Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hmm ja, dat is natuurlijk weer de andere kant van het verhaal. Eigenlijk zijn we nooit tevreden he? ;)
    Ik word persoonlijk een beetje gek van mijn buurvrouw. Omdat je zo goed ziet dat ik zwanger ben denkt ze dat ze ongevraagd aan mijn buik mag zitten. :x :x MAG NIET! FOEI! En mensen gaan ongevraagd allerlei uitspraken doen waar je helemaal niet op zit te wachten. Maar, aan de andere kant, de aandacht is leuk ;)

Wel lekker dat je zo dicht bij het strand woont! Heb ik ook altijd wel gewild... Het lijkt me alleen behoorlijk duur...

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ mama, tja Den Bosch is idd een stukje weg van het strand... :( zal extra van genieten ook voor jou :D

3. MamaVanBrittje

Hij is onderweg! 8)
    (zei ze terwijl ze heerlijke AH bolognesechips opknabbelde) :p

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ MvB, tja dat zie ik dan ook weer niet zitten dat aan je buik zitten. :(
    Normaal gesproken is het nu niet het gedeelte van mijn lichaam waar ik de aandacht op wil hebben. En dat eraan zitten hoeft helemaal niet.
    Wat zeg je tegen je buurvrouw? ksst afblijven? :)

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Lekker hoor al dat geknabbel...
    Helaas kan ik er niet aan meedoen....
    maagzuur :rolleyes: *zucht*

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marjanne: Doe dat maar!

Ik ga naar bed, afgelopen nacht veel wakker geweest en om 06.15 ging de wekker weer. Dus probeer nu aan een stuk door te slapen tot 06.15 ;)

Truste allemaal!

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Slaap lekker :D zzzzzzzzz

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi ja dan is het niet zo handig maar ik las dat als er een aangename geur in je slaapkamer hangt je dan minder snel last hebt van nare dromen. Misschien een geurzakje onder je kussen?

@MvB ja bij mij zie je het ook nogal omdat ik heel klein ben (mama87 jij bent 1.80 toch ahha ik ben 30 cm kleiner ;) ) dus iedereen zit al van ja hoe lang moet je nog en blabalbla en ook idd aan mn buik zitten enzo erg irritant is dat ik snap je helemaal!

@Snieke hahah ja ik ben normaal niet zo van de tips maar dit kwam ineens in me op omdat Smiley zei dat ze ging slapen hahah. Ik denk ja als ik er meerdere meiden mee kan helpen waarom niet ja toch :D

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Weltrusten mama87 hopelijk slaap je een keer goed vanaaf!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Marjanne maagzuur bah maar ik vraag me af he mogen wij daar rennies tegen slikken? Want ik d8 dat iemand hier ook rennies nam? Ik kan trouwens gewoon eten als ik last heb van maagzuur heeeel vreemd...

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Aaliyah, heb gelukkig nog maar 1 gekke droom gehad, verder slaap ik goed. Dus heb nog niks nodig. Laat mijn kamer wel lekker doorluchten, ruikt het ook aangenaam ;)

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    stelletje vreetzakken :D
    ik heb echt 2 borden warm eten op, en een bounty en een kokoskoek.

helemaal rond gegeten, heb er een dikke buik van gekregen :D

Nou ik ga lekker slapen!

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ja hoor Rennie mag, alleen heb ik iets chronisch aan mijn maag. (geen idee wat... :()
    Maar heb ook als ik niet zwanger ben maagzuur en bij mij helpt alleen Zantac, en dat mag nu even niet.

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    dat mag gewoon hoor, heb al een paar pakjes op deze zwangerschap!

15. MamaVanBrittje

Bij mij normaal gesproken ook niet het favoriete lichaamsdeel! Met al die striae nog van de vorige zwangerschap en die blubber die eraan is blijven hangen... :(

Heb tegen de buurvrouw eigenlijk niks hoeven zeggen, ik schrok er de laatste keer zo van dat ze het deed dat ik achteruitweek en dat was boodschap genoeg voor haar :)

Vervelend van je maagzuur zeg :x
    Heb je geen middeltje ertegen wat goed werkt?

Mama1987: weltruste!
    Aaliyah: thanks voor de tip! Ga hem dadelijk meteen uitproberen!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat kan ook hhihi vind ik sowieso altijd wel lekker hoor om het te laten luchten! Lekker fris net als je bijv lakens enzo hebt gewassen en dan buiten hebt laten drogen...

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh heheh weet ik dat ook weer we hebben ze toevallig in huis voor mn ventje die heb ook veel last van maagzuur dus dan ken ik dat gewoon nemen.
    :D

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat is ook lekker, maar vaak zie ik er ook weer tegenop om mijn bed te verschonen, vind het zo'n gedoe :oops: niet dat ik het niet doe hoor!

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Moet natuurlijk niet hebben dat jullie denken dat ik een viespeuk ben :)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahha ja je bent echt een viespeuk hoor Marjanne :) Ja ik zie er ook altijd tegen op en helemaal als ik bij mn werk vandaan kom want daa ken ik de bedden omhoog doen als ik ze op moet maken en als ik dan thuis bezig ben met mn bed is het zo een tegen valler. Het meest vreselijke van het bed verschonen en opmaken vind ik altijd dekbed in dekbedhoes krijgen.... :evil:

Deel Deze Pagina