Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

vaag mailtje, en inderdaad zei is zelf zo laf om te mailen ipv te bellen...
    maar verder kan ik er weinig over zeggen, ken de situatie niet...

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff ik moet / wil iets eten (voor ik om ga vallen van de honger) maar weet niet waar ik zin in heb... en waarvoor ik de deur niet uit hoef.. hihi...

oja wentelteefjes hoorde ik laatst hier iemand zeggen, is kijken of ik wel melk heb...

3. Emme

Emme Niet meer actief

He meiden,

Was toch wel verdrietig van het gedoe van vanmorgen (stomme zwangerschapshormonen). Daarom heb ik besloten hier niet langer mee te schrijven. Ik heb nou eenmaal niet elke dag tijd om alles te lezen en op iedereen te reageren - en als dat mensen stoort, voel ik me daar niet goed bij...

Wil jullie in ieder geval het allerbeste wensen voor de rest van de zwangerschap en zal ongetwijfeld nog wel eens kijken hoe het met jullie gaat!

Groetjes,
    Emme

4. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ah nee Emme! Niemand neemt jou iets kwalijk! Ga alsjeblieft niet weg :cry:

5. MamaVanBrittje

Wat een vreemd naar bericht zeg... Maar ken ook de voorgeschiedenis niet dus weet niet helemaal wat ik er mee aan moet! Kan me iig wel voorstellen dat het koud op je dak valt en je ervan moet huilen. Sterkte!

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Joanita, wat een rot berichtje zeg!

Anna, ik heb er helemaal zin in nog een paar uurtjes :)
    jou foto's zijn echt helemaal geweldig hoor!
    ik heb al 3 keer gezwommen, lekker hoor... :D
    Welke cursus ga jij doen?

xx Inger

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ik volg het eventjes niet meer geloof ik. wie is onms? (ben niet zo goed met afkortingen geloof ik)
    En wat is er precies gebeurd?

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    snap hoe je je voelt emme, ik voelde me ook schuldig. Maar kom op. Niet iedereen heeft tijd om op alles en iedereen te reageren! Blijf nou gewoon!
    Dit hoeft allemaal niet zo, toch?

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Emme, hoe kom je daar nou bij? Ik lees en reageer ook niet elke dag mee hoor.

Blijf lekker hangen joh ;)
    Liefs Inger

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

niemand hoeft zich daarom schuldig te voelen, iedereen moet zelf weten of ie reageert of niet... of je nu tijd of zin hebt of niet., laten we elkaar in zn waarde houden en het gezellie houden.

dus gewoon lekker schrijven waar je zin in hebt!

xxx

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

wel melk in huis voor wentelteefjes maar geen ei...
    tis een tosti met ham kaas geworden en een tosti met appel kaneel en suiker....

ook lekker

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    me oma is niet goed in typen daarom,
    me vriend gaat wanener hij daar zin in heeft naar familie en snap dat iedereen heeft zijn eigen leven, vind ik ook
    maar oma maakt daar groot probleem van dus stuurt ze dit

13. MamaVanBrittje

=P~
    Jammie!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

heerlijk hihi...

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hier even snel (ja, sorry...) want we gaan over een halfuur weg voor de babykamer :D En moet voor die tijd nog de was opvouwen en de keuken opruimen.

Volstrekt willekeurige volgorde want tis uit m'n hoofd... :oops:

@ heide: toch wel fijn dat je niet meer hoeft te werken. Kan me voorstellen dat de beslissing lastig was en dat je het ergens helemaal niet leuk vindt, maar tis ook wel een opluchting, lijkt me. Helemaal omdat je nu 'extra' bent, dan is alles wat je doet mooi meegenomen!

@ Anna: jeeeeej! Bloeduitslagen helemaal goed, fantastisch! :D Mensen moeten eens ophouden met zeuren over onze grote buiken :p

@ MamaVanBrittje: heb t net ook al gepmd (raar woord... :(), maareh... wat een mooie buik!

@ mama1987: wat fijn dat Zazou zo snel een huisje heeft (ben ik trouwens de enige die Zazou echt een geniale naam vind voor een kat? :oops: :D). Wel ontzettend jammer dat ze weg moest en ik kan me voorstellen dat dat erg emotioneel was :( Maar wel lief van die mensen dat ze je laten weten dat alles goed is! :)

@ Emme: ik vind het helemaal niet nodig dat mensen weggaan omdat ze te weinig schrijven! Zou het echt jammer vinden als je hier niet meer laat weten hoe het met je gaat. Maar als je er verdrietig van wordt moet je het natuurlijk niet doen! Lijkt me ook niet echt de bedoeling...

@ joanita: wat een gemeen mailtje. Weet niet waarom ze dat mailt, maar inderdaad: bellen was wel zo netjes geweest.

@ kuidebokibi: klinkt als een prima oplossing voorlopig met je ex... Zou heel goed kunnen dat ie gewoon moet wennen aan het feit dat je een zoontje krijgt en zo kan dat zonder dat er druk op staat. Fijn! Enneh... die arme hond van jou... :)

@ Mac: geniet van je vrije dagen. Zo te horen heb je ze ook nodig...

@ Basmalah: wauw, druk met vanalles zo te horen! Wat gaaf van het koopcontract. Nou maar hopen dat jullie lekker snel kunnen beginnen met klussen! :D

@ Sarah: hoe was je bruiloft? :D

@ Inger (toch?): hoe was de pretecho?

@ Vinnies (volgens mij): hihi, wat leuk dat de kleine zo op jou lijkt! Dat lijkt me nou echt een smelt-momentje!

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och meid, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal down bent!
    Ik zou echt wel een rake mail terug sturen.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Veel plezier vanavond! :D

@Basmalah: Nog maar 7 weekjes, lekker zeg! (k moet nog 9 weken..

@Kuide..: Wat een wazige droom! Ik droom ook steeds van die vreemde dingen, ook vaak hele akelige dingen. Zal wel weer bij het zwanger zijn horen ;)

@Mam: Is je zoontje nog niet aan het helpen met verven? ;)

@Heide: Ja zeker! Ze kwamen ook heel lief en betrouwbaar over, anders had ik Zazou ook niet meegegeven ;)

@Joanita: Jeetje wat een vreselijk mailtje van je oma. Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar ze kan je op z’n minst even bellen om met je te praten lijkt me…

@Mac: Ja, leuke spulletjes! Ik ga wat dingetjes halen voor bij de oppasoma, scheelt een hoop in prijs!

@Emme: Nee, niet weggaan! Zo bedoelden we het niet hoor.

@Mac: Een tosti met appel, kaneel en suiker. Nog nooit geprobeerd maar klinkt goed!

@Marb: Nee, wij vonden Zazou ook een geweldige naam ;). Ja het is echt een hele opluchting dat ze het zo goed doet :D

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik ga straks alles bijlezen van vandaag, maar ik had 4 nieuwe prive berichten en die heb ik per ongeluk verwijderd...
    Wil degene die mij een pb-tje heeft gestuurd mij opnieuw mailen?

Groetjes, ik ga weer aan het werk!

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Moet je niet doen joh. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik al eens met dezelfde gedachten heb gelopen, maar ik vind het toch te gezellig om af en toe eens te kletsen. Ook ik reageer niet op alles en ik vind ook niet dat je op elke poep en scheet hoeft te reageren. Het was zoiezo een mailte van een iemand en niet van ons allemaal. Ik zou het leuk vinden als je bleef, actiev meeschrijfend of minder actiev meeschrijvend. Denk er nog eens over na.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama1987

ik wil morgen als ik me beter voel ook naar de wibra, scheelt zeker!

de tosti met appel kaneel en suiker is echt een aanrader!

Deel Deze Pagina