Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Lastig inderdaad, ik zou er wel goed over nadenken. Want dalijk als jullie kindje er is is er nog minder tijd (en ruimte) voor haar. Kun je je ouders echt niet overhalen?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Ik begin er gelukkig steeds meer vrede mee te krijgen nu ik heb gehoord dat ze het zo goed doet. Over een weekje of 2 gaan we even bij haar kijken en nemen we gelijk ons overschot aan kattenspeeltjes mee ;).

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Snieke ja wij hebben maar een 2 kamer dus tis hier idd niet groot.
    Ik ben ook aan het opruimen hier hoor. Zodra we het bedje neer gaan zetten gaat mijn piano helaas weg terug naar mijn ouders en nog wat andere dingen gaan ook tijdelijk bij mijn ouders.

@Mama87 nee kan echt niet bij mn ouders enigste optie is daar heen gaan met Lucky en ze voor het blok zetten op die manier maarja vind ik ook weer zo wat. En ik kan haar ook niet zomaar weg doen ik heb haar al 7 jaar...Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.

@Mac en weet je het al hihi

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Emme: kom op meid, blijf gewoon lekker bij ons.

Mac: en al een besluit genomen? :D

Snieke: irritante pijn is het he, ik heb donderdag afspraak bij de vk en dan vraag ik het ook meteen. Laat ook even weten wat jouw vk gezegd heeft.

Zo ik heb de babykleertjes in de wasmachine gegooid, pfff dat worden wel 3 wasjes. En morgen maar beginnen met strijken.. :(

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Ja, ik weet hoe moeilijk het is. Maar als je er niet achter staat moet je het inderdaad niet doen! Succes ermee

@Smiley: Hoe berg jij de kleertjes dalijk op, in een plastic zak ofzo? Ik ben zo bang dat ze gaan stoffen of muffen als ik ze nu al was...

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    heb mijn kleertjes gewassen, en de kleine kleertjes in de kast gehangen, of gelegd in de commode.

De grotere kleertjes doe ik in kisten onder mijn bed.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Kuide..: Ben ik dan de enige met zo'n stoffig huis dat er na verloop van tijd toch wat stof in m'n kasten komt? :)

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    mama1987: gewoon in de kledingkast. De kamer is dicht en donker en er komt helemaal geen stof daar. Dus wat dat betreft hebben wij geen problemen met stoffige kamers. En de kast doe je ook niet dagelijks open dus stof heeft weinig kans om binnen te komen.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hey meiden idd hoe bergen jullie de kleertjes op.
    Als ik nu alles al was dan komt er bij mij allemaal stof bij...Ik ga ze denk ik pas laat wassen hoor hahaha.
    Ik doe wel net als kuide grotere kleertjes in een opbergbox en die pak ik pas als hij die aan kan.

Zooo hahah heb roosvicee laxo gekocht en net even 2 glaasjes gedronken moest gelijk naar de wc hahahahah t werkt wel iig! :)

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    uhm... geen idee :)

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    De keertjes, de kleine maten, die ze na de geboorte gaat dragen ga ik allemaal ophangen in de kast. En de wat grotere maten, bijv. 68 & 74 doe ik in de opbergbox. En tegen de tijd dat ze die kleertjes aan kan dan was ik die.

Fijn dat de roosvicee laxo werkt :)

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mac: al iets besloten? Wij hebben ook ooit een lavalamp gehad en dat duuurde dik een uur voordat ie het mooi deed. Vloeistof moet eerst goed warm worden.

Kleertjes: Ik was ze denk ik pas zo'n 6 weken van tevoren, het zijn er bij mij ook niet zo heel veel... We weten geen geslacht dus dat wordt na de geboorte extra shoppen :)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Bedankt!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ach jeetje.... wat een verhaal. Lijkt me ook erg moeilijk hoor. Maar ik vind het knap dat je deze beslissing hebt genomen! Sterkte!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dan ook goed rustig aan doen he!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi thanx......

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik heb er snachts nog geen last van gehad. Wel overdag bij het lopen. Dan voel ik mn schaambot wel. Soms kraakt het gewoon...... Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel last van.
    Rustig aan doen denk ik.....

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

nope nog geen besluit genomen.....

heb ff boodschappen gedaan.... FOUT.... ik weet het
    maar heb alles in 4 keer van de auto naar binnen gebracht, maarja
    was nog te veel van het goed,
    weer MEER last van mn buik....

maargoed de kleine beweegt wel erg goed, dus dat stelt me gerust.

pfff en morgen wil ik nog wel naar de wibra.... haha
    en woensdag en donderdag weer werken,
    vrijdag jarig, dus alle voorbereidingen doen....

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley,
    daarom wacht ik nog ff met wassen van de kleertjes, pfff dat strijken.....
    succes morgen

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh dat is idd wel heel leuk dat die juf dat deed. Ik heb een groep 3, dus is bij mij iets minder goed realiseerbaar. Denk dat je dat eerder kan doen bij hogere groepen. Daarbij is de cultuur bij ons op school ook niet zo, ik denk echt dat collega's het raar zouden vinden. Maar ik vind het wel erg leuk!

De echo duurde 25 min. dus niet heel erg kort.

Deel Deze Pagina