Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedemorgen allemaal!

Kuide: Zoals er al meerdere zeiden, geef het de tijd.. Maar zo te lezen doe je dat ook wel. Gewoon leuke dingen samen doen en als de kleine er is kunnen jullie zo ook langzaam wennen. Misschien dat het dan uiteindelijk weer goedkomt?

Sarah: Een hele fijne dag vandaag!

Inger: veel plezier bij de pretecho!

Marb: Leuk kun je eindelijk echt beginnen met de babykamer :D

Dootje: Beterschap ermee!

Mac: Luister wel echt goed naar je lichaam en als je werk teveel wordt dit ook op tijd aangeven!

Mandy: Ik denk dat we niet van iedereen kunnen verwachten dat we altijd op iedereen reageren, soms lees je over iets heen. Sommigen zijn nu eenmaal heel verslaafd ;) en veel aanwezig en anderen niet.. Probeer je er niet te veel aan te ergeren..

Tamtam: hoop dat je dokter iets voor je kan betekenen.

Mama1987: da's snel gegaan nog met je poes zeg! Is natuurlijk een heel moeilijk besluit, maar waarschijnlijk heeft je poes het er echt naar haar zin.. Gun het even tijd en ga als je er aan toe bent een keetje kijken. Sterkte ermee, meid!

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Waardeloos geslapen, sinds gisterenavond voel ik me zo licht in mijn hoofd. Dat alles gewoon draaierig was. Vannacht niet kunnen slapen ivm pijn op de schaambot. Het deed zo’n pijn bij het draaien in bed dat ik op een gegeven moment niet eens meer durfde te draaien. Ik heb even rondgeneusd op het internet, en bij de één zijn het bekkenproblemen en bij de ander indalingsweeen. Iemand enig ervaring hiermee? A.s. donderdag heb ik afspraak bij de vk.

Mama1987: wel fijn dat jullie een nieuw huisje voor haar gevonden hebben. Het zal best moeilijk voor jullie zijn.

Vinnies: die echo’s van zijn vind ik echt mooi. Vooral die laatste 3d :)

Buddy: vervelend die harde buiken, die je wel rustig aan

Joanita: hier helemaal geen teken van striae :) Mijn man smeert elke avond mijn buik in met olie dus daarmee gaan we ook gewoon door tot het einde en hopelijk geen striae. Probeer anders massageolie van Nivea, helpt ook wel heb ik gehoord.

Mandy: balen dat jij ook zo rot geslapen hebt. Doe lekker rustig aan meid.

Inger: heel veel plezier vandaag

Sarah: jij ook heeeeeel veel plezier en geniet van deze mooie onvergetelijke dag..

Tamtam: balen dat jij ook slecht geslapen hebt. Gelukkig is mijn keelpijn nu wel over, maar je moet echt veel gaan drinken en waterijsjes eten.

Anna: fijn dat de uitslagen goed waren. Ik moet helaas a.s. woensdag geprikt worden :cry:

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Fijn dat je waardes nu goed waren :D

@Joanita: Ik woon in Den Bosch, geen idee of dat ver van Raamsdonkveer af is :)
    Ik werk nog 4,5 dag. Ben vrijdagmiddag wel altijd vrij!

@Vinnies: Ik heb ze gisteren avond een mailtje gestuurd, durf er niet zo goed gelijk achteraan te bellen ;).
    Ja, de DVD van de 2d echo heb ik al tig keer gezien, dus die van de 3d echo wordt helemaal erg haha.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen!

Ik kan helaas niet goed bijlezen hier! Gelukkig maakt mama hele mooie updates.
    Hele weekend van vermoeidheid op de bank gelegen en vannacht wakker gelegen van de pijn in mijn buik.
    Gisteravond erg veel gelachen met mijn schoonzusje en zwager, misschien dat het daar van komt ?!?!?

Mama, dikke knuffel voor jou! Wat een moeilijke beslissing lijkt me dat!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

ben bij babyvieuw in arnhem geweestja, woon ook in arnhem en jij?
    ik hoor meer slechte verhalen over nijmegen

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ben bij babyvieuw in arnhem geweestja, woon ook in arnhem en jij?
    ik hoor meer slechte verhalen over nijmegen

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Heide: Dankje

@Smiley: Wat vervelend, heb er geen ervaring mee dus geen idee wat het is..

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    @sarah: ik wilde eigenlijk ook een rolgordijn maar de ramen waren zo groot dat je ze op maat moest laten maken en dan kreeg je een naad ergens heel zichtbaar en dat vind ik lelijk dus toen werden het gordijnen!Vind deze ook leuk.Maar die rolgordijnen met die voetjes aan de rand vond ik eigenlijk leuker!
    @mandy1: ik ben meestal blij als ik het bijgelezen krijg!Al lukt me dat de laatste tijd beter dan voorheen..En dan reageer ik alleen op wat me het meeste opvalt..Lees wel altijd mee en dat vind ik heel leuk(om gelijk een beetje op Emme te reageren!)
    @vinnies:Dat ziet volgens mij ook niet uit,hoe ik onder de zonnebank lig!Haha!En dadelijk zie je overal verschillen van de handdoeken!
    @Aaliyah:dat met dat papiertje doe ik sinds kort ook,echt gemakkelijk!
    @mama1987:eek:oohhh wat vreselijk zielig!Lijkt me echt verschrikkelijk om Obi weg te moeten doen..Hij is ook een grote boef en als het dadelijk echt niet zou gaan met de baby dan heb ik wel nog de keus om hem toch als buitenkat te houden.Maar bah,snap dat je je vreselijk voelt!
    @sanne: wat heb jij een vreemde banner!Dacht eerst,huh,13 weken?En toen snapte ik, ooh je móet nog maar 13 weken..Ja ben blond,hihi!
    x yvette

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja, die maak ik speciaal voor jou :)
    Bah wat vervelend! Kan zijn dat het van het lachen komt, ik heb ook weleens spierpijn in mijn buik door het vele lachen ;)

Dankje :)

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Yvetje: Het is ook echt heel moeilijk! Dus hopelijk gaat het tussen Obi en jullie kleintje dalijk prima :)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat fijn datde uitslag goed is

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    das ongeveer 30 min rijden voor mij
    via de a59
    dus is te doen toch of niet
    hahaah vind het wel leuk dat er nog meer meiden hier uit de buurt komen moet ik eerlijk zeggen hoor.

smiley: heb er nog geen last van gehad wat jij net intypte,
    en de cremes heb al zoveel geprobeerd
    zelfs me boobs moeten eronder leiden helemaal onder de bultjes hahahaah en jeuken niet normaal joh

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac doe maar rustig aan! Goed dat je een verplichte beddag hebt! Hopelijk wordt het minder door het rusten!
    @joanita hier helemaal geen last van striae, heb eigenlijk ook geen idee wat je er aan kan doen sorry. Sterkte ermee. Had je nog gekeken naar die Lilypadz?
    @mandy1 hoe komt t dat je zo slecht slaapt dan?
    @inger veel plezier bij de echo!
    @sarah geniet van deze mooie, bijzondere dag!
    @tamtam vervelend hè dat hoesten. Heb ik ook sinds vannacht. Lekker verkouden zit aan de zuigtabletten en de neusspray meer mag geloof ik niet? Ben benieuwd wat je ha zegt.
    @mama1987 fijn dat je een goed huisje gevonden hebt voor haar! Snap dat je je er wel heel rot door voelt. Sterkte!
    @smiley, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Heb geen ervaring met die pijn op het schaambot. En dat draaierige en licht in je hoofd zijn, zou je daar niet even de VK voor moeten bellen als het niet minder wordt?

Goeie morgen allemaal! Thanks voor jullie lieve reacties over mij en mijn ex! Ga mijn best doen om rustig aan te doen. En me vooral te focussen op de komst van mijn kleine ventje. Dat is ook het enige wat zeker is aan de toekomst, dat hij komt, en ik zielsveel van hem houd! De rest zullen we daarna wel zien!

Ik zal proberen beter mijn best te doen op iedereen te reageren, zit nu ziek thuis dus heb nu wat meer tijd. En sorry mandy1 als ik een van de mensen was waardoor je het gevoel kreeg dat sommige mensen wel heel ego alleen over zichzelf praten! Is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ben weer terug van de dokter en heb tabletjes gekregen.
    Hopen dat die gaan helpen.
    Verder drink ik thee met honing, gorgel ik met zout water en ijsjes idd.
    Vandaag lekker rustig aan doen.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@heide, ik werk al minder, en dat gaat op zich goed behalve gister....
    hoe gaathet werken bij jou? jij werkt toch ook in de zorg?

@buddie smiley, vervelend zeg zo klote geslapen, denk dat het je bekken is, hoor je vaak dat ze dan lastvan schaambot hebben, zeker nu je kleine meid gedraaid is..

@joanita, hier ook nog geen straie, smeer ook elke dag trouw met olie!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hoop dat de tabletjes helpen! Ik heb zuigtabletjes van vsm, homeopatisch.. helpen wel een beetje geloof ik?!

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik woon best ver weg haha, bij Gennep. Maar ik zit in Arnhem op school 1 dag in de week. Ik had nog niks slechts over Nijmegen gehoord helaas. Zonde want we hadden zo'n combi-pakket genomen dus de 3d echo is al betaald. Maar wie weet gaat ze toch nog goed haar best doen morgen en wordt het alsnog een mooi plaatje.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat je wat gekregen hebt van de ha.
    en mmmm ijsjes.....

19. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    nee heb nog niet gekeken, ben de deur nog niet uitgeweest, ja om de hond uit te laten, verder niet.
    zal kijken maar voor die laatste weken lijkt het me ook niet lekker zitten weet het niet hoor,
    heb je die dingen in verschillende cupmaten of dat niet?
    liefs joa

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hoop het voor je Dizzy!
    ik mag donderdag voor de pretecho, ook bij babyview alleen dan die hier in zoetermeer. (voor mij iets dichterbij dan nijmwegen enzo ;))

Deel Deze Pagina