Hey meisjes Ben druk aan het lezen, maar wil alvast ff wat kwijt voordat ik het weer vergeet @ Lilipadz, deze had ik ook aangeschaft bij Ted, maar ik heb een hele gevoelige huid en ben dus allergisch voor deze ***dingen... Herken die jeuk/butljes op de borsten ook, hier jeuk niet normaal Het is vergelijkbaar met het dragen van de lilipadz, daar kreeg ik ook zo'n jeuk van. Nu is het .... tja waar zal het van zijn.... hormonen? @ Anne, vind dat je altijd lief reageert op wat ik schrijf En ja heb idd een foto van jut & jul laten maken. Is erg leuk geworden denk dat ze er wel blij mee zijn. Zussie weet het nog niet, tenzij ze hier meeleest... dan weet ze het wel
Gelukkig maar, was ook echt niet mijn bedoeling om niet op mensen te reageren. Ik ben af en toe zo'n zeef dat ik een belangrijke post van iemand meteen weer ben vergeten, echt erg hoor! Maar kan er niks aan doen, ik zou mijn achterwerk nog vergeten als het niet vastzat Maar misschien is het een idee, om als je problemen hebt met het niet reageren van iemand, om diegene persoonlijk aan te spreken. Ik had een tijdje geleden dezelfde vraag naar Joanita, en zij gaf me toen duidelijk antwoord. Sindsdien is alles duidelijk en kunnen we weer gezellig verder kletsen.
Oja... de tip voor magnesium werkt ook goed als de kleine straks darmkrampjes heeft en je borstvoeding geeft. Door de bv komt het bij je kindje terecht. Hielp best goed bij Ted
meiden ik ga me bed opzoeken de pijn harde buiken zakken niet en barst van de koppijn, ga lekker slapen hopelijk niet te veel schrijven he moet ik morgen te veel bijlezen liefs joa
@mac... ja beetje vaag verhaal maar mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden, maar gaan prima met elkaar om. Dus mijn meoder komt hier ook gewoon over de vloer. Ze komt hier ook 2 dgn oppassen als de kleine er is.
Leuk dat je een foto van hen samen hebt laten maken! Kan je hem niet showen? (Ben ook echt helemaal niet benieuwd )
Hee meis dat hoeft nu ook weer niet, iedereen heeft het recht om haar mening te geven hier. Dus jij ook! Het is alleen misschien beter om de volgende keer de persoon rechtstreeks aan te spreken, om dit soort kettingreacties te voorkomen. Maar je kunt hier gewoon je mening geven! Enne, bekijk het van de zonnige kant, werkelijk iedereen heeft vandaag op je gereageerd (met humor bedoeld he )
nee joh! nergens voor nodig. Alleen vrouwen met hormonen in overvloed reageren vaak zo gevoelig (nu krijg ik ook iedereen over me heen )
Hallo lieve meiden, Ik vind het jammer dat iedereen zo op Mandy reageert terwijl ik het met haar eens was, zij was dus niet de enige die zich hier zo over uit sprak... En iemand er persoonlijk op aanspreken zou ik zelf niet zo snel doen want er zijn gewoon meerdere mensen hier die eigenlijk bijna alleen maar ego berichten posten en amper op een ander reageren...Ik stoor me hier ook gewoon aan omdat ook niet altijd op mij word gereageerd en natuurlijk voelt iedereen dat wel eens zo. Ik reageer ook niet altijd op iedereen maar ik probeer het wel! Ik had paar blz terug ook 2 vragen gesteld en van niemand antwoord gekregen vond ik ook jammer..Ik snap best hoe Mandy zich voelt en dan nog van iedereen de hormoontjes . Sorry meiden dit moest ik even kwijt, en Mandy meid voel je niet k*t want dit is gewoon hoe jij je voelde en je staat iig niet alleen!
Ook jij hebt gelijk! Weet je, dit is gewoon zo'n situatie waar iedereen wel een beetje gelijk heeft. Zullen we er anders gewoon over ophouden en weer gewoon gezellig over beebjes en kamertjes en kleertjes en Lilypadz en uitslag en vreemde geurtjes en weetikveel wat nog meer gaan praten zo lang het maar geen beschuldigingen zijn? Daar word ik in ieder geval happier (bestaat dat?) van, en ik denk iedereen wel. Dus, bij deze, ZAND EROVER, PUNT UIT, KLAAR! We gaan verder met zwangeren.
Hahah goed idee MvB! Sorry maar wilde alleen even mijn steun aan Mandy geven.. Het is lente dus laten we ons overnemen door de lentekriebels