Hoihoi, ben ik ook weer eens Heb n paar superdrukke dagen achter de rug, Britt haar complete kamer verbouwd (die kreeg een nieuw bed van mijn vader), hele huis van boven tot onder gepoetst en een angstaanjagende bult was weggewerkt Ben helemaal gesloopt nu, maar het was de moeite waard. En sjonge wat hebben jullie veel bij elkaar geklept zeg! Ik krijg het niet bijgelezen, alleen de laatste paar pagina's Mam: gecondoleerd, wat een droevig verhaal Nathalie: Ik heb dezelfde wrapper ook via MP gekocht! Heb m alleen voor 5 euro minder, ook incl de verzendkosten... Je hebt wel goede smaak trouwens Rianne: jeetje wat een verhaal van die deurwaarder Je zult ze maar ineens aan de deur hebben staan met een beslagleggingsbrief En dan even uitleggen dat het niet voor jou is! Nou ik zou idd ook snel doorgeven dat die mensen verhuisd zijn! Moet er niet aan denken dat dat zou gebeuren... Grappige klok trouwens, en supermooi kamertje! Dames met pretecho's vandaag: heel veel kijkplezier! Ik heb van de week bij Kruidvat een wippertje van Fisherprice gehaald, was in de aanbieding voor 30 euro! Deze is het: Leuk ding is het
Oh ik hoefde trouwens geen verzendkosten te betalen voor het boekje hoor. Leuk wippertje mamavB, past alleen niet echt in onze woonkamer qua kleur. Ja ik ben een muts wat dat betreft Denk trouwens dat ik maar een voorbeeld aan je ga nemen MvB, moet heel erg nodig de slaap- en badkamer onder handen nemen. Ach zo gaat de tijd tenminste lekker snel. Ik ben trouwens 29 weken vandaag!
Over bevalling: Britt was ruim 8 pond en heb geen "moeite" gehad met de bevalling! Alleen een knip maar daar heb ik bijna geen last van gehad. Een gekneusde teen levert meer problemen op Mijn bevalling duurde van de eerste wee tot de geboorte 11,5 uur, das gemiddeld volgens mij, en ik vond het een piece of cake Ben er nu dus ook helemaal niet bang voor ofzo. Hoop alleen dat ik nu thuis mag bevallen, want Britt was te laat (42+1) dus toen moest ik wel in het ziekenhuis.
Gefeli! En thanks Bij ons past ie eigenlijk ook helemaal niet in het interieur Maar ik heb er lak aan nu, kleintje heeft er toch maar een paar maanden plezier van en dan gaat ie weer weg! Kijk de box is een ander verhaal, die staat minstens 1,5 jaar. Die past dan ook precies in onze inrichting 8) Dus jij bent helemaal geen muts! Of we zijn het allebei, kan ook Enne, poets ze dan
MvB, zo'n bevalling wil ik ook wel Hier dus een bevalling van 32 uur, 3 knippen, meer dan 12 hechtingen en de vacuümpomp. En dat voor een jochie van 2670 gr Maar het was het allemaal waard!
Oei Ik merk al dat ik niks te klagen heb! Hopelijk is de bevalling straks een stuk aangenamer voor je En thanks
Tja sorry! Ik zou gewoon proberen die 5 euro af te dingen Haha nee ik had gewoon heel veel geluk, de prijs die jij betaalt is wat ik er ook maximaal voor zou willen uitgeven. Nieuw kosten ze 65 euro dus dan is dat wel een goede deal toch?
Ik zie het allemaal wel hoor die bevalling. Heb een breed bekken volgens mij (of ik ben gewoon dik haha) dus hoop dat dat helpt.. Zal straks wel horen of we een mini of maxi baby krijgen. Heb ook ff zo'n aftel gadget geplaatst op mijn hyves: nog maar 78 dagen! Wow... En nu ga ik ECHT stofzuigen boven...
Ik had 35 euro geboden, was excl. en daar komt 6.75 bij voor verzenden. Meer wil ik er ook niet voor geven hoor.
Marjanne: kan ik begrijpen Nathalie: idd een prima prijs, ik zou ook niet hoger gaan 8) Meris: 78 dagen ik moet er nog 103 Maar ik kom er ook wel Zoo, ga nu Britt van school halen, lekker broodjes eten en dan zal ze wel op haar nieuwe kamer willen spelen Helemaal in haar nopjes met haar hoogslaper waar ze lekker onder kan spelen 8) Spreek jullie straks nog wel (hoop ik )
Ga hier ook weer verder, me klaar maken voor dansen straks. Pfff hoe kom ik de middag door Bereid me alvast voor op harde buiken... tot later!
Hoihoi, @ Marloes:ik organiseer een vrijgezellenfest van mijn beste vriendin.Die is 23 mei en dan ben ik 36 weken!En 5 juni trouwt ze en ben ik getuige,en dan ben ik 38 weken!Over vermoeiend gesproken!Haha,maar wil het niet missen! @Mandy1:Ja dat lek in de keuken was door mijn eigen stomme schuld!Sopje maken en tegelijkertijd stofzuigen..Maar mijn kastjes zijn nu wel weer mooi schoon! @debke:Wie is er dan nog gevallen?Heb niet alles gelezen! @heide:supervan de echo!Ik mag morgen weer:d @iedereen die problemen heeft met de huisdieren..Heel veel sterkte,het is toch net je familie! foto's heb ik nog niet gemaakt van het kamertje..Mannetje hangt vanavond de plank op boven de commode en dan zal ik foto's maken!En nu ga ik op de bank liggen! Liefs Yvette
Zo gisteren een druk dagje gehad, had 's avonds namelijk ook nog borstvoedings infoavond. Ben gisteren wel super geslaagd Heb een stoere luiertas gekocht voor mijn mannetje (wil het hem niet aandoen om met een vrouwentas de straat over te laten gaan ) Heb nog een leuk zwart jurkje voor mezelf en een super mooie spijkerbroek van noppies die 80 euro kost, maar bij het aanslaan gaf de kassa een heel ander artikel weer en maar voor 24.99 Eur...ik heb heel wijs mijn mond gehouden scheelt toch 55 euro. Voor ons ventje nog wat leuke kleertjes van noppies, want zag weer wat nieuwe dingen Ga nu even teruglezen en reageren! xx Anna
Heb boven gestofzuigd en het soppen uitgesteld tot morgen Kreeg net al een mailtje van natur-elle dat het boekje vandaag al wordt verzonden. Misschien heb ik hem morgen al in huis.. Jeeej Anna hoe laat heb jij je pretecho? Ik moet om 12.45 bij schoonmoeder staan en om 13.00 eigen moeder oppikken. Waaah tis al bijna!
Ik heb trouwens een vraagje, ben ik de enige waarbij het gebied rond de navel plat is? Het lijkt wel of ik een vierkante buik krijg...