Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    jolan25 zijn ze wel geholpen? Dat wil ook nog wel eens helpen tegen plassen in huis.
    En ik denk dat je katter er vanzelf wel aan wennen maar ik zou ze niet alleen laten met je baby.
    Je hebt ook een soort kattenschrik heb ik weleens gehoord, mischien kan je dat op je aanrecht doen?

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @rianne bij prenatal zeiden ze tegen mij ook dat er een jersey hoeslaken overheen kon, maar die man van aerosleep was daar heel boos over.
    Dus ik weet nu niet hoe het zit met die hoeslakens. Mij lijkt het ook wel dat het kan want jersey laat ook wel wat lucht door. Wij gaan ook een aerosleep halen

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    het gaat in ieder geval beter dan gister. Kan nu normaal lopen. Af en toe nog 1.... Lekker weekend bijna, dus dan gewoon rustig aan doen!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    mooi buikje, gaaf kaartje en een mooie maxicosi :D:D

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    buiten de hoeslaken van aerosleep hoeft er niets meer over heen. Dit is juist een speciale met kleine gaatjes erin als je er nog iets overheen doet is idd het effect weg.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja ze zijn alle drie geholpen.... Vooral in de zomer is het erg.... In de winter doen ze het bijna niet.
    Kattenschrik helpt niet.... de kat ging er gewoon bovenop liggen (op het doekje wat ik onder gesprayd had...).
    Waar ik ook bang voor ben is: of ze uit de box blijven.... ik vrees dat ze daar lekker in willen gaan slapen, maar dat wil ik dus echt niet!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    Morgen gaan wij ook voor een 3d/ 4d echo :D:D ben benieuwd. HEb er zin in! Vooral na de rot week die ik achter de rug heb....
    Denk dat daar ook de harde buiken vandaan komen... stress is niet goed :(

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Snieke, wij hebben ook de aerosleep en de hoeslaken. Verder niets.

9. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Jolan25 ja kan me voorstellen dat je daar bang voor bent. Zijn je katten niet ergens bang voor dat je ze daarmee kan afschrikken. Plantenspuit ofzo.
    Ik heb morgen ook de 3/4 d echo toevallig! Ik heb er ook veel zin in. Wel fijn om je kleintje weer te zien ja vooral als je een rotweek hebt gehad.
    Nou geniet ervan morgen!

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    bedankt voor de hulp. Ik denk dat een gewoon hoeslakentje ook wel kan hoor, daar adem je toch zo doorheen? Vind die van aerosleep een beetje duur, en die gaatjes vind ik ook niet zo mooi eigenlijk.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja bij de babydump zeiden ze dat dan het effect van de aerosleep een beetje weggaat... Omdat door een gewoon hoeslaken niet al het vocht ofzo kan. weet het ook niet precies.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    dat is idd toevallig :D We zijn ook nog eens even ver:D leuk! Jij ook heel veel plezier!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo dames

Ik heb even klein stukkie bijgelezen.

@Kramp ik had geloof ik al eerder eens gezegd dat ik zelf magnesiumpillen slik en ik heb er totaal geen last meer van gehad dus miss een tip?

@Rianne hahah nee ik ga nog niet in het echt hoor, komt denk ik doordat ik in the womb heb gekeken. Over die deurwaarders als het aan de oude bewoners is gericht kunnen ze bij jullie niks weghalen. En als het goed is kunnen ze dat gewoon zien, belastingdienst hoort dat sowieso te weten en incasso gaat via hun vaak. Weet ik toevallig van mn vriend die heeft ooit eens een cursus gedaan van wetten enzo.

@Mama rot van je poes, ik zit ook met die van mij ze likt zich helemaal kaal en eet niet. Maar misschien komt het doordat er verandering op komst is, dat ze daarom zo doet. Als ik jouw was zou ik toch nog een keer naar de da gaan, of misschien een andere en gewoon op aandringen dat ze beter onderzocht wordt. Poezen/katten gedragen zich nooit zomaar op een bepaalde manier, zij hebben hier altijd een reden voor.

14. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden

ff snel een berichtje
    hier gaat alles goed hoor
    alleen is lindsey ziek dus niet veel tijd om achter e pc te zitten ..

dus vande week zal ik weer proberen er bij te zijn

liefs van mij

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Buddy nee ze hebben amper wat in de stad is wel jammer maarja niks aan te doen.

@Heide mooie foto's zeg heel duidelijk!

@Jolan ik doe straks ballonnen in mijn ledikantje en box als ze er dan in gaan gaan die ballonnen kapot en schrikken ze dan doen ze dat niet meer.

@Rianne sorry haha had nog niet verder gelezen maar zag dat je al gebeld had dus vergeet het andere verhaal wat ik getypt heb.

@Bevalling ik denk er liever nog niet aan ik heb een lage pijngrens en door de bevalling van mijn zus vorig jaar (ookal is ze mn echte zus niet) zie ik er nogal tegenop, ookal wil ik er niet tegenop zien.

@Nesteldrang heb ik ook wel last van hahaha komt denk ik ook nu door het mooie weer, ik wil ook van alles opruimen maar bij mij valt er niet zoveel op te ruimen omdat ons huis nogal klein is...

16. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah goed excuus voor zoute dropjes!
    @snieke bij mij schiet de kramp er net niet in , ik heb het s'nachts als ik me uitrek.
    @mac ik ben jaloers op je, sanadome wat heerlijk!
    @mama1987 ik heb geen verstand van katten/poezen maar het lijkt me wel eng als je baby er is. ik weet hoe moeilijk het is want wij hebben onze hond helaas weg moeten doen vanwege onze dochter.

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

jolan25, dank je :oops:

Anna83, veel plezier vanmiddag! Ik ben benieuwd...

jolan25, ook veel plezier morgen!

gabester, beterschap met je dochter!

All, prettig weekend!

xx Inger

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    buddy als je klaar ben met opruimen mag je bij mij komen hoor hihi. Ik heb totaal geen zin om op te ruimen! Erg he!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @rianne wat raar dat ze niet eerst controleren of die mensen er uberhaubt nog wel wonen, gewoon even bellen en doorgeven.

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    pff. ben al wel weer klaar met deze dag. ik heb zin in PATAT! :)

zoontje is behoorlijk vervelend vandaag. maar ik vin dhet zo jammer om het behang los te trekken.. en je krijgt er zulke rare bobbels van..
    ik heb hem nu maar ginstaleerd op de bank voor een dvdtje van HOPLA
    in de hoop dat ie zo nog ff een half uurtje in slaap tukt..

Share This Page