Tjee zelfs mijn man z'n opa was bij ons niet meer zo conservatief, toen wij gingen samenwonen en hem hadden uitgenodigd voor het open huis kwam hij langs! En dat 4 hoog zonder lift, 90 jaar oud (wij waren overigens wel de eerste kleinkinderen waar hij langs kwam, en dat van 29 kleinkinderen)
Jij ook altijd laat! Ken er nog één, behalve vanochtend was zowaar weer eens op tijd Maar misschien kwam dat omdat ons kleine mannetje om half zeven begon met zingen
Nou ik ben weer terug van de tandarts, het was echt een flitsbezoek. Als ik al met al 1 munuut in de stoel heb gezeten is het veel. Maar gelukkig niks aan de hand. @Meris, sterkte met je famillielid!
@marloes80 fijn dat je houten letters binnen zijn @meris, jeetje heftig hoor.... sterkte meis ik heb net de luieremmer besteld! yippie weer iets afstrepen, ben heerlijk in bad geweest bij buuf, zon schijnt! vk belde trug, moet rustig aan doen en mn buikband omdoen bij activiteiten! kijken of het beter wordt. maar hoef niet helemaal niks te doen... op geleide van de klachten vandaag gaat het ook beter dan gister, dus zo ff naar de wibra, zie hun krantje! xxx
@joa, kraamzorg neemt in de 7e maand contact met me op. @guusje fijn dat alles ok was bij de tandarts, ik mag vrijdag op mn verjaardag hahah
@Meris: Iedereen reageert weleens wat feller dan de bedoeling was, we kletsen nu gewoon gezellig weer verder! En sterkte.. @Joanita: Ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg @Marjanne: Wat lief zeg, 90 jaar oud en dan 4 verdiepingen zonder lift! @Guusje: Mooi zo! Ik heb weer de hele tijd honger maar heb om half 1 nog 2 boterhammen op en om half 2 een kiwi Ben benieuwd wat het wijzertje van de weegschaal donderdag bij de vk aangeeft..
@aankomen, volgens mij ben ik sinds mijn afgelopen vk bezoek 23 feb ook aardig aangekomen, 23 maart mag ik weer op de weegschaal, ben benieuwd!
shift-control wil ook helpen en is iets makkelijker maar als jij je laptop opnieuw wil starten, mag ook... geen probleem mee En is idd heerlijk om dicht bij het strand te wonen. Zit al 16 jaar bij de Reddingsbrigade en omdat wij een rustig strand hebben waar je dus alleen op de fiets mag komen, is dat appeltje eitje. Eigenlijk meer een groot strandhuis waar we van genieten. (douche, kleedkamer, koelkast, kooktoestel enz.) Ted is al op het strand geweest toen hij 4 mnd was
@ Meris, tjee coma, dat is ook wat. Enig idee hoe dat komt en hoe de toekomst voor die persoon eruit komt te zien... Veel sterkte en een dikke knuf! @ Marloes, mijn zussie heeft ook letters besteld voor ons Bij Onze vorige kindjes hadden we letters van plexiglas, maar het bedrijf is weg.... Nu dus houten letters
Zo heb weer alles gelezen Vanavond hebben we de informatieavond in het ziekenhuis, vind het toch wel een beetje leuk. Mijn jochie is vandaag voor het eerst op dinsdag naar het KDV, hij gaat nu op dinsdag en vrijdag. Wel een beetje raar, want ik werk nu halve dagen en ben nu dus thuis terwijl ons jochie er niet is... Wil hem eigenlijk snel ophalen, moet ik nu alleen thuis doen Ok red me heus wel gewoon hier een beetje rondkijken en kijken of ik nog iets leuks zie op marktplaats voor de tuin.
Meris; vind het fijn dat je er weer bent! ga zo Emme ook nog even pb'en... Vind het altijd leuk om iets van haar te lezen.. zwanger in Dubai is toch weer een hele beleving denk ik... Jullie veel sterkte!