mamavanbrittje, wauw mooi buikje hoor Hij steekt idd lekker naar voren. Veel mensen zeggen bij mij; jeetje wat draag jij hoog...... Ik merk het zelf ook, voel echt al mn baarmoeder bij mn ribben zeg maar..... vk zei het ook al.
nee dit vind ik onzin! je moet hier niet om weggaan..... De één reageert nu eenmaal meer dan de ander. Meiden die overdag thuis zitten lukt dat misschien, maar mij lukt het niet altijd..... Emme, je mag hier gewoon komen ook al reageer je niet altijd op iedereen. En volgens mij doe jij dat best wel! ik zelf voelde me eigen ook best aangesproken. Ik probeer altijd wel op een aantal te reageren ,maar iedereen lukt mij ook niet. De afgelopen 2 weken heb ik vooral over mezelf geschreven omdat ik even niet zo goed in mn vel zat en gewoon steun zocht. Daarom had ik gewoon ook niet de puf om op andere te reageren. Ik vind het niet nodig dat iemand daardoor weg blijft! Dus emme, hop gewoon blijven! Daarentegen vind ik het goed hoor, dat meiden ook zeggen datze het niet zo leuk vinden. Je wordt weer even wakker geschud zo
@ Mandy; het is idd niet leuk als er niemand op je verhaal reageert, maar niet iedereen heeft voor elk verhaal een antwoord...Enne we hebben ook allemaal wel eens dat gevoel gehad (erg herkenbaar iig) Laten we het maar op lastige hormonen gooien @Emme; dus gewoon lekker blijven lezen en af en toe reageren! @mama1987; jammer dat jullie de kat hebben moeten herplaatsen, maar gelukkig kun je er nog heen, dat kunnen wij niet meer helaas @Mac; rust ze, ik zou ook wel een laptop willen.... Moet telkens naar de zolder als ik op de comp. wil. @natja; het is idd dat als je hier ff niet bent het niet zo opvalt, maar dat is ook niet gek als je ziet hoeveel meiden hier mee kwebbelen @anna83; fijn dat je curve goed is, weer een zorg minder @mac & nathalie3004 ik herken het wel, die pijn bij het draaien in bed. Ik dacht altijd dat het kwam omdat de kleine dan de andere kant in tuimelde Maar dat weet ik niet. Ik heb mijn bed nu aan 2 kanten iets omhoog staan, dan draai ik bijna niet meer en heb geen last van maagzuur of kuitkrampen. Ik slaap nu ook een stuk beter. Hopelijk jullie binnenkort ook allemaal weer! @tamtam; heb er waarscihijnlijk overheen gelezen, zo'n last van je keel? Gelukkig mag je ijsjes, tegen het zoute smaakje @joa; ik heb van de 1e zwangerschap striae, dit is gelukkig niet erger geworden, maar nu en bij de vorige zwangerschap ben ik ook minder opgezwollen. (het smeren helpt overigens alleen je huid soepel te houden, niet om striae tegen te gaan). En die lilypads; zitten prima, zijn 1 maat, maar ook jij kunt ze gebruiken! Is prettig als je 'snachts geen BH aan wilt doen om die andere gevallen op z'n plek te houden. @ Bas; ik was ook ff een tijdje niet hier; balen van de stress maar leuk van je koopcontract; dalijk toch ook een babykamertje maken! @MvB; hihi, steektoeter..... Zo, nog een paar bladzijden te gaan.... Lees ff verder
Mama1987; fijn van zazou dat ie het al zo snel gezellig heeft! Heide; wijs besluit, je hebt ook zwaar werk en je wilt ook niet over 2-3 weken al bevallen..... Mac; ja idd ik moest "maar 12 pagina's" Kuide; tja, die hond snapt dat natuurlijk niet he dat het vrouwtje zo lang in d'r bed mag blijven Yvetje; ouch, lijkt me lastig als je jezelf niet kunt aankleden.... Inger; veel plezier met je echo zometeen.... Ik moet effe naar mijn soep, ben er vanavond weer en nou niet meer zoveel kletsen he anders ben ik strax weer een uur of wat bezig
nou heb ook maar weer eens een buikfoto in mn album gezet . Toch best een verschil met 5 weken geleden .
kwam ik tegen: Luiertas Checklist De luiertas. Je kreeg hem cadeau bij de kinderwagen of je hebt hem zorgvuldig uitgezocht. De vraag is: Wat stop je er allemaal in? Met deze handige checklist heb je alles wat je nodig hebt bij de hand! Basics * Dagvoorraad luiers neem er altijd méér mee dan je in eerste instantie nodig denkt te hebben. * Verschoonmatje hoort meestal bij de luiertas * Billendoekjes * Billenzalf * Wegwerpzakjes voor vieze luiers of kleertjes * Zeep zonder water * Spuugdoekjes ook hier geldt; liever te veel dan te weinig. * Twee setjes schone kleding vergeet de sokjes niet, die raken om één of andere altijd kwijt! * Dekentje om je kindje toe te dekken en voor wat privacy tijdens borstvoeding. * Speen * Knuffel(doekje) * Speeltje Bij borstvoeding * Borstkompressen Bij flesvoeding * Melkpoeder * Water bronwater of gekookt * Flesje * Extra speen - hygiënisch verpakt Als je uk wat ouder is * Babyvoeding * Plastic lepeltje * Drinkbeker * Gezond tussendoortje bijvoorbeeld wat fruit, een Liga etc. * Smoelendoekjes Voor Mama * Schoon T-shirt voor ongelukjes. * Flesje water * Tussendoortje voor wat extra energie. * Wegwerpcamera voor al die onverwachte mooie momenten. En in de juiste luiertas gaat dat allemaal passen!
bedankt mac en smiley , het was al een tijdje geleden dat ik een foto gemaakt had..... iedereen zegt dat ik hoog draag, zien jullie dat verschil ook in vergelijking met jezelf?
@Jolan volgens mij draag ik ook zo als jij..hmmm ik weet alleen niet of ik het hoog of laag vindt hahah. Wel mooie buik ook trouwens @Mac wat een handig lijstje zeg! @Tamtam beterschap! @Zeana is het zelf gemaakte soep? Ik ben babi ketchap aan het maken mjam hihi.. Heb wel honger nu mn maag knort...
bedankt aaliyah . het valt me op dat veel mensen het tegen me zeggen, maar ik heb geen vergelijking dus zou het echt niet weten. maar de vk zei het de vorige keer ook, dus het zal wel.... Maakt verder ook niet uit..
@Smiley: Ik kijk iedere dag even in de babykamer en in de laatjes van de commode, daar zal het wel door komen @Jolan: Dankjewel @Mac: Moeten we jou vastbinden op bed voordat je rustig aan gaat doen? @Jolan: Mooie buik, groeit goed Je draagt iig hoger als mij! Maar ik ben 1.80m dus daardoor lijkt het sowieso lager denk ik
Mannetje is kip Tandoori aan het maken, hele huis ruikt erna. Héérlijk! Ik heb net een half uur met de hond gewandeld, dus ik mag bankhangen . Dalijk samen boodschapjes doen.. Morgen eerste keer zwangerschapsgym, vind het best spannend!