi buikje.

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ mama1987: Bij The Sushi Lounge! Ken je dat?
    Wat een vervelende situatie met de poes... Kan begrijpen dat je erg gaat twijfelen met een kleintje op komst! Maar het is ook moeilijk om een huisdier weg te doen :

@ nathalie: Is het een wrapper? Ik heb een hele nieuwe lodger wrapper via internet gekocht voor 43 euro incl verzenden..

@ Heide: Oh jee.. die heb ik echt heeel veel de laatste dagen! Soms wel 10 in 2 uur tijd!

Ik ga maar eens aankleden en wat doen in huis :)

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja is een wrapper, bijna niet gebruikt.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
  7. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Daar kost ie 68,95 :D

Op deze heb ik geboden.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Nathalie: Ik heb geen idee, we hebben 2 grote krabpalen tot aan het plafond en 1001 speeltjes, zodat ze wat te doen heeft.. Ze kan helaas echt niet naar buiten hier en is ook nooit buiten geweest dus weet niet wat ze mist gelukkig.

@Rianne: Ja, dat ken ik wel, is in de korte putstraat toch? Leuk tentje! :D

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Owwww ja ik heb een goedkope genomen, vandaar!

Dan is het zeker een goede koop! Leuk hoor.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Nathalie: Da's een mooie! :D Volgens mij valt de prijs idd wel mee hoor.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jammer hoor Mama dat poes zo doet. Helaas kun je dieren niet duidelijk maken dat ze zich moeten gedragen!

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Goedemorgen mama`s, alles goed met jullie? Met mij wel want het regent niet en het zonnetje schijnt!

@mam85 bedankt voor de tip vanavond maar ff naar de wibra ik moet nog hydrofielluiers.
    @joanita hoe gaat het nu?
    @Rianne1984 fijn dat alles goed was bij de vk. En laxeermiddel dat is minder maar hopen dat het helpt! Je kamertje is erg leuk geworden!
    @Aaliyah86 lekker geshopt dus! Zwangerschapskleding valt wel wat tegen he in de stad bij ons. Ik ga vaak naar beebies en bengels daar is een rek met spullen met korting en daar heb ik wel leuke dingen vandaan.
    @marloes80 die van mijn vriendin was 10 pond dus het kan nog groter. En de bevalling ging heel goed en snel.
    @heide mooi dat de pretecho leuk was!
    @kuidebokibi beterschap!
    @mandy1 Ja we gaan nog op vakantie maar we weten nog niet waarheen. Twijfel nog steeds, we hebben overal opties op. Dus we kunnen nog kiezen.
    @Bab28 nogmaal sterkte!
    @jolan25 vervelend van je harde buiken. Ik heb het ook meestal als ik sta of loop, zittend of liggen nooit eigenlijk.
    @debke83 ja ik kijk ook uit naar het verlof! Gelukkig straks lekker pasen en hemelvaart en koninginnedag. Alweer wat daagjes vrij. Ik moet bij mijn volgende afspraak op 30 maart urine meenemen.
    @Aaliyah86 ik ben ook weleens erg duizelig. Vooral als ik ergens ben waar het donker is en heel fel licht is. Mijn bloeddruk is altijd hetzelfde. Vervelend dat je slecht hebt geslapen! Doe rustig aan!
    @mandy1 werkse en hoop ook dat je je zo lekker blijft voelen.
    @Rianne1984 jij hebt dus echt een durrum verslaving hihi ik heb het met patat! Succes met je kast in en op ruimen.
    @Snieke83 ik heb ook 1 keer kramp in mijn kuit gehad in bed tijdens me zwangerschap, ervoor had ik het vaker. MAsseren helpt dan bij mij. Kan echt zeer doen.
    @Inger1979 auww verzwikte enkel doet zeer. Sterkte ermee!
    @Mac Fijne dag vandaag!
    @mama1987 wat erg dat je kat zo doet, wij hebben ook zo een kat gehad, die hebben we ook weg gedaan en is later ingeslapen omdat het in zijn hersenen niet goed zat hij verwondde mensen. Hij bleef gewoon aanvallen zonder te stoppen. Als ik er aan terug denk krijg ik kippevel.

Ik heb trouwens al heel vaak foto`s geprobeerd te plaatsen hier maar het lukt steeds niet! Onze pc is ook heel traag, volgende week krijgen we 3x zo snel internet dan ga ik het nog maar eens proberen.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben heel benieuwd hoe onze kat straks gaat reageren. Hij is echt heel aanhankelijk naar mij toe, waar ik ben is Tibby.
    Straks heb ik natuurlijk andere dingen en niet altijd aandacht voor hem.
    Nouja, ik heb me al voorgenomen om hem straks net zoveel aandacht te geven als dat ik nu doe :D

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Zow, ik krijg net een brief van een deurwaarder voor de oude bewoners van ons huis ( wij wonen hier bijna een jaar ). Dat ze even 13.000 euro binnen 8 dagen moeten overmaken anders komt de deurwaarder aan de deur! Hoop niet dat ze onze inboedel weghalen! :confused:

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Net bij wehkamp gekeken voor een rok maar allemaal uitverkocht....

Kga eens wat doen anders komt er weer weinig van vandaag als ik eenmaal zit kan ik soms moeilijk van de bank komen haha

Tot later

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @rianne ik zou hem maar terug sturen met bewoners verhuisd erop ofzo.
    @sanne heb je al bij otto en neckerman gekeken die hebben ook zwangerschapskleding

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Fijn dat Tibby zo aanhankelijk is, hopelijk blijft dat zo! :D
    Ik heb bij mijn ouders ook zo'n lieve poes, maar die is daar zo gewend dat ik haar niet heb meegenomen toen ik uit huis ging..

18. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Voor 53,- euro heb je een jaarabonnement op ouders van nu en krijg je er gratis een lodger shelter cotton bij.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Dat hebben wij ook gehad, stond de deurwaarder op de stoep. Heel gezeik was dat. Gelijk even bellen dat ze het verkeerde adres hebben, die mensen wil je niet aan de deur hebben ;)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Die shelter heb ik niets aan. Wij hebben de Stokke en daar zit een hele dikke voetenzak bij :D

Share This Page