Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow zit nu aan de ben & jerrys....

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

@Mama1987 jeetje wat een moeilijke beslissing zeg. Kan me voorstellen dat je even vreselijk moest huilen, ik weet ook niet wat ik met mijn poes aan moet. Gisteren flipte ze helemaal zo zielig. Zit nu met krabpaal voor de openstaande balkondeur...
    Wel fijn dat Zazou het nu naar de zin heeft en al een vriendje gemaakt heeft, tis toch het beste voor t beestje! En ook fijn dat je contact kunt blijven houden om te kijken hoe het gaat.

@Yvetje ja handig he met zo een papiertje.

@Kuide ik ben ook bij Babyview Zoetermeer geweest en is heel goed daar hoor met de echo!

@Emme ik snap jou wel maar Mandy ook sommige reageren gewoon helemaal nooit op een ander en zetten alleen berichtjes over zichzelf neer en dat is niet altijd leuk. Tuurlijk heeft de 1 meer tijd dan de ander maar het is een kleine moeite om dan iig de laatste 2 pagina's te lezen en te reageren kost een kwartiertje ;)

@Buddy ja ik kan er niet met mijn zus over praten want we hebben ruzie en die angst die ik voor haar heb komt doordat ik weet dat zij nogal agressief kan zijn tegen haar eigen zoontje (oudste)...Tis beetje lang verhaal

@Inger veel plezier vanavond had jij nou ook die film gisteren gezien was idd zielig hahaha moest echt huilen alleen raar einde ...

Zo dat was even uit mijn hoofd.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@aaliyah,
    wat vervelend dat je niet zo goed contact met je zus hebt..

4. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac.. al dat eten! ik krijg honger.. zat me net zo goed in te houden! vanmorgen een ontbijtje van appel, peer en sinaasappel... lunch 2 boterhammen.. maar krijg trek van jou lekkere eten!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hey nou ik zelf vind het niet erg. Mijn zus is een geval/verhaal apart en ik heb nu eindelijk rust. De enige die ik mis zijn mijn neefjes....
    Het is een erg lang verhaal wat ik liever niet zo op internet zet, maar ik weet dat zij nogal labiel is en niemand in mijn omgeving doet iets om die kids in bescherming te nemen, zelfs mijn ouders niet.
    Daarom droom ik er miss nu zo over.

6. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hu meiden heb ik iets gemist met emme?

en emme meis,

niet weggaan hoor!
    ik schrijf de ene keer ook alleen over me zelf en de andere keer heel erg uitgebreid. en dan ben ik er een paar keer per dag en dan weer een paar dagen niet (met het gevolg dat ik meteen 30 pag kan bijlezen :p )

maar ik vind het ook leuk om lekker mee te kletsen hoor!
    en op sommige dingen reageer ik niet omdat ik het vergeet of iets en het is gewoon een dagtaak om echt op iedereen te reageren.

zou het jammer vinden als je weggaat. maar als jou gevoel zegt dat het niet fijn is dan moet je gewoon gaan.... als je maar wel laat horen als je kleintje er is ok! :oops: :)

en joanita wat een naar berichtje :9 zou ik ook erg verdrieitg van worden. maar ik zou wel een duidelijke brief terug sturen met jou gevoel daarin.

en sarah! ik hoop dat je een fijne dag heb vandaag! het weer zit jullie in elk geval heerlijk mee!1!

7. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Joanita: wat een rare mail, ik zou er niets mee doen. Dan krijg je zo'n over en weer gemail en dat lost niets op.

Emme: Niet weggaan! Ik zou het jammer vinden dat er iemand weg zou gaan, het is toch geen 'must'of wel? Iedereen is hier voor zijn/haar eigen plezier... maar het is natuurlijk je eigen beslissing..

Mac: hmm tosti met appel kaneel en suiker =P~ , klinkt heerlijk! Morgen eens uitproberen!

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Leuk ding! En niet duur ook!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Mac: Oh dat is gemeen! Praten over Ben & Jerry's als ik op mijn werk ben.... ;)

@Aaliyah: Hoezo flipte je poes gisteren helemaal? :eek:

Bedenk me net dat ik woensdag naar de tandarts moet, een nieuwe.. Dezelfde als mijn MAN :). Vind het zo spannend dat ik in staat ben om af te bellen haha.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Mac: Leuk zo'n lavalamp! Ik zou wel even kijken hoeveel licht hij geeft, mijn broertje heeft er eentje die echt heel weinig licht geeft en pas na een uur gaat bewegen! Wij hebben een dimmer gemaakt op de babykamer, dan kunnen we de lamp laag doen tijdens de nachtvoeding etc.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama thanx, maar ik wil sowieso nog een klein lampje naast de gewone hanglamp, en dacht dat dit wel leuk is.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Mama1987 ja ik weet het niet wij lagen op bed en ze ging de hele tijd rennen en miauwen en over de bank enzo..Nu ze zo voor de hoordeur zit en de balkondeur lekker opstaat is ze rustig maar ze moet gewoon naar buiten kunnen ze is erg ongelukkig alleen ik kan en wil haar niet weg doen, behalve naar mn ouders en die willen haar niet meer en snappen niet dat ze het beste af is bij hun.
    Alleen als we een ander huis krijgen met tuin kan ze bij ons blijven ja of een 4 kamer appartement maar dat zit er voorlopig niet in..... :cry:

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo en het is ineens rustig hier....
    zo druk als het vanmorgen was...

15. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,

ben ik weer heb ff stoom afgeblazen bij vriendin aan de overkant,
    heb toch net een nette mail terug gestuurd. met daarin mijn gevoelens,
    hoop dat dat misschien wel helpt.

nou ben weer aan me keuken begonnen nog 1 kastje en dan is die ook klaar, daarstraks was het hier zo druk en nu valt het wel mee toch,

emme: jammer maar laat je niet kennen, het is niet anders als je toch beslist om helaas niet meer te komen, succes verder met je zwangerschap.

mac: leuke lavalamp
    kreeg van me moeder nog een zak met hydrofiele luiers liggen er 30 hier nu geloof ik :confused: vind dat wel heel erg veel,.

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@joanita, beter te veel dan te weinig!

17. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Hoi

weer veel getypt zeg! Hier wat reacties...

Mama1987: ooh wat sneu voor je kan me voorstellen dat je er wel kapot van was. Maar ook goed dat je een nieuw tehuis hebt gevonden. Denk dat dit wel de goede keuze is, want je hebt straks met een kleintje toch al genoeg aan je hoofd.

Mac: rustig aan he!?

Mandy: ik snap je frustratie over het reageren wel, maar helaas ik ben ook niet altijd even braaf met reageren als ik teveel heb gemist. het is ook wel heel lastig is om altijd overal op te reageren. Ik vind het wel heel sympathiek dat sommigen (ik noem geen namen) altijd heel netjes op iedereen reageren.

Tamtam hoe gaat het er nu mee?

Anna mooi dat je dagcurve goed was!

*** Intermezzo: mmm er zijn hier chocolade paaseitjes ***

MvB: zo hee dat is een flinke groeispurt! En goed toch al die actie. Ik heb het idee dat mijn baby is omgedraaid, want ik voel hem niet zo hard meer onderin, en hij “zit veel lekkerder” (beetje vreemd maar zo voelt het wel)

Smiley en Basmalah: zo’n pijntje heb ik ook daar, ik ga het vrijdag ook navragen. Kunnen we mooi vergelijken hoe onze vk’s erover denken :)

Heide: fijn dat je het wat rustiger aan kan doen!

*** wahahaha wat dromen jullie allemaal, echt we moeten die verhalen gaan bundelen ***

Emme, Neeee! Kom terug! Doe het niet! (ok beetje dramatisch maar ik vind jouw reacties prima hoor en vind je verhalen ook leuk dus zou het jammer vinden als je wegging)

Joanita: vreemd verhaal, ik snap het niet helemaal.

Marb: hoe is het met de babykamer?

Aaliyah: ook al zo’n verdrietig kattenverhaal. :( Jij hebt ook niet zo’n groot huis zie ik. Word je ook niet gek af en toe waar je alles moet laten? Bij ons is het ook maar klein. Afgelopen zaterdag hebben we een hele hoop troep weggegooid om wat plek te maken voor de babyspullen.

Nou ik ga weer aan het werk want het schiet niet op zo!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow zit te twijfelen of ik de luieremmer nu al zal bestellen online, en zo ook de lavalamp....

wel
    niet

wel
    niet

wel
    niet

wel
    niet...........

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Mac: Heb je geen bloemetje waar je de plaatjes of kunt trekken? Of een euro, kop of munt.. :)

20. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    mac pak een euro, kop is wel munt niet...hihi

Share This Page