Ja echt wel kan ik wat meer er van gaan genieten! Zal de hele dag wel met een big smile rondlopen hihi
Debke, fijn gevoel he dat je weet dat het goed is, ik heb denk ik ook pas rust als ik het gezien heb en weet dat hartje klopt
Marb kdenk niet dat je vk hoeft te bellen als je niet op je buik bent gevallen, mits je je er zelf beter bij voelt
debke.. super joh! ik ben super moe. gisteren lag ik er om 10 uur in en vanochtend om half 9 wakker maar kon er niet uit komen.. jemig zal dat met de zwangerschap te maken hebben? pffff. het liefst lig ik de hele dag op bed. heb het voordurend koud.. heb dit bij de 1e nooit gehad. toen voelde ik me prima. op wat buik krampen na dan. dit maakt me wel onzeker hoor nog een kleine 2 week en ik kan naar de vk. al betwijfel ik of je dan gerust gesteld kan worden. wanneer horen ze een hartje(sorry geloof ik al eerder gevraagt) en ik maar roepen dat ik de echo laat wil. nou het liefst volgende week.! hahaha
zover ik begreep kunnen ze een hart horen bij 6 weken..dus als je over twee weekjes gaat moet er een hartje te horen zijn
dat zal wel fijn zijn. .al is dat ook weer spannend. wat is zwanger zijn eigenlijk een gedoe he. eerst al die onzekerheden of je wel of niet ongesteld gaat worden en nu je zwanger bent weet je eigenlijk nog niet veel meer...
Haha idd mam kan nu niet wachten tot de eerste weken voorbij zijn . Kga vanmiddag vk eens bellen voor een afspraak hopelijk kan ik snel terecht
Ja hoor Niki, ik gisteravond nog. Ik vond het helemaal niets. Maar nu is het weer over. Gelukkig Groeten Friezin
idd Mam...die onzekerheid is vreselijk soms..maar volgens mij blijf je dat de hele zwangerschap wel houden ben je over de eerst onzekerheid van de eerste weken heen...komt miss het volgende wel om de hoek kijken...geen idee eigenlijk dit is pas ons eerste kindje en heb 1 mk gehad hiervoor dus weet niet zo goed wat de onzekerheid betreft...maar merk wel dat we in iedergeval niet de enige zijn die er mee lopen
later in je zwangerschap ga je je kindje voelen. dat vond ik wel fijner. maar idd het blijft spannend
Idd als je de kleine voelt dan voel je je zelf ook wat zekerder dat had ik ook en als je het hartje kan horen ook kheb mijn apparaatje daarvoor nog
ooh sanne dat je dat durfde. ik durf dat niet hoor. stel je voor dat ik het hartje niet kon vinden dan ben ik helemaal in de stress. is je dat wel een overkomen?
ooh dat zou ik ook niet durven idd...stel dat je niks hoort dan schiet je toch helemaal in de paniek lijkt mij ?
Kun je toch doen? Misschien even bloedprikken ofzo. Gewoon voor jezelf om je gerust te stellen. Groeten Friezin
misschien dat ik het dit keer wel durf hoor. geen idee eigenlijk. misschien kan ik die van mijn nicht lenen.. ik weet dat zij er eentje had haha
zo, dan zal het niet makkelijk voor je worden. Hoe reageerden je ouders? Hoop dat je, als je vriend het idd niet ziet zitten, genoeg steun vindt in de omgeving.