Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk die letters, zit zelf ook aan zoiets te denken.

2. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi meiden,

De afgelopen dagen werd ik elke keer van de site gegooid. Superirritant...dan bleef ik ook aangemeld en zat mijn hele mail weer vol met "er is een reactie geplaats, blablabla" Nou ja, daardoor dus bijna niks kunnen volgen, dus dat heb vandaag lekker ingehaald :)
    Ik heb geprobeerd om op iedereen te reageren, sorry als ik meiden vergeten ben.....

@Rianne: Ik vind het moeilijk om de dingen van jouw moeder te horen...ik heb 3 jaar geleden mijn oom verloren door zelfmoord. De periode daarna is een groot gat in mijn en mijn familie's leven geworden. Ik wil er verder niet veel over uitweiden, maar ik hoop dat jullie je moeder kunnen helpen hoe zwaar het ook zal zijn...ik wens heel veel sterkte en als je behoefte hebt om hierover te praten, kun je me altijd pb-en

@Dizzy: Wa zedde gij nou? Woonde gij in Gennep? Hahaha! Ik woon in Nijmegen, maar kom uit Gennep, dus ben nu wel errug benieuwd of ik je misschien niet ken! Als de info te privacy-gevoelig is, pb me maar ff! Grappig!
    Ik heb de pret-echo ook bij Baby-view in Arnhem gedaan. Had een vraag gemaild aan dat bureau in Nijmegen, maar kreeg geen antwoord. Toen twee keer gebeld op dat 06 nummer, voicemail ingesproken, maar ik ben nooit teruggebeld. Dus dan denk ik snel: jammer dan!

@Zieken: Lekker aan de kippenbouillon, kamillethee met honing, vers fruit en snotteren maar! Ik lig ook nog steeds zielig te zijn op onze heerlijke bank...Ach ja, beter nu dan de laatste 'zware' weken! Al voel ik me ook wel heel zielig nu het buiten zo'n lekker weer is....:(

@Basmalah: Gefeliciteerd met het tekenen van jullie 'voorlopige' koopcontract

@Sarah: Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je een mooie dag gehad?

@MvB: Supermooie buik! Dat waren zeker groeipijnen, maar hoort wel bij het aantal weken. De groeispurt is begonnen!

@Mac: Hoe voel je je nu? Hopelijk worden die harde buiken snel minder...maarre als je je ziek meld is het wel de bedoeling dat je THUIS blijft en niet naar je werk gaat om nog een paar dingetjes te doen he ;)

@Mama: Wat fijn dat Zazou het goed naar haar zin heeft! Geeft jou ook een goed gevoel he!
    Ik dacht zo ook over die eerste les zwangerschapsgym, maar dat bleek alleen maar kletsen te zijn :) De 2de en 3de les was eerst een kwartier kletsen over de afgelopen week, dan een kwartiertje bewegen, dan een kwartier ontspanningsoefeningen en dan een kwartier uitleg over een bepaald onderwerp terwijl je op een matje zit :) Dus valt wel mee qua inspanning, waarschijnlijk voel je je vanavond supergoed als je bent geweest!

@Heide: Goed dat je minder gaat werken! Dat is voor jou en je kindje het beste, dus voel je vooral niet schuldig!

@Joanita: Wat een naar mailtje en echt rot voor je zeg! Ik kan me voorstellen dat je nu heel erg boos en verdrietig bent. Probeer er emotioneel toch een beetje boven te staan meis, het komt vast wel weer goed!
    Ik heb alleen nog maar een bevestiging gekregen van de kraamzorg (en ik ben op info-avonden geweest), maar ik heb nog geen afspraak voor de intake. Staat me iets van bij dat dat rond 34 zou zijn, best laat eigenlijk...

@Aaliyah: Vervelend dat je ruzie hebt met je zus...maar sterk van je dat je nu de boot afhoud en voor jezelf en je kindje kiest...wel naar voor je neefjes, ik snap dat je je daar druk om maakt...
    Haha, mooi dat die roosvicee werkt! Ga ik ook maar eens proberen, bij mij komen er momenteel alleen maar pindarotsjes uit, hihi

@Jolan: Mooie buik! Ik vind het niet echt superhoog eigenlijk, gewoon mooi :)

@Nathalie: Nou ja zeg, wat een opmerkingen van zijn opa en oma. Dat zeg je toch niet over je klein en achterkleinkind, pfffff, dat heeft toch niks meer met geloof te maken als je zo'n gemene dingen zegt...ik hoop niet dat ik nu iemand persoonlijk aanval, maar ik snap echt de bedoeling van zoiets niet hoor!

@Vinnies: Hahaha, das een goeie! Ik ga mijn mannetje ook laten meten, want ik had vorige week ook precies 100cm. en dat vindt meneer heel erg grappig :)

@Gabester: Kl*te joh, dat je zo'n pijn hebt nu...is toch eigenlijk niet echt de bedoeling, maar ik snap wel dat ze ff moest testen hoe erg het is...nog een paar weken doorzetten meis!

@Inger: Ach gossie, ook al zo'n scheetje....zwijmel zwijmel

@Mandy: Fijn dat de uren nu geregeld zijn bij de bedrijfsarts...dat moet wel lukken zo die laatste weekjes!

@Meris: Jeetje dat is schrikken zeg...ik kan me helemaal voorstellen dat je dan denkt: waar maken jullie je in hemelsnaam druk over....veel sterkte met je familie!

@Marloes: Wow, die letters zijn echt supergaaf zeg! Wat is haar website?

Zooo, dat was een hele klus haha!

Wij zijn gister op de info-avond van het ziekenhuis geweest. Ze hebben daar van die kraamsuites en dat leek me wel wat....maar viel toch vies tegen. Het klonk allemaal heel gezellig, maar ik vond er niks gezelligs aan met al die apparaten achter de rolluikjes en geheime kastjes, haha!
    Pim en ik probeerden er met wat humor nog een leuke avond van te maken,maar dat viel niet echt goed bij de andere mensen, dus zijn we stilletjes afgedropen...ik denk dat ik toch maar ga proberen thuis te bevallen.

Nog 4,5 week en dan heb ik al verlof! Denk alleen niet dat ik deze week nog aan werken toekom,voel me echt nog niet goed.....dus dan nog maar 4 weekjes, oooooo, het begint stiekem wel spannend te worden he!

Zooo, ga weer een nieuwe pot thee zetten!

Dikke knuffel

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo meiden ben ik weer even ben net terug.

Iemand vroeg waar ik werk, Mandy toch? Idd ouderen zorg dementerende ouderen...Vandaar, maar het gaat goed met mijn collega gelukkig.

@Marjanne ja ik ben altijd te laat, kan er niks aan doen nu ik zwanger ben is het nog erger ik probeer wel altijd op tijd te zijn maar dan vergeet ik weer wat en ben ik weer een half uur aan het zoeken....

@Meris sterkte meid, ik snap wel dat je zoiets hebt dat er ergere dingen zijn dan de discussie die er was.

@Mac rustig aan doen he, wel fijn dat je je werk een beetje aan kan passen.Oh lekker op je verjaardag naar de tandarts....bleeegh.

@Inger mooie foto's hoor heel duidelijk!

@Dootje hahah ja pindarotsjes ik ken het :p Pff wat erg joh dat die andere mensen niet eens de humor er van in konden zien,stijfkoppen hahaha.

Ik moet nog bellen voor die info avond van ziekenhuis...hmmz zo maar even doen.
    Alles is een beetje door elkaar haha maarja ik ben beetje chaotisch nu. Weet ook niet waarom door het weer misschien ofzo..

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Marloes leuk man hahha die naam is afkorting van mijn naam..geinig om zo te zien.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @meris wat erg van je familielid, heel veel sterkte ermee!
    @vinnies bedankt heb hem even in mijn favorieten gezet ga vanavond even neuzen.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @dootje wat heerlijk zo kort nog werken!
    @aaliyah zwaar werk wat jij hbt!~

ik ga even kabouter plop kijken met mijn dochter.

7. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Super, heb ze gelijk besteld! Ik kan ze straks alleen niet showen, want dan verklap ik de naam!

Ik zag dat ze ook leuke halsbanden maakt! Ik denk dat ik die ook ga bestellen voor onze doggies :)

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Meris dan kan ik wel begrijpen dat je je even GRRR voelt. Sterkte ermee!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mandy veel plezier met kabouter plop hihi, ja is zeker zwaar werk ben daarom blij dat ik nu lekker in de ziektewet zit voor 50% en alleen maar in de keuken sta en niet meer hoef te wassen enzo.

Pfff ben moed aan het verzamelen om wat te gaan doen hier maar kheb geen zin...Ik denk dat ik mn poes maar ga kammen...al die haren.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    :) hhahahaha oke nu ik mn berichtje terug lees ziet het er wel raar uit....Maar jullie weten wel welke poes ik bedoel hoop ik :p :)

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Ff zielig doen hoor…

Gisteren nog op de fabriek rondgelopen en dat was dus de laatste keer! Ik kon mijn overall niet eens staand aantrekken, vette pijn in mijn schaambot. Zittend ging het wel gelukkig. En alles voelde zo zwaar en heb me een beetje geforceerd denk ik. En nou heb ik natuurlijk de weerslag ervan en voel ik me zwaar ellendig. Ik moet gewoon rustig aan doen maar nou ben ik zo emo dat ik meteen denk dat ik de rest van m’n zwangerschap in m’n nest moet gaan liggen :(

He dat lucht op, moest er ff uit :)

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Aaliyah, nou is een beetje onduidelijk ;)
    nee hoor! dacht er pas aan toen ik je 2e berichtje las :)

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Snieke, kom maar op met je frustaties!
    Je kan het maar kwijt zijn! :D
    Kop op meisie

14. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Oeh, goed dat je me er aan herrinnerd, ik moest ook ergens....
    Effe opzoeken!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hay meiden,

Zo ik ben ff bij mijn ouders op visite geweest. En ik ben helemaal brak thuisgekomen, het is een stukje lopen maar heel mijn lichaam doet pijn :cry: En ik ook nog een last van harde buiken, pffff....

Meris: sterkte meid

Mandy: wel fijn dat je nu minder gaat werken. Hopelijk geeft het enige verlichting

Inger: mooie echo’s

Rianne: een dikke knuffel voor jou. Hou je verder taai he!

Gabester: vervelend joh die pijn, doe het in ieder geval lekker rustig aan. Hopelijk komt het niet zo ver dat je met krukken gaat lopen.

Mac: nou wat een opmerking zeg, grrrr :evil:

Snieke: vervelend die pijn, helaas herken ik het :(

DAmes die een weekje verder zijn van harte!

16. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ah Snieke,

Ik snap dat je je rot voelt, maar je hoeft echt geen 10 weken in bed te liggen. Neem eerst even lekker die rust en dan zul je zien dat het straks weer een stuk beter gaat! En dan is het een kwestie van rustig aan BLIJVEN doen, zodat je je lekker kan voelen tot het einde van je zwangerschap.

Komt allemaal goed!

Knuffel

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Smiley, hup lekker op de bank neerploffen nu en de rest van de dag lekker relaxen: kopje thee, boekje of tijdschriftje erbij!

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Daar was ik weer.. ben heel druk aan het werk 8)
    Mijn hoofd staat er helemaaaaal niet naar op dit moment.

Mag ik even ego-spuien?
    Het is de oom van mijn man, afgelopen zondag heeft zijn vrouw hem gevonden op de grond. Hij was niet zo lekker en ging boven even liggen. Zijn zoon van 16 heeft hem gereanimeerd tot de hulpverleners er waren. Die zijn 3 kwartier bezig geweest, toen kregen ze zijn hart weer aan de praat. Maar vanwege het zuurstofgebrek in zijn hersenen is het nu afwachten hoe hij uit de coma komt. Maar de familie is verteld uit te gaan van het ergste. Gelukkig ligt hij in Antwerpen, waar de zorg toch net iets verder gaat dan hier in Zeeland. Maar als het een uitzichtloze situatie is dan maakt het niet meer uit waar je ligt natuurlijk.
    En door die hormonen ben ik er zo mee bezig, vooral met zijn kinderen en zijn ouders (M. zijn opa en oma). Dat die mensen op hun leeftijd nog zoiets mee moeten maken.. En er is al zoveel rotnieuws binnen de familie geweest de laatste tijd. Ik heb de hele dag en avond harde buiken gehad.

En ik kom net van de huisarts en heb zwangerschaps-ischias :( . Nu is daar wel mee te leven, maar het komt er ook wel weer bovenop. Ik word binnen 2 dagen terug gebeld voor mensendieck-therapie. Ik heb nu al van de huisarts te horen gekregen dat ik niks meer mag tillen op het werk. Handig joh in de kinderopvang... Ik heb mijn naaste collega's gevraagd of ze het wel zien zitten om al het til-werk te doen en we gaan het maar gewoon proberen. Wordt het voor hen te zwaar dan moet ik maar helemaal van de groep af. Maar dan doen ze in je gezicht wel meelevend, maar hoor je weer dat ze toen ik naar de dokter fietste, opmerkingen maken in de trant van: vroeger ging je gewoon door als je iets mankeerde tijdens de zwangerschap en liep je niet overal voor bij de dokter! :cry: Pfff en dan maak ik me daar weer druk over, blegh.

Bestaat er een 30 weken hormonen-piek? Anders weet ik zeker dat ik er nu last van heb hoor.

Ohja Inger mag ik even zeggen dat ik mega-jaloers ben op je super 3d-echo :) . Hij is echt geweldig duidelijk!

Nou, ben blij dat ik dit even van me af heb kunnen schrijven. Thanks!

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mac, als dat bakerpraatje waar is dan wordt het hier ook 100% een meid hoor. Ik wacht nog steeds op die volle bos haar en blozende wangen. Maar ik zie zo wit als een spook en mijn haar is futloos en dwars!

Hier hoor ik steeds van een collega: nog even en dan kom je hier naar binnen rollen... Haha grappig, vooral als je m bijna dagelijks hoort. Wat een dijenkletser, zucht...

Deel Deze Pagina