Anna: goede tip! Dank je. Zal het onthouden. Nu mogen we uiteraard niet gaan breken voordat we de sleutel krijgen.. maar toch.. Zal me er eens in verdiepen. oh ja en natuurlijk gefeliciteerd met je mijlpaal! Heerlijk weer
@Anna83 fijn dat de dagcurve goed was! Hij/zij lijkt op mij, precies mijn neus en wangen hihi en mijn kin. @Smiley24 geen ervaring met de pijn die jij omschrijft maar helpt een warm bad mischien? Indalingsweeen zouden het nog niet moeten zijn. Mischien is de baby hard aan het groeien? @tamtam78 hoop ook dat het gaat helpen voor je je kan je zo ellendig voelen. beterschap. @Yvetje1982 het is in iedergeval wel lekker ontspannend die warmte. @Basmalah beterschap! @MamaVanBrittje wat apart zeg een echte groeispurt, hoop dat de pijn nu weg is. Die van mij trapt ook niet als andere mensen willen voelen hihi. @mama1987 gelukkig dat je wat hebt gehoord en dat het goed gaat! @heide wat balen dat het echt niet meer gaat, verstandig dat je stopt en nu even een week gaat rusten. @kuidekobi gek he dat je soms zo kan dromen dat het net echt lijkt!
@Vinnies, ooooh wat leuk! misschien is het dan toch een meid onze jongen lijkt namelijk sprekend op papa @Basmalah, klinkt misschien een beetje belerend met die tip van de verzekering, maar dit komt omdat veel mensen (helaas ook makelaars/notarissen etc) hier niet goed van op de hoogte zijn en mocht in de tussentijd van het klussen het huis afbranden je nergens recht op hebt Maar dat zal heus niet gebeuren hoor xx Anna
pff ik hou het niet bij hier hoor. ben aan het verven van de kinderkamer zover dat lukt met een zoontje van 2
basmalah: Begin April misschien al verhuizen, dat schiet al op! MvB: Tja, je buik is echt gegroeid , wel mooi hoor! Mama1987: Wel lieve mensen, dat ze je op de hoogte houden over je poes. Goed teken toch? Smiley: vervelend dat je rib er niet beter op wordt, ze zullen er verder wel niks aan kunnen doen nu he? Kuide: Wat een droom...kan soms net echt zijn ja. Anna: Gefeliciteerd met je 28 weken!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jullie gaan echt snel hahahaha. Ik houd het ook even niet bij Heb ook even mijn dag niet denk ik hahah
pfff weer trug van hond uitlaten, wat een hels karwei, moet ik wel weer van bijkomen, merk het gelijk aan mn buik, maarja hij moet toch uit!
lekker bijkomen dan, hier ga ik kijken of ik me poetsdrang onder controle kan krijgen ga me keukenkastjes uitsoppen doei tot straks
wat een gezeik zeg... een of ander buro (sentif) over uitvaartverzekering.. over onderverzekering en wat nou als u overlijd.. ik zie hier dat u zwanger bent, wat als u kindje overlijd.. ik ben even helemaal uit mijn stekker gegaan tegen die gozer! wat denken die mensen wel niet?
Leuk al die reacties van jullie op mijn buik Ik schrok er zelf ook echt van hoe hij was gegroeid haha Hopelijk groeit ie niet op dit tempo door anders denken mensen dadelijk nog dat er een drieling in zit Was bij Britt ook al zo, toen was ik echt GIGANTISCH op het eind... Maar goed we zullen zien. Even reageren voor zover ik het heb onthouden (ga zo een poging doen tot meer bijlezen) 8) Basmalah: Gefeliciteerd met het huisje! Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag Anna: Gefeliciteerd met je 28 weken-mijlpaal! Kuidebokibi: Wat een aparte droom zeg! Ik droom ook echt van die levensechte dromen, weet af en toe niet meer wat echt is en wat ik heb gedroomd Basmalah: Jouw dromen zijn ook al zo "gek" Wat die hormonen al niet doen he? Mandy: weet niet of je (ook) op mij doelt, maar bij deze mijn excuses als ik niet altijd op je reageer! Heb een geheugen als een zeef, en als mijn billen niet vastzaten vergat ik die nog Je vroeg iets over boxen, ik heb mijn box bij de Hema gehaald, was in de aanbieding voor 89 euro. Is eigenlijk van Bopita, een witte vierkante (zie beebiesite), maar omdat ie bij de Hema wordt verkocht staat er geen Bopita plaatje op. Maar daar kijken wij niet zo op. Hebben voor een rechthoekige box gekozen omdat kindjes het vaak fijn vinden om in een hoekje te kruipen (is mijn ervaring iig) en omdat ie natuurlijk lekker goedkoop was 8) Marb: Goed bezig zeg! Misschien haal je het Guinness book of world records wel met "snelste verhuizing" Wel aan je rust denken he? Inger1979: Ha jij was het die vandaag de echo heeft! Wederom liet mijn geheugen me in de steek Nou veel plezier straks hoor! En foto's showen he! 8) Vinnies: oh jij hebt ook zo'n eigenwijsje in de buik Wel grappig hoor, nu al zoveel karakter al die kleintjes. Pijn van afgelopen week is weg, maar heb vandaag een soort ongesteldheidskrampen Net maar even naar de VK gebeld en dat komt door de groei van mijn baarmoeder zegt ze. Geen zorgen dus! Joanita: Misschien zijn die Lilypads idd iets voor jou, heb gelezen dat ze ook blijven "plakken" als je geen BH aanhebt. Enneh.. Last van nesteldrang? Mam85: succes met verven Smiley: wederom beterschap gewenst! Kuidebokibi: You go girl!
sorry dames ff ego krijg net een mailtje van mijn onms, en wil dit jullie even laten lezen, wat vinden jullie heirvan ik zit hier kei hard te janken, hier met oma al wil je bij mij niet komen en dat je tegen een ander zegt zo ben ik zeg je dat ook staks tegen je ijgen kind ik heb vroeger dit en dat gedaan maar zo ben ik wort toch eens volwassen het lijkt wel of je noch een kind bent van 15 jaar of noch erger . jij maakt alles kapot de de famieli volgens mij hoopt je daar ook op wort VOLWASSEN BLIJF NIET ZO ACHTER ik vind dit dus egt verschrikkelijk om te krijgen, heb dan het lef om te bellen, sorry dames ben gelijk helemaal down
@kuide irritant is dat he! @all: hebben jullie krantje van de wibra gezien, leuke babydingen voor weinig!