Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

GEEN SORRY ZEGGEN!
    We leven hier in NL, het "vrije" land waar iedereen zijn mening mag uiten. Dus jij ook. Klaar.

En laat nu die lente maar komen idd... Heb genoeg kou gehad!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    ieeeew zag ik iets over augurken hahaa ik d8 als ik ooit zwanger word ga ik ze vast lekker vinden hahah nou nog steeds niet bleeeeegh ik heb net lekker m&m's zitten eten ook lekker toch?

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Joanita, tjee meid wat een situatie...
    geen idee wat je hier nu mee moet.
    Het enige wat ik kan doen is een dikke knuf geven...
    dus bij deze *knuf*

@ Sara, van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je een onvergetelijke dag gehad :D

@ MvB, mooi buikie hoor, het is maar goed dat we geen buikwedstrijd aangaan. Denk dat ik onwijs zou verliezen van je. Maar wie weet wat er de komende weken nog buikwijs gaat veranderen ;)
    Tja eehhh die foto plaatsen.... ehm nog effies geduld. Mijn ouders krijgen em de 30ste en mijn zussie ook. Zal ff vragen of zij de foto wil inscannen.
    Nog 2 weekies geduld :D maar dan heb je wel wat :D

Mannetje weer in de tuin bezig (idd Anna, jezal wel denken hoe groot is die tuin, of hoe langzaam werkt die gozer ;))
    Maar nu liggen de eerste tegels in de tuin en het wordt erg mooi :D (janne = blij :D)

Gisteren zijn we met z'n 3tjes lekker nog ff naar het strand geweest. Vond mijn jochie wel erg leuk, en wij ook. Daarna saampies uiteten, alleen hoofdgerecht, maar toch erg leuk :D
    Toen nog een ijsje gehaald en die meegenomen naar opa en oma, want de kleine jongen had oma veels te veel gemist dit weekend.
    (oma ook weer blij :D)

4. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    owww kaas! goed idee!

5. MamaVanBrittje

Dus bij jou is iedereen blij op dit moment ;) :)
    Ik zal 2 weekjes geduld hebben! Ben wel heel benieuwd, is altijd heerlijk zo'n foto van 2 hummeltjes bij elkaar :D En zeker 2 ketende hummeltjes 8)
    Als mijn buik net zo gaat groeien als bij Britt hoop ik niet voor je dat je mij "buikwijs" verslaat ;) Dan lijkt het namelijk of je er 4 draagt :) (mijn buik leek op een 3lingbuik!)

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Mac: Ik kan het me wel voorstellen hoor. Maar probeer toch naar je lichaam te luisteren, al weet je dat zelf wss heel goed.. ;)

@Girafje: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik vind de lente altijd heerlijk, gelukkig is er de hele week mooi weer voorspeld :D Enne, buikje begint inderdaad te komen. Leuk hoor!

@Mandy: Ik sla ook wel eens iemand over hoor! Ja, ze hadden daar veel goedkope boxen staan. Restpartijen of met een kleine beschadiging.

@Joanita: Jeetje wat een ellende. Sterkte ermee :(

@Kuide..: Dat is wel fijn, dat je ouders nog zo goed met elkaar omgaan. Je hoort helaas veel te vaak andere verhalen!

@Mandy: Ik snap wel wat je bedoeld hoor, als je zelf heel fanatiek reageert op iedereen en zelf een vraag stelt of iets verteld en daar nagenoeg geen reactie op krijgt is dat best vervelend. Denk dat de rest ook wel snapt dat je het niet verkeerd bedoelde! Dan kunnen we nu weer gezellig verder kletsen ;)

@Marjanne: Lekker hoor, wonen jullie dichtbij het strand?

7. MamaVanBrittje

Hihihi we steken mekaar goed aan zo :)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Wij hebben net boodschappen gedaan voor de hele week en ben vergeten kaas te halen en daar heb ik nu zoooo'n zin in. Lekker een stuk kaas! :(

9. MamaVanBrittje

Ik heb Beemster, maar dan in plakjes. Ook goed? ;)

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Kuide: wel fijn dat je mams komt helpen, en ook dat zij en je paps nog goed met elkaar omgaan :)

Joanita: moeilijke situatie hoor. Sterkte ermee!

Aaliyah: mmm lekker m&m’s. Ik heb ook net een hele zak leeggegeten
    *schaam* :oops:

Nou dames, ik ga lekker de bed in. Hopelijk zal ik beter slapen vanavond. En alle andere dames die ook slecht geslapen, hoop dat jullie vanavond wel goed kunnen slapen.

Voor iedereen welterusten en een fijne avond.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Weltrusten!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ohja meiden die vaak nachtmerries hebben

****TIP*****

Spray wat parfum ofzo op je kussen of bij je bed voor je gaat slapen, ik heb dat ergens gelezen en van het weekend uitgeprobeerd en het werkte! Geen nare droom maar gewoon lekker geslapen
    (op het feit na dat ik weer es vroeg wakker was)
    Ik hoop dat het iemand hier helpt.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Yep, kom maar brengen ;)

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ MvB, ehm... denk idd dat ik dat niet wil...
    Alhoewel soms is het ook wel leuk als mensen zien dat je zwanger bent :D
    Zou niet weten hoe ik daarmee om zou moeten gaan, als iedereen het ziet.
    Of valt dat wel mee?

@ Mama, ja we wonen dicht bij het strand,zit alleen 5 km duingebied tussen. Het is vaak al lekker om door het duin te wandelen en zo.
    Op "ons" strand kun je alleen met de fiets komen, maar de buurstranden zijn wel met auto bereikbaar, dus gistermiddag even met de auto geweest.

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Aaliyah, alleen lastig als je allergisch bent voor parfum... ;)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Nou je het zegt...
    Ik verschoon ons bed eens per week en gebruik altijd véél robijn jojoba wasverzachter en de eerste 2 nachten droom ik niet zo vreemd. De afgelopen week iig niet ;) en daarna is de robijn lucht vervlogen...

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Marjanne: Oh ik ben jaloers! Wij wonen in Den Bosch, geen zee te bekennen hier :(

18. MamaVanBrittje

Ik stuur het per duivenpost goed :)

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Is goed, ik sta hem hier in de deuropening op te wachten!

Met een zakje ham/kaas chips

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Ha wat een aparte tip! Maar ik ga het wel proberen hoor, als het net zo goed werkt als die magnesium :D
    Tipmaster Aaliyah!

Share This Page