Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat alles goed was!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    wat vreselijk zeg!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    @zeana,

Doe maar lekker rustig aan

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hé Meiden,

ff een dagje niet gelezen en kan weer behoorlijk wat pagina's bijlezen :p

Ff update:Nieuwe foto's van de babykamer in mijn album!Alleen de deurtjes van de kleerkast zijn er nog niet en de klamboe komt ook pas over een paar weekjes!Was wat fout gegaan,hadden een hemel gekregen..

Nu even bijlezen;)
    X
    Yvette

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Oh ja,en de echo gister was weer niet gelukt!Kindje lag nog erger verstopt dan de vorige keer!Heel jammer..Maar mogen nog 1 keer terug komen!Hopen de 3 maal scheepsrecht is!

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D
    Zo alles weer bijgelezen!

Vanochtend kwamen er vrienden met hun zoontje, hij is nu 1 jaar.
    En zussie kwam ook langs met de kleine meid :D
    Dus het was aardig druk in huis, moet er even van bijkomen.
    Net lekker wentelteefjes gemaakt, en ik denk ff bankhangen totdat het mannetje weer wakker wordt.

Oja loop een beetje achter met de was (lees, geen zin) dus probeerde mijn spijkerbroek aan te trekken.
    En... hij past gewoon nog :confused: :)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    even een vraagje waar hebben jullie de box gekocht en wat voor? ik zit te denken aan een ronde box maar vind een nieuwe zo duur.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Debke balen dat je zo een last van je rug/heupen hebt!

@Mandy hahah ja ik ben erg lui van mezelf dus vandaar dat ik bang ben voor al die kilo's ;)

@Yvetje wat een mooi en leuk kamertje. Vind dat hobbelschaapie erg leuk!
    Balen van je echo maar idd 3x is scheepsrecht toch? Ik duim voor je meid

@Marjanne wow gewoon je eigen broek nog aan kunnen knap hoor ik ken dat echt niet 1 van mn zwangerschapsbroek is zelfs al te klein :confused:

@Mandy ik krijg een box van mijn ouders, maar miss kan je een mooie op MP kopen?

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Yvetje: Ziet er super leuk uit je kamertje. Dat "hobbelschaap" is echt lief! Jammer dat de echo weer niet lukte.

@ Marjanne: Ik pas ook nog mijn eigen spijkerbroeken. Alleen de rits niet dicht.

@ Mandy; Ik heb de box van Bopito Rocco. Normaal kost deze 170 euro maar ik kreeg hem voor 50 euro bij een jaarabb. op de Ouders van Nu.

10. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Zo weer bijgelezen!Kan ik weer even reageren op jullie!
    @Rianne:sterkte met je moeder..Ikzelf heb ook ouders die psychisch(?)niet in orde zijn en weet hoe energie-vretend dit kan zijn..Kies voor jezelf en je gezin!Hoe moeilijk dit ook is..Ik heb het gedaan en sindsdien gaat het met mij heel erg goed!(betekent niet dat ik geen contact meer heb met mijn ouders,alleen trek ik me minder aan van hun)
    Sterkte!
    @meris:bah wat heb jij een vieze kat!(uuh poes,maar dat staat zo raar :) )
    @joanite:Leuk kaartje!(en leuke naam op dat kaartje,haha ;) )
    @mam85:Jammer van de echo..
    @meris:wat een verschrikkelijk nieuws van de mama die zoek was!
    @jolan25:Hormonen!Ik ken het,zat laatst te huilen bij de finale van Uri Geller :rolleyes: :oops: .Dat meisje had gewonnen en er kwamen allemaal glitters uit het plafond en ik d8,wat geweldig!Had het gevoel dat ikzelf gewonnen had,met alle tranen van dien...Hahaha!
    @aaliyah en Rianne:Dankjewel voor de complimenten!Ben er helemaal verliefd op!:d Zou zo op het kamertje gaan zitten de hele dag,haha!Sarah het schaap had ik op de beurs gezien,een aanbieding en ik dacht,die moet ik hebben!

Zo nu ga ik ff zonnenbanken!(ja met 2 handdoeken,1 op buik en 1 op gezicht!)Heb het ff nodig!

Fijne dag nog allemaal!

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!

zo hier is de nesteldrang toegeslagen whahahahaha
    heb gisteren om 23.00 zelfs nog me keukenkastjes staan uitsoppen :oops:
    was zolaat nog ff aan het afwassen en zag wat suikerkruimeltjes in het kastje :oops: dus toen de hele keuken maar weer eens gedaan :D

en vanmorgen om half 10 stonden lindsey en ik de auto te wassen hahahaah en net ff de boven verdieping helemaal gedaan!
    en volgende week gaan we denk ik een begin maken met de kamer van charlie! hihihi

@buddy: meis veel sterkte met de situatie met je moeder... erg vervelend voor je en je mannentje! ik hoop dat alles goed gaat komen en mocht je eens een luisterend oor willen ......

@meris bedankt voor je pm... wat erg voor der zeg... was er ff helemaal stil van na afloop...er is idd een hoop fout gegaan bij de juni mama`s :(

@meiden die eenpretecho hebben gehad! de echo`s zijn onwijs mooi voor die ik heb gezien! en voor bij wie het minder was... balen :( maar nog maar een paar weekies! en dan zien we de kindjes in het echt en daar kan geen echo tegen op!

@mandy1 wij hebben bij mijn dochter een ronde box gehad..... en wat onhandig was dat een vierkante box kan je makkelijker de hoeken benutten en die ronde box konde we toen maar op 2 plekjes bij.

@marjanne JE EIGEN BROEKKEN NOG AAN ? woooow :confused: :) :D krijg hem amper over me kont heen :oops: :oops: :oops:

@yvetje onwijs leuk kamertje zo :D en geniet van je zonnebankie hahaha:D

@joanita leuk kaartje meis!

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ontzettend leuk kamertje hoor!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zit weer op mijn werk, dus weer even snel..

Echofoto's: Heb een aantal hele mooie kindjes voorbij zien komen, leuk! :D

Mac: Leuk dat je al zo ver bent met je kamertje!

Zeana: Balen van je harde buiken zeg.., wel goed dat je naar je lichaam luistert!

Emme: alles goed bij de gyn gelukkig.

Girafje: heerlijk dat alles nu een beetje opschiet bij jullie in huis, geeft meer rust he! Vandaag een relax dagje zo te lezen, heerijk hoor!

Yvetje: leuk kamertje hoor! Jammer dat de echo weer niet gelukt is.. duim voor je de volgende keer, wanneer mogen jullie weer?

Gabester: haha :) hoezo nesteldrang? Wat een energie heb je zeg!

14. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    @heide: we mogen de 24ste terug komen dus ben benieuwd!Hoop zo dat hij/zij dan gedraaid is!

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    nou ben weer thuis hooor, jezus mina wat een *** eind,
    kreeg een zere kont van het fietsen hahahaa.
    en nu bekaf ga zo lekker even douche want heb het snikkie heet.
    dan ff eten koken en bank hangen.
    verder weinig meer ondernemen ben ik bang, wat rusten want het slapen in de nachten wordt alleen maar minder, ben vooral in de ochtend heel vroeg wakker.
    liefs joa

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

Wat is het rustig vandaag zeg, ik ben net terug van mn schoonzus, was super leuk! We hadden daarvoor nog even eten gehaald bij de Mac en dat daar lekker met zn allen opgegeten. Mn zwager moest toen gaan werken en we hebben toen kolonisten gespeeld zelfs met de opa van mn vriend erbij! Ik zat naast hem en moest hem wel alles de hele tijd uitleggen hahaha maar het ging allemaal goed,helaas net verloren maar het was een leuke middag.
    Ik ga nu even lekker noodles eten.

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames ik heb even een vraagje,

ik heb alleen last van lekkende boobs als ik geen bh aan heb,
    k moet eerlijk zeggen verschrikkelijk zitten ze gewoon.
    maar dan loop ik in pyjama en heb ik juist veel plekken in me shirt waar ik van baal, heb al van alles geprobeerd, zoogcompressen plakken en alles maar dat zit voor geenmeter
    hebben jullie nog tips voor mij misschien?
    liefs joa

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik gebruik nu lilypadz ( http://www.prettymumtrading.nl/pages/lilypadz.asp)
    (ook gewoon te koop bij de etos enzo voor 25 euro ofzo)
    ik vind ze super.. afwasbaar, plakken zelf vast, je ziet ze niet door strakke truitjes zoals de andere compressen. en door de druk lekken je borsten niet meer, dus ook niet zoals bij zoogcompressen dat je tepels helemaal week worden van de vochtige compressen die er aan geplakt zitten.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    even een ego berichtje...

ging gister naar een verjaardag, kwam daar mijn ex tegen (niet de vader van mijn kindje).

zal het verhaal even kort uitleggen.. eind juni ben ik bij hem weg gegaan, niet om hem, maar om zijn ouders.. na 3 jaar relatie, en samenwonen dreven ze ons uitelkaar, en hij kon niet kiezen en ik wilde niet dat hij moest kiezen tussen zijn ouders en mij, dus koos ik.

Na een tijdje leerde ik de vader van mijn kindje kennen, en raakte nadat ik hem een maand kende per ongeluk zwanger. (de rest van dat verhaal kennen jullie wel).

Maar goed.. Mijn ex was boos, verdrietig dat ik zwanger was van iemand anders (hij wil zelf nog geen kinderen), en had eigenlijk nog hoop dat met wat tijd dat we wel weer bij elkaar zouden komen (zijn ouders zijn verhuisd naar spanje dus beheersen zijn leven niet meer nu enzo)

Ik ben gister dus uiteindelijk met hem mee naar huis gegaan, hebben een hele gezellige avond/nacht en zondag gehad. Eigenlijk als vanouds, vertrouwd. Vandaag wezen shoppen in Rotterdam, en gezellig op het terras gezeten.

En ja ik hou gewoon nog onwijs veel van hem, ondanks de pijn die zijn ouders mij gedaan hebben en de problemen die we hebben gehad.
    En hij ook van mij. Alleen ja ik krijg een kindje.. van iemand anders.
    En hij, hij is gewoon nog echt niet toe aan kinderen hij is wat dat betreft nog jong en onbezonnen net uit zijn studenten leventje etc.

Ik vind het zo onwijs moeilijk. Want ik zou ons zo graag nog een kans willen geven.
    Terwijl ik weet dat ik een klein ventje krijg, en hij gaat 100% voor alles, dus ook voor mijn geluk en mijn liefdes leven.
    Ik hoop eigenlijk gewoon dat straks als mijn kleine wondertje er is, mijn ex het toch op den duur wil gaan proberen, dat hij met wat tijd, kan wennen aan deze situatie en er toch voor wil gaan.

pfff moest het eventjes kwijt...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff lastig Laura...
    het feit dat je mee bent gegaan naar zijn huis, samen de nacht hebt door gebracht zegt toch ook wel iets. Je lag toch bij hem, zwanger van iemand anders. Hij zegt geen, NEE, tegen je...
    misschien komt het, na verloop van tijd, wel goed...
    ik hoop het voor je

Deel Deze Pagina