Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen idee hoe dat werkt, maar opnieuw opstarten snap ik wel hihi
    blond he, maar thanx voor het meedenken.

wat een mooi weer is het toch zon schijnt!

zo ff bij buuf in bad, en dan maar ff lekker buiten zijn!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

de kleine is echt superdruk sinds mn incident met die bewoner zondagavond, wel een geruststelling...
    buik is net golfslagbad!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Gabester: Balen zeg, gelukkig zijn we al over de helft en krijg je er iets geweldigs voor terug!

@Mac: Goed zo, lekker rustig aan doen!
    Wat kunnen mensen toch dom uit de hoek komen hé..

Aan buik voelen: Ik heb daar een gruwelijke hekel aan en denk dat ik dat ook uitstraal. Buiten mijn man en ouders om doet niemand dat GELUKKIG ;)

@Snieke: Bij mij klopt de theorie helemaal! Ik zit onder de bultjes (nooit gehad) en mijn haar wil niet wat ik wil…

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Heerlijk hé, als ze zo actief zijn :D
    Ik zit op mijn werk af en toe naar het gehobbel en gegolf in mijn buik te kijken en dan ben ik zomaar een half uur verder :oops:

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja vorige zwangerschap was ook zo erg helaas ...

enne pij in je lies en rug is ook niet fijn
    ! mag je ook over klagen hoor hihihihi

@ marloes het is idd wel lastig met de kleine meid in huis.... maar gelukkig is ze " al" 4 dus kan ze veel zelf :D

@ mac lekkere opmerking .......

zo had ik vandaag iemand uit de klas bij lindsey op de basisschool die zei... volgens mij is die mevr zwanger..... :rolleyes: euhm.... ja heb niet z`n pens van mezelf.... kwam ze vragen.... ben jij soms zwanger.... (had eigenlijk nee moeten zeggen ) whahahahahahahahahahahahahahaahahahaa

ik heb ook veel mensen die aan me buik voelen... gelukkig allemaal lieve bekende dus is het minder erg hahahahaa

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

*********** echo bericht **************

zie mijn album :)

ik ga nu terug lezen...

************* einde echo bericht****************

7. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Tjee, zow, die gaan mee met de tijd.... NOT

Tja, als ze idd streng geloven kan dat niet volgens hun, maar leren ze bij dat geloof niet dat je iedereen in zijn waarde moet laten?

Ach ja linkeroor in rechteroor uit en verder leven.....

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

inger wat een mooie echo`s!
    echt super!

9. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hihi en jij heb wel een goede rede en dadelijk gaat het ook weer weg, bij hem ook? ;) :)

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Wat een mooie duidelijke echo's en een mooi kindje :D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inger, wat een gave foto's!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mooie echo Inger!

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mooie fotos Inger

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Gabester, Balen dat je zo’n last hebt van bi, zeker als je straks ook nog met krukken moet gaan lopen.

@ Mac, nou dat is ook lekker als je zo’n opmerking te horen krijgt.

@ Inger, super mooie echo zeg! En een mooi kindje natuurlijk!

Buik voelen: Hier gelukkig nog niet gehad dat mensen aan mijn buik wilden voelen, ik zit er ook niet echt op te wachten eigenlijk.

15. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    @aaliyah: sommige mensen willen dingen niet zien, maar dit slaat wel alles! Oogkleppen op? Enne jij ook een fijne dag!

@Tamtam & Yvetje; hopelijk worden jullie snel beter, ik moet zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschappen zelden ziek ben gelukkig....

@kuide; heb ik ook als ik m'n neus snuit en idd doe ik op het toilet :)

Ik ga nog steeds geen zwangerschapscursus doen, heb ik nog nooit gedaan.....Bij de eerste ben ik wel bij zwemmen geweest, misschien da'k dat weer doe.

@guusje, vermoeiend zo'n "ontspannen" weekend ;)

@mama1987 goed zeg dat je dat nog vol houdt 36 uur werken

@Rianne; laptop binne dipje ietsie minder....*Knuffel*

Ikke moest net naar de VK, alles op schema, beebje ligt met z'n koppie naar beneden dus gebruikt mijn blaas als boksbal..... Met het luisteren naar het hartje was het net of ie zich er nog even goed tegen aan duwde, ineens hoorde we het volume opschroeven :)
    Verder heeft ze op mijn kaart gezet dat ik niet meer mag werken.
    ik was trouwens nu 87.5 kg (iets zwaarder als bij de vorige).

@natja; jij moregen ook veel plezier bij de gyn.

@gabe; oei, pijnlijk klinkt dat .... Sterkte, hopelijk blijf je wel tot het eind redelijk mobiel.

@mac; zo nou die durft nog eens een uitspraak te doen (had m'n schoonmoeder kunnen wezen) sommige mensen denken niet na voor ze iets zeggen. Je had eigenlijk gelijk moeten vragen of het zo erg was.... ;) :D
    Die kleine van jou is bang dat mama zich zorgen gaat maken dus die denkt lekker druk zijn nu ;)

@kuide; zow jij hebt je lichaamsbeweging voor de hele week gehad!

@inger; mooie kiekjes!

Bij mij blijven mensen wel van me af, ik heb geloof ik ook die uitstraling. Alleen op de vorige vestiging waar ik werkte de buitenlandse moeders, maar daar kon ik het heel goed van hebben. Dit zit in het cultuur verschil, ze raken je al veel sneller aan (mijn collega's met andere cultuur ook).

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Khou er ook niet zo van als andere aan mijn buik zitten, laat ons er zelf maar van genieten

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @buik zitten.. iedereen zit aan mijn buik, mijn manager (= een vrouw) mijn collega's (1 mannelijke 7 vrouwelijk) had zaterdag verjaardag, allemaal ooms en tantes, en ook die allemaal ff voelen ( meeste vroegen het terwijl ze hun hand al op mijn buik hadden, zo van mag het?)

Vind het allemaal prima, verstand op nul en net doen alsof er niets gebeurd. Ben daar zo makkelijk in.

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Zeana, fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Ik moet straks naar de tandarts, normaal vind ik dat niet zo erg, maar toen ik gisterenavond mijn tanden ging poetsen had ik toch ineens een pijn aan mijn tandvlees. Hopenlijk is het niks ernstigs, ik heb namelijk nog nooit een gaatje gehad. En weet dus ook niet wat het is om te boren.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gevoelig tandvlees is normaal tijdens je zwangerschap.
    Mijn tandarts vroeg gisteren of ik er vaker last van had. Dus ik zeg "nouja ik ben zwanger, schijnt er bij te horen". Had ze nog niet eens door, maar het hoort er iig bij zei ze :D

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

dank jullie wel :oops: ik ben helemaal verliefd op "ons dopje"
    hij heeft zo'n grappig dopneusje net als mij (zei de echoschopiste :oops: ) en de mooie volle lippen van mijn vriend (Angelina Jolie :D )
    Hij heeft al lekker wat spek en ze schat hem op ongeveer 7 pond.
    Hij woog nu 1,5 KG en was lekker bewegelijk…
    echt helemaal geweldig :)

Ik moet eigenlijk nog terug lezen maar ik moet zo naar een klant :( dus helaas...

prettige dag nog veder! Liefs Inger

Deel Deze Pagina