Hey meiden! Ik kreeg een mailtje van mijn buddy.. toen dacht ik ineens.. zo heb al ruim een week niets van me laten horen volgens mij.. daarom even kort ego.. druk druk hier.. werk blijft druk, geen betere vooruitzichten. sta redelijk onder stress. maar goed ben echt aan het aftellen tot mijn zwangerschapsverlof. Gelukkig ook heel veel leuke dingen: zo hebben we afgelopen zaterdag het voorlopig koopcontract van ons huis getekend. Binnenkort gaan we een sleutelcontract afsluiten zodat we er hopelijk begin april al in kunnen om te klussen. Heb er echt zin in! Ben trouwens ook goed verkouden en lichtelijk ziek.. maar gelukkig het ergste alweer achter de rug. ga proberen even kort bij te lezen.
@Jolan, vroeger had ik een juf die speciaal een woensdagmiddag per maand vrij hield en dan konden we na opgeven bij haar, met haar lunchen. Dit vonden wij kids echt fantastisch! Misschien is dat een leuk idee en tegelijkertijd niet zo druk voor je katten Mooie foto's ook zeg van de echo! Die handjes en navelstreng zaten bij ons ook redelijk vaak voor het gezichtje, omdat ze dat ook fijn vinden. Was jou echo soms heel kort dan, omdat ze dat niet had opgemeten? @Marjanne, en heb je nog een foto laten maken van Ted en zijn nichtje Jeetje zeg dat ze met 2 jaar al keten @Meris, hahahahaha...ik dacht echt dat jullie wel wisten wat het is van geslacht. Dan moeten we nog maar even geduld hebben @Rianne, hoop dat je jezelf zaterdag goed verwendt hebt...mag best na zo een moeilijke dag! Lees net dat het shoppen tegenviel ...nog een dagje shoppen dan @Mam85, o,jee nu al een eigenwijsje in je buik Wel fijn dat je toch wat van de prijs hebt afgekregen en de foto's en DVD toch mee hebt gekregen. Kan me goed voorstellen dat je er een hard hoofd in hebt dat ie de 4e keer is gedraaid. @Kuidebokibi, vreetbuien heb ik al mijn hele leven alleen kom ik er nu echt van aan .... @Aaliyah, volgens mij is je uitzetlijst nu al aardig compleet en anders je uitzetlijst van woezel en pip wel hier ook zo'n verslaafde hoor He bah ruzie met je ouders...en dan ook nog eens over zus en die droom...kan me voorstellen dat je ff geen zin hebt in hele verhaal. Over die kilo's...ik zit nu met 28 wkn al op 12 kilo ...Tja wat is veel : @Mac, ben wel benieuwd naar je korte coupe! Foto's @Vinnies, wauw wat een scherp beeld van het gezichtje! Kan je al goed zien op wie hij/zij lijkt? Als ik naar de foto's kijk...denk ik toch een meisje te zien...nog een paar maandjes @Mandy, hoor steeds vaker dat zwangere vrouwen NIET slagen in positiewinkels Wel fijn dat het gelukt is, want volgende week is al snel. Wat een leuke cadeau's voor Noa...is dat dat kartonnen kasteel (heb ik volgens mij ergens op internet gezien...en errrrrrrrrug leuk ) Beterschap trouwens! @Zeana, balen dat je helemaal niet meer kan werken, maar wel fijn dat je je er goed in kan vinden...en lekker genieten van je kids + het kamertje voor deze kleine man in orde maken 8) @Smiley, in jou berichtjes lees ik altijd het woord SHOPPEN ....straks moet je nog voor extra kasten gaan shoppen Ze duwt nu toch niet met haar voetjes tegen je rib aan hoop toch echt dat het snel geneest. @Emme, fijn dat de controle goed was! Heb je ook nog een echo gekregen? @Marb, ....rust ? wat is dat ....vandaag niet te hard sjouwen he met de beebkamer Vraag dan de nieuwe buren maar om te helpen of hebben jullie nog geen kennisgemaakt. @Meris, jeetje wat een naar bericht weer zeg er is echt teveel misgegaan bij de juni mama's. Ben op pagina 1490, maar ga eerst even koppie thee drinken. xx Anna
@Yvetje haha ja he kvond hem ook vreemd stap denk ik ook weer over op de gewone banner @ Anna fijn dat de uitslag goed was
Goeiemorgen dames! Jullie zijn nog moeilijker te volgen dan de gemiddelde actiefilm, zo snel gaat het hier! Krijg het echt niet bijgelezen allemaal... Sorry! Zag wel op de agenda dat Sarah vandaag gaat trouwen, meid van harte gefeliciteerd en maak er een superdag van! En er is weer een echo volgens mij, veel plezier! *Ff lekker ego*: Ik heb de afgelopen week ontzettend veel last van mijn buik gehad, veel steken enzo. Geen harde buiken maar andere pijnen. En kon het totaal niet plaatsen... Tot ik vanmorgen een nieuwe buikfoto maakte! Ik heb een steektoeter gekregen Dat waren dus groeipijnen! En mijn baarmoeder is van 1 vinger boven de navel gegroeid naar een complete handbreedte boven de navel. Hopelijk is dat niet te snel Kijk maar eens in mijn album, dan zie je wat ik bedoel. En die kleine heeft echt het voetbaltalent van zijn vader geërfd, dat merk ik nu al Hij kan echt heel gericht trappen, wel 5x precies tegen dezelfde vinger die ik op de buik leg En hij houdt van spelletjes, want zodra mijn mannetje of Britt de handen op mijn buik leggen houdt ie zich muisstil 8) Zo, weer genoeg ego voor vandaag Ik las iets over een kat die helaas weg moest, Wij hebben precies hetzelfde gehad! Alleen was ik toen net pas zwanger. Heel verdrietig En er schiet me iets te binnen over een hond die helaas moest inslapen... Ook al zo verdrietig Allebei heel veel sterkte! Ga straks eens een poging doen tot bijlezen, nu eerst even een pakketje posten en wat boodschappen doen. Niet teveel kletsen he? Anders lukt het straks weer niet
@dizzy hopelijk lukt het morgen wel goed. succes. ik ga straks ff douchen, want heletijd in bed, ruik je ook niet zo fris van, rond 12 uur wil ik hond uitlaten, benbenieuwd hoe dat gaat.... en eind van de middag boodschappen doen voor het eten, dus niet helemaal beddag...
nee ze zijn gewoon net zo groot als andere zoogcompressen. Ik draag ze ook alleen overdag. Heb zoiets van dat lekken dat is er voor een reden (misschien anders stuwing ofzo?) dus snachts laat ik ze "leeg druppelen" en als ik thuis ben doe ik ze ook af. Maar als ik weg ga, of werk vind ik die gewone zoogcompressen zo irritant, ze plakken, daardoor gaat het jeuken. En je ziet ze door je truitjes heen zitten. en dat heb je met deze niet, die plakken over je huid heen, en voel je niet meer, een soort 2e huidje wordt het lijkt wel. Ik moet zeggen vind ze erg makkelijk en prettig, ook omdat je ze dus gewoon afspoelt en dan weer kan gebruiken.
Hey, jij ook weer hier! Het verlof begint nu dichtbij te komen, dus nog eventjes volhouden! Spannend hoor, een nieuw huis . En beterschap!
Krijg net een mailtje over Zazou: Ze doet het prima, ligt al lekker op de vensterbank en is al dikke vriendjes met 1 van de poezen en de hond. Pff, voel me echt een heel stuk beter nu
Spannend he! Lekker zwijmelen en maar hopen de beeb zich ook bij jou goed laat zien! *zoeft nu weer snel naar het werk terug, en yihaaaa over 2 weken heb ik thuis weer internet grumbl....*
Smiley: hier ook veel pijn bij het schaambeen.. hetzelfde verhaal een beetje.. slecht kunnen draaien.. slecht kunnen opstaan dat soort dingen.. ga het vrijdag voor de zekerheid maar weer eens navragen bij de vk.. heb vandaag ook nog een hele stekende pijn in mijn onderrug erbij.. niet echt fijn dus..
@anna fotos van mn coupe, blijven net zoals de fotos van meeting en het kamertje nof ff wachten, misschien later vandaag.... maar mn coupe niet haha, beddag he.... @mvb inderdaad flink gegroeid! mooi hoor
heb zon vermoeden dat meneer zich niet wil laten zien, met de 20 weken echo lag hij niet stil, en was het echt zoeken naar de organen, het hoofdje , het geslacht want hij draaide elke keer weg! Nu ligt hij al een paar dagen met zijn hoofdje beneden, voel zijn handjes daar beetje graaien, en zijn billen rechts naast me navel, voel zijn voetjes links trappen haha. (ben benieuwd of ik dit goed voel en de echo bewijst dat hij zo ligt) Maar goed. Ik heb me erop in gesteld dat het wel is zo zou kunnen zijn dat meneer verstoppertje wil spelen, en als dat zo is, dan is dat zo!
Anna83: Fijn dat je dagcurve goed was! Weer een zorg minder... Smiley: geen idee wat het kan zijn? Zou even vk bellen, zij kan je wat duidelijkheid geven hoop ik. Mac: Ja werk inderdaad ook in de gehandicaptenzorg. Zit toevallig vanaf vandaag in de ziektewet.. Zal even kort mij ego verhaal doen: Afgelopen donderdag had mijn vk al aangegeven dat ik het rustiger aan moest gaan doen vanwege harde buiken, maar ik dacht ik zie wel na het weekend... Zaterdag hele dag gewerkt en gisteren had ik late dienst, rond zes uur ging mijn buik steeds meer pijn doen, na veel wikken en wegen toch besloten om een collega te bellen. En er voor gekozen om vandaag thuis te blijven. Net mijn LG gebeld en overlegd wat te doen, samen besloten om mij volledig ziek te melden, dan krijgen ze namelijk geld voor een vervanger. Deze week blijf ik thuis en vanaf volgende week wil ik zelf graag therapeutisch weer wat uren komen werken. Dan sta ik er bovenop gepland en kan ik wat kantoorwerkzaamheden doen.. Ik vond het erg moeilijk om toe te moeten geven dat het niet meer gaat, maar ik moet zeggen dat er nu wel een last van me af is gevallen. We werkden namelijk altijd alleen op een groep en ik kon niet terugvallen op een collega..dus werd wel zwaar Nou heb ik dus alle tijd om met jullie te kletsen
@heide, wel fijn dat er een last van je schouders af is. ik ben zelf 9 uur in de week "ziek"van de 27 uur in de week die ik werk. maar moet na morgen maar is ff kijken hoe het gaat. jij dus ook rustig aan doen.