Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mama1987 moedige keuze van je hoop dat je snel een lief ander baasje vind voor je poes.
    @girafje hoop dat je je weer wat beter voelt!
    @meris ik denk een meisje aan de foto`s te zien maar ik heb het bijna altijd fout hihi.
    @Smiley24 gefeliciteerd met je 27 weken.
    @Rianne gefeliciteerd met je 28 weken!
    @Aaliyah86 wat een nare droom buddie gelukkig was het een droom en ben je alweer 26 weekjes en ga je vast nog lang niet bevallen. Mischien droom je veel over bevallen omdat je ertegenop ziet?
    @kuidebokibi gefeliciteerd met je 25 weken. Mijn nichtje is ook 21 weken en ook dezelfde buik als mij hihi. Weet ook niet of ik nou zou kleine buik heb of zij zo groot.
    @rianne wat klote van je ouders heel veel sterkte meis. Hoop dat het toch nog goed komt. Probeer aan jezelf te denken he. Anders hulp zoeken.
    @marb succes met uitpakken, lekker als je volgend weekend in een zo goed als af huis zit.
    @jolan25 die van ons was ook steeds met zijn of haar handjes in het gezicht aan het wrijven. Ik vind je foto`s heel mooi hoor en duidelijk. Van iedereen hier van wie ik de foto`s heb gezien vind ik ze mooi!
    @mam85 jammer dat je niet echt leuke plaatjes hebt gehad.
    @Aaliyah86 wat vervelend dat je ruzie hebt met je ouders. Hoop dat het snel is opgelost. En over aankomen de een komt in het begin veel aan en later weinig en andersom denk ik. Je verloskundige zegt het wel als je te veel aankomt.
    @joanita mooi gedichtje!

Bij onze echo zei de vrouw wel continu Hij. MAar we willen niet weten wat het word maar denk nu dus een jongen!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    die van ons zei steeds zij, voordat ze naar het geslacht had gekeken.
    Ik denk dat het niets zegt, want volgens mij noemen de meeste echoscopistes een baby hij..... dat doe ik zelf trouwens ook.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    vinnies, jouw foto's zijn ook erg mooi hoor :D

4. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    dank je jolan, op de dvd is alles wel veel duidelijker. Maar in vergelijking met mijn 20 weken echo is dit echt veel beter.

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jolans ja de meeste mensen zeggen hij dus dat zal het wel zijn. Hoop dat je je ongerustheid wat naast je neer kan leggen als je de dvd terug ziet. Heb je het al eens aan je verlokundige verteld dat je je veel ongerust voelt, mischien kan ze je helpen dat gevoel kwijt te raken want als straks de baby er is heb je er mischien ook last van. En overbezorgdheid is niet prettig voor jou en niet voor je kindje. Maar hopenlijk is het over 3,5 maand helemaal over als je je gezonde meid vast hebt. fijne avond!

Ik ga weer fijne avond iedereen!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja, heb mn vk vorige week gebeld over dat ik me ongerust maakte. Meer dan zeggen: de kans is zo klein, etc! kan zij natuurlijk ook niet. Ik moet het naast me neer leggen en gewoon genieten.
    De laatste dagen gaat dat wel weer hoor :D. soms heb ik even een dip, maar denk dat iedereen dat wel heeft. Alleen ik iets meer.

Fijne avond!

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ jolan: wat vinnies volgens mij bedoelt is je bezorgdheid in het algemeen aaan de verloskundige voorleggen. Daar kun je namelijk echt gek van worden (en je kindje later ook)... Mijn moeder heeft het heel erg gehad (overbezorgdheid) en die was daar echt depressief van.

@ vinnies: gave foto's! :D Is die eerste foto ook van de 3d echo?

Verder niet teruggelezen, sorry... Alleen de laatste pagina (en dat was niet echt veel... :()

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja ik ga het de volgende keer wel melden aan haar. Maar ik denk dat ze het ook wel weet.... doordat ik al 2 keer gebeld heb.

Ik weet zelf waar die overbezorgdheid vandaan komt en ik kan er al veel beter mee omgaan dan jaren geleden. toen was ik echt depressief.

Vroeger een ontsteking gehad aan mn borst, maar de doktoren dachten aan iets ernstigers. Allerlei onderzoeken en foto's gemaakt. Sindsdien heb ik er last van. De jaren erna dacht ik bij alles dat ik iets vreselijks had. Doorgestuurd naar een psycholoog en kon er daarna goed mee omgaan. Gaat nu 'goed', heb alleen soms een terugval. Ik denk da t ik er mee moet leren leven, het is iets van mij, hoe vervelend het ook is...... Ik zou niet weten wat ik er anders aan moet doen.

Ik zei van de week nog tegen een collega van me: ik wou dat ik tegen mezelf kon zeggen: joh meid, er is niets aan de hand,(zoals alle anderen zouden kunnen zeggen), maar zij zei: alle zwangeren zullen een soort van zo reageren als ze iets verkeerds gegeten hebben.....

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Jolan en buddy mooie foto's hoor!

@Buddy nou het is niet eens de bevalling maar meer angst voor mijn zus. Daarom droomde ik ook dat zij mn baby vermoordde...

Hier verder niets bijzonders ben erg moe en ga zo lekker mn pyjama aan doen en op de bank hangen.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik heb alles gelezen heb alleen even geen fut om overal op tereageren.
    fijn dat alle echo's weer goed waren.
    @aaliyah ik ben ook 10 kilo aangekomen.
    @rianne heel veel terkte en succes.

vandaag wezen shoppen heb alleen wel harde buiken steeds en last vasn mijn bekken nu, het was iets te veel van het goede. ook ben ik no eens snot verkouden echt balen!
    maar goed ik heb een bruloft volgende week en moest nog wat kleding kopen daarvoor. ik ben alle winkels afgeweest waar ze positiekleding verkochten maar kon gewoon geen leuk jurkje vinden! uiteindelijk heb ik een jurkje gevonden in een winkel zonder positiekleding maar hij zit super.
    ook hebben we een kado gekocht voor mijn dochter haar verjaardag een soort kasteel met allemaal poppetjes en een kabouterplopboekje en legoblokjes.

11. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    hallo allemaal,

Laatste 5 pagina's bijgelezen (vond 45 echt te veel)!

@Rianne; wat een vreselijke situatie weer, ik sluit me helemaal aan bij wat de anderen al hebben gezegd.... Eerlijk gezegd weet jij ook wel dat als je moeder echt haar polsen door had willen snijden ze dat ook gedaan zou hebben. Misschien is nou net jouw kleintje wat haar tegenhoudt....

Heb weer mooie foto's en mooie buiken voorbij zien komen.

Voor mij is het werken nu echt over, heb te vaak harde buiken. VK gaf wederom aan dat indien ik niet met 30 weken al wilde bevallen ik echt rustiger aan moet doen. Dus dat doen we dan maar!

Ben de afgelopen week nauwelijks hier geweest, had effe een bui. Wilde vooral veel bij mijn kinderen zijn en opruimen.....(Nesteldrang?)

12. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Rianne, veel sterkte!

Zeana, wat rot dat je al moet stoppen met werken. Wel goed dat je verloskundige je zo goed in de gaten houdt. Hopelijk helpt het om rustiger aan te doen.

Verder veel mooie buiken, echofoto's e.d. gezien :).

Moet zo weer naar de gynaecoloog voor de 25-wekencontrole. Ben benieuwd; vind het toch altijd wel weer spannend.

Prettige dag allemaal.

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Rianne: Wat een rot situatie heel veel sterkte.
    @ Emme: Veel plezier bij de gynaecoloog
    Ik ben vandaag ook 25 weken gaat toch best wel snel.
    Voel me niet helemaal fit.
    Heb sinds vrijdag last van mijn keel :(
    Ben veel snoepjes aan het eten, thee met honing en aan het gorgelen met zout water, maar tot nu toe geen verbetering :(
    Vanmiddag hebben we ook nog verjaardag.
    Met de kleine gaat alles goed.
    De ene dag is ie wat rustiger dan de andere dag, maar voel hem elke dag wel.
    Gisteren heb ik voor hem gezongen en daar reageerde hij op zo leuk :D
    Iedereen een fijne zondag.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames,
    goedemorgen

iedereen een fijne zondag,
    wij gaan zo naar verjaardag van de kleine van mn vriendin en daarna werken.
    dus hele dag weg...

kus

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Gisteren niet veel bijgelezen, waren wezen shoppen en 's avonds naar ee verjaardag. Kwam helemaal brak thuis :( Zo' last van mijn rib :( Ik word er echt gek van, en de pijn wordt met de dag erger en erger.. De kleine was trouwens gedraaid, bleek afgelopen maandag. Dus ze lag met haar hoofdje aar beneden, en sindsdien is het maar 1 groot feest in mijn buik. Dat was het voorheen al, maar nu veel erger. Vind het wel grappig dat ze niet aan het schoppen is, maar aan het duwen met d'r voetjes :)

Jolan: mooie echo’s

Vinnies: ook leuke echo’s hoor :)

Tamtam: balen van je keelpijn. Hopelijk is het gauw over.

Rianne: jeetje wat een rot situatie weer. Ik wil je even heel veel sterkte wensen, en hoop dat jij ook een beetje rust vindt en het rustig aan kan doen met je zwangerschap! Als jij je hart wilt luchten dan kan je altijd pb-en en/of sms-en. Denk ook wel lekker aan jezelf he!

Emme: succes vandaag!

16. Emme

Emme Niet meer actief

Controle was gelukkig weer helemaal goed :).

Smiley en Tamtam, beterschap!

17. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmmm... dat is inderdaad heel lastig. Supergoed van je dat je ervoor in therapie bent geweest. En natuurlijk is een zwangerschap wel een heel lastige situatie om niet terug te vallen. We zijn allemaal wel eens bang dat het niet goed gaat met de zwangerschap/baby, zelfs de vrouwen die normaal nooit ergens bang voor zijn.

Als je je er bewust van bent dat het een zwakke plek van je is, kan er prima mee te leven zijn. Dan heb je alleen af en toe een wake-up call nodig (van ons? O:) ) zodat je weet dat je je eigenlijk geen zorgen zou hoeven maken, hoe lastig het ook is!

Succes ermee!

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ mandy: fijn dat je geslaagd bent voor een jurkje! Ik slaag ook steeds beter in 'gewone' winkels dan bij positiekleding. Ook m'n trouwjurk is 'gewone' maat.

Enneh... beterschap :(

@ zeana: hmmm... balen dat je helemaal niet meer kunt werken. Hoewel het ook wel rust geeft misschien? Geniet inderdaad lekker van je kinderen!

@ tamtam: ook al ziek? Bleeegh! Beterschap! Wel ontzettend schattig dat de kleine reageert als je voor m zingt!

@ Mac: jij ook een fijne zondag! (hoewel... werken... :()

@ Smiley: wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rib :( Ik herken wel wat je zegt over hoe de kleine beweegt trouwens. Tis meer duwen dan echt schoppen.

@ Emme: fijn dat de controle goed was! Nu lekker genieten van (de rest van) je weekend. ;)

@ all: hier proberen een rustig dagje te houden... Weet niet of het lukt, maar ik doe m'n best :) Wil wel opruimen en stofzuigen, maar niks meer verbouwen/sjouwen.

M'n man is heel zielig want z'n verstandskies is getrokken dus hij heeft echt een dikke wang en voelt zich helemaal niet lekker. Echt zielig. Normaal is ie nooit ziek en laat ie al helemaal niet voor zich zorgen, maar nu wel... :)

19. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hey meiden,

Ik heb alsnog een update gekregen van een van de "mama's die zoek zijn". Een dag nadat ik haar een berichtje heb gestuurd om te vragen hoe het gaat zagen ze op de echo dat het kindje niet meer leeft. Een vreselijke tijd waarin het niet allemaal goed is verlopen.
    Wie het hele verhaal wilt lezen moet me maar even een pb'tje sturen.
    Ze wenst bij deze alle juni mama's veel geluk...

Heel verdrietig allemaal :cry:

x

20. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Wat vreselijk zeg... :( Het gaat wel vaak mis bij de juni mama's! Krijg er kippenvel van...

Share This Page