Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik begin weer opnieuw hier en trek het me niet meer aan wie er wel of niet reageert enz.
    ik ben vanmorgen weer naar de bedrijfsarts geweest en ik moet nu 4 uur perdag mijn eigen werk doe ipv 8 en dan nog 2 uur lichte werkzaamheden of aangepast werk, ik mag daarna naar huis i werk dan 2 uur per dag minder. ik ben het hier mee eens en weet als het zo geregeld wordt dat het ook goed gaat!
    ik voel de kleine erg heftig op het moment het is soms net of het echt heel raar tegen de binnenkant van mijn huis schuurt zeg maar.
    ik gaat nog even wat bijlezen.

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dus jij gaat ook al afbouwen, jeetje zijn hier veel meiden die veel kwalen hebben hoor ik al wel heftig hoor,
    gelukkig kan je je er in vinden hoop dat het voor jou niet heftiger wordt en dat je je beetje kan richten op je kleine
    sterkte ermee
    liefs joa

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah wat grappig van die parfum, nog nooit gehoord.
    @maagzuur hier ook vooral s'avonds ik neem ook gewoon rennies.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mandy, hopelijk voel je je iets beter als je minder werkt...

Rianne...hoe vond je het in Den Bosch? Fijn dat de nieuwe laptop onderweg is.. en jij weer uit je dipje komt.

Mijn houten letters zijn binnen en ze zijn echt gaaf!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @nathalie wat vreselijk als er zo over jullie gepraat wordt en nog wel door familie! kop op en een knuffel voor jou!
    @aaliyah jeetje in elkaar geslagen, zit jij in de bejaardenverzorging of iets anders?
    @vinnies bij mij deed zp ook raar gister.

het zonnetje is weg hier, hoop dat hij gauw terug komt!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah vervelend van j zus, familie kan vreselijk zijn!
    @kuide dat is een behoorlijke nacht, heerijk hoor even bijtanken.
    @rianne heel begrijpelijk jou dipje, kop op he! knuffel.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @gabester wat vervelend van je bi! als je met krukken moet lopen gewoon doen hoor wie weet verlicht het de pijn enorm.
    @mac rustig aan!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @inger mooie foto's!
    @zeane fijn dat alles goed as bij de vk.
    @buikvoelen alleen mijn moeder en zus doen dat en van hun kan ik het hebben.
    @guusje succes bij de tandarts.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @joanita en marloes ik werkte al 2 a 3 wekjes zo maar de bedrijfsarts moest het nog goed keuren zeg maar. sinds ik dit doe gaat het veel beter en heb ik haas geen last meer van mijn bekken.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Zeana: Jij mijn werk is lichamelijk natuurlijk niet zo zwaar, al begint het soms wel tegen te vallen hoor.
    Fijn dat alles weergoed was bij de vk :D

@Guusje: Ik heb het ook sinds ik zwanger ben, hoort er inderdaad bij. Ik mag morgenochtend :|

@Mandy: Fijn dat je wat rustiger aan kunt doen op je werk vanaf nu!
    Ik weet wel waar dat zonnetje is, hier in Den Bosch ;)

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ben ik weer met de rest.
    Erg vervelend dat zoveel meiden klachten hebben. Ik ben heel erg misselijk geweest tot de 18de week en nu gaat alles heel erg goed. Nergens last van. Ja soms wat maagzuur en krampjes van het groeien maar verder niet.

@girafje fijn dat je je weer wat beter voelt!
    @mandy1 ze hebben ook een website dan kan je ook online bestellen en word geloof ik gratis bezorgd.
    @joanita wat een rotsituatie met je oma. Ik snap niet dat ze niet gewoon accepteerd dat dit jou man is. Jullie krijgen samen een kindje is wel genoeg bewijs toch dat jullie samen zullen blijven.
    @Aaliyah86 het is niet leuk als niemand op je reageerd. Mischien volgende keer je vraag nog een keer plaatsen, ik probeer in iedergeval altijd wel te reageren dus heb het denk over het hoofd gezien.
    @Marjanne oh gezellig lekker saampies uit eten.
    @Aaliyah86 ik neem gewoon rennies mocht van mijn vk. Maar neem ze niet te vaak.
    @Nathalie3004 wat ouderwets zeg, kan me voorstellen dat dat niet leuk is om te horen ,ik heb ook wel veel commentaar gehad maar dan van mijn baas. Die is heel erg gelovig. En vind dat ik niet echt getrouwd ben omdat ik niet in de kerk ben getrouwd.
    @tamtam78 arme jij, hoop dat je snel beter word. Ik dronk heel veel appelsap met vitamine c en verse jus. Mischien dat dat bij jou ook helpt.
    @mama1987 zware dag dus voor jou, denk dat het wel ontspannend is die gym, in iedergeval veel plezier!
    @Aaliyah86 vervelende situatie hoor, goed dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest. Dat je ouders zo blind zijn, onvoorstelbaar. Jij ook een fijne dag!
    @Yvetje1982 heb nu ook trek in bolognaise chips hihi.
    @kuidebokibi zo dat is een lekker lange nacht!
    @Rianne1984 kan me voorstellen dat je hoofd nu niet naar het forum staat. Heel veel sterkte meis.
    @gabester wat vervelend dat je zo een pijn hebt gehad. Ja hoop voor jou ook dat de weken voorbij vliegen.
    @Mac sterkte! Ben benieuwd wat je vk ervan zegt. En tegen mij zeiden ze ook een meisje omdat ik er slecht uitzie. Nou bedankt dacht ik toen ook hihi.
    @Natja je 4de kindje, leuk hoor gezellig boel bij jullie dus!
    @kuidebokibi mijn haar word juist steeds krullender, betekend dat wat? hihi
    @Inger1979 hele mooie foto`s!
    @zeana dat is een goeie zal ik vanavond eens tegen hem zeggen dat die van mij weggaat en die van hem niet. hihi.Mooi dat alles goed was bij de vk.
    @mandy1 fijn dat je minder mag gaan werken!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @vinnies hoe heet de website?

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Pff dames ik ben futloos en heb geen energie word helemaal depri hier in de troep was het maar donderdag....

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi meiden,

Ik wilde ook nog even laten weten na mijn reactie gister. Er is door niemand op gereageerd, weet niet of dat bewust of onbewust is geweest en dat maakt verder ook niet uit.
    Het was een vreselijke dag met heel erg nieuws over een familielid die nu in coma ligt na een hartinfarct. Ze weten niet of en hoe hij er eventueel uitkomt. Vandaar dat jullie misschien kunnen begrijpen dat dan zo'n berichtje over wie wel of niet op anderen reageert heel erg verkeerd viel... Ik dacht echt waar maakt men zich druk om terwijl er zoveel ergere dingen gebeuren..

Bij deze mijn excuses en ik hoop dat we gewoon lekker allemaal kunnen blijven posten hier zonder dat daar voorwaarden aan hangen. Moet kunnen toch :)

Groetjes

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames even een vraagje wanneer hebben jullie wat van de kraamzorg gehoord, wanneer deze komen voor de intake?
    was er eigenlijk wel heel benieuwd na

16. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
  17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bij mij komen ze vrijdag, ben dan 30 ( :confused: ) weken.

ga weer verder werken, baaibaai

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    jeetje wat heftig
    ik kan nu in ieders geval je reactie heel goed begrijpen, ik hoop dat je familielid snel opknapt en dat je zelf ook de rust terug kan vinden
    sterkte liefs joa

19. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Lieve meris; wij maar gewoon denken ach HORMONEN!

Maar wat vervelend dat van dat familielid in coma, het is te hopen dat hij snel weer bijkomt....Sterkte.

En wij reageren allemaal wel eens feller dan eigenlijk achteraf de bedoeling was, blijkbaar hoort dat bij het vrouw zijn en niet eens bij een zwangerschap ;)

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gevaarlijk hoor halve dagen kantoorwerk.. toch steeds maar weer even op t forum kijken.. het is maar goed dat ik geen echte kantoorbaan heb, dat zou niet goed komen.

Maar het ligt ook niet enkel aan het familie-leed hoor mijn reactie, maar het is misschien net de druppel geweest. Normaal zou ik niet eens reageren denk ik. Ik vind gewoon dat je niet zo snel over iemand kan oordelen, vandaar mijn vraag of dat niet persoonlijk zou kunnen. Ik zou dat wel op prijs stellen als ik diegene was waar het over ging.

Maar nu ben ik echt weg, fijne dag nog!

Deel Deze Pagina