Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik zit net eens naar de bevallingslijst te kijken maar duurt niet lang meer dan is juni alweer voor bij en kunnen zwangere zich aan melden bij de juli mama's
    gaat dat best snel he!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die eerste weken mogen van mij voorbij vliegen....

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    idd die gaan me ook te langzaam, hb volgende week ook nog vakantie dan, das wel leuk maar als ik vrij heb ben ik er meer mee bezig dan als ik aant werk ben, dacht dat het bij de tweede minder zou zijn maar echt niet

4. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Kan mij ook niet snel genoeg gaan. Als ik het hartje gehoord heb en de 12 weken zijn voorbij, dan kan ik pas genieten denk ik. Maar dat duurt nog wel even. Vanmiddag zal ik even de vk bellen voor een afspraak. Zal wel over 3 weken worden denk ik.

Groeten
    Friezin

5. juuls

juuls Lid

12 apr 2007
    71
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ook ik meld me hier voor de juni mama's.
    @ debke; goed nieuws! Nu kan de dag niet meer stuk toch.

Ik hoop dat ik volgende week net zulk goed nieuws heb als ik bij de gyn ben geweest!

Verder aan alle dames; gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Liefs Juuls

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heb de huisarts gebeld en ze denkt dat het niets ernstigs is, maar idd wat ik al zei: er gaat nu veel meer bloed naar de baarmoeder.

Wel denkt ze dat ik misschien een te lage bloeddruk heb en misschien zelfs wel bloedarmoede. Ik moet het dus wel goed in de gaten houden. Ben wel blij dat ik even gebeld heb, ook al leek het me eigenlijk niet nodig :oops:

Voel me nu wel wat beter, nog een beetje duizelig en licht in t hoofd (tsja, en 2 grote blauwe plekken op m'n gezicht, haha!) maar niet meer zo heel beroerd als net.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hier ok even

gefeliciteerd debsje met je verjaardag :D
    @ marb. joh.. je moet voorzichtig zijn zeg ... ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken over je val mbt je beeb. het is erg goed beschermd in de begin .
    @ debke.. leuk zeg dat je de hartje zag :D

hier geen nieuws.. behalwe dat ik me weer zwanger voel.. haha.. heb nu weer geen twijfels aan. het is inderdaad vervelend als je een paar dagen echt bijna geen last meer hebt van iets.. zet je inderdaad op het twijfel. maar ik zie nu dat het echt wel kan dat stijgen en dalen van klachtjes..

welkom nieuwe zwangere!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik maakte me ook geen zorgen dat ik een miskraam zou krijgen door de val oid, maar ik was wel bang dat er misschien iets met m'n zwangerschap niet goed zit, waardóór ik viel. Eh.... snappie? :( (ik leg t altijd zo onduidelijk uit :D)

Wat ben jij al ver trouwens! 7 weken al voorbij, tsjonge!

Oh, debsje jarig? Van harte meisje!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier heb ik ook last van hoor, schijnt er bij te kunnen horen.

gister heerlijk gesext. mijn man vindt het niet erg, is alleen bang mij pijn te doen. hihi.
    nadien wel ff wat krampjes, maar die heb ik overdag ook.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij ook weer eens... daarna op de wc een ieniminidruppel roze.... eigenlijk geen druppel te noemen hoor... meer een vlekje op 't papierje van een paar milimeter
    komt niet diep van binnen... maar betekent voor vriendlief weer een stop van een week of 5 :)

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha! Had je m eindelijk zover... Krijg je dit :rolleyes:

Volgende keer gewoon niet vertellen? :)

Wij gisteren en eergisteren ook voor t eerst weer. Ging best goed, vond t wel een beetje eng hoewel ik niet eens snap waarom :( :oops:

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

vandaag 5 weken zwanger, hihi klinkt leuk.

ik zie dat veel van jullie vragen hebben die ik net heb gelezen in een boek.
    veel verschijnselen horen er gewoon bij.
    ik heb het boek : jouw zwangerschapsbijbel.
    wat een geweldig boek, erg uitgebreid qua uitleg enz... heel leerzaam en stelt me zeker gerust in veel dingen.
    misschien een idee voor sommigen?

xxx

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, even iets heel anders. M'n vriend gaat volgende week met z'n zus mee naar zwangerschapscursus (ze is dan 35 weken!). Het is namelijk een partner-bijeenkomst, maar haar man kan dan écht niet. Ze baalde er zo van om alleen te moeten dat m'n vriend meegaat. Mooie boel hier, zit hij nog eerder op een zwangerschaps-iets dan ik :) Maar goed, dan kan ie wel vast zien hoe het gaat enzo (en hij mag me niet teveel vertellen vooral over de bevalling :confused: )

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marb wat grappig zeg. dat je vriend mee gaat met haar,
    weet zij dan dat jullie zwanger zijn?

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, we waren daar gisteren en toen hebben we t verteld!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    marb ja ik snap wat je bedoel maar lomp zijn we mensen toch ;)

niki even nog over je darmen die krampen. dat heb ik ook. probeer 2 kiwis sochtends op nuchter maag te eten. dat helpt wel. voor stoelgan in ieder geval.

hmm... ben ik nou de enige hier die nog droog staat?

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik denk zelf nog verder te zijn marb ;)
    denk met 1 á 2 dagen verschil. Maar dit is wat de vk mij heeft verteld.. tja.. we zien wel wie gelijk heeft haha

18. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb juist meer zoiets van als die 12 weken maar alvast om zijn...

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi, helemaal vergeten om me te 'abonneren' op dit topic, dus vergeten te reageren :D

20. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dat dacht ik dus ook, maar 't lijkt wel erger omdat het allemaal niet meer zo nieuw is, of zo.... ? Ik weet 't niet... maar ik kan me niet herinneren dat ik dit bij Hugo ook zo erg had...!

Deel Deze Pagina