blijf het zo toevallig vinden dat we dat allebei meegemaakt hebben... al is een 2e keer hier niet mogelijk
normaal gesproken duurt het een week... maar ze was ziek geweest, daarna moest ze de vellen decopatch (daar bekleedt ze het mee) nog bestellen... Hier heeft het dus 2,5 week geduurd denk ik...
Kvind ze echt heel mooi en ook die stoffen kga eens neuzeb straks en bestel ze voor onze dochter en alvast kijken voor de volgende...
Meiden moet dit even kwijt. Ik wilde net uurtje geleden ongeveer even kijken op mn mobiel of ik gebeld was door mn ventje (hij staat altijd op stil) en ik zag dus dat ik een gemiste oproep had. Ik kijken was het van een onbekend mobiel nr dus ik d8 oh misschien iemand van werk of iemand heeft n nieuw nr ik terug bellen hoor ik zo welkom bij gsm tv....ik snel opgehangen natuurlijk maar nu maak ik me best wel zorgen straks heb ik een torenhoge rekening ofzo je hoort de laatste tijd zoveel over dat soort telefoontjes. Ik gelijk mn provider gebeld maar die konden nog niks zien over mn rekening morgen pas....Ik word dus nu net weer gebeld door dat nummer. En ik heb van mn provider dus een tip gehad infofilter heb ik net helemaal gedaan. We hebben al niet zo veel geld en ik zit nu gelijk in de stress.... Sorry moest het even kwijt..
het is trouwens geen stof waar ze het mee beplakt... dat dacht ik eerst ook... maar het heet decopatch en dan lijkt het als of het zo geschilderd is. Zal wel iets van plakfolie zijn met een motiefje...
zo lang jij ze niet belt, lijkt me dat het niet zo veel kwaad kan denk ik... en hoop ik. dit is misschien ook nog een tip, maar is meer voor die vervelende betaal smsjes http://www.smsdienstenfilter.nl/
Pfff nou net van mn schoonzus (heeft bij siemens en telfort gewerkt) dat het geen kwaad kan en dat alles te traceren valt en als de rekening echt hoog word dat ik dan kan aantonen door specificatie dat het niet mijn schuld is. Toch handig een schoonzus die in de mobiele telefonie heeft gewerkt. Ik maakte me gelijk al zorgen gelijk een harde buik....
Hier 74% kans op een meiske , dat heb ik ook gedroomd laatst. Nog even wachten tot we weten of het waar is.. Bedankt trouwens voor al jullie lieve woorden en tips, doet me echt goed. Ik zou willen dat ik de lef had om mijn collega's ermee te confronteren, maar ik ben niet zo'n held. Maarja ondertussen denk je grrrrrrr. Ik bedenk ook altijd pas later een goede opmerking om terug te maken. Ik ga hier aflsuiten en naar huis, tot vanavond en eet smakelijk!
Jolan: Mooi rond buikje hoor! Marjanne: bedankt voor de tip! Nathalie: Tegenwoordig is het toch heel normaal om niet eerst te trouwen, en sommige trouwen nooit. Boeije? Ieders eigen keus en lekker doen wat jullie zelf willen.. mama1987: veel plezier vanavond bij je eerst gymles! Vinnies: 1 meter buik haha Zo nu ga ik eerst even koken, daarna kom ik misschien even verder lezen...
Yvetje: slecht geslapen, balen zeg. Een gesneden ui op je slaapkamer zetten helpt wel tegen een verstopte neus 's nachts...ruikt alleen iets minder Gabester: moeilijk woord haha, nog nooit van gehoord. Wel vervelend voor je zeg! Mac: Goed dat je je ziek hebt gemeld! Even aan je beeb denken he! Moest wel even lachen om het commentaar dat je kreeg. Mensen zeggen echt alles als je zwanger bent... Zo hoor ik vaak: je hebt echt alleen een buik gekregen en je gezicht is wat voller, maar dat staat je wel .... achja altijd blijven lachen he Kuide: gaan je krullen weg? Had mijn zus ok toen ze een jongen kreeg... toeval?
dames ik heb een vraagje, ik sta van me tenen tot me rug en me boobs helemaal onder de uitslag, van de jeuk, gewoon me hele lichaam ja ik weet het afblijven maar dat gaat niet meer, heel me huid is sinds vanmiddag gloeiend heet, en jeuk is niet meer om te houden, ik kan blijven smeren om het vet te houden maar het werkt echt allemaal niet ik zit er ff doorheen hiermee het lijkt of me hele huid is opgezet en kan zelfs geen kleding verdragen op dit moment maar beetje lullig om zonder kleding rond te lopen he wat vinden jullie wat moet ik hiermee bedankt voor jullie mee denken zovast
tis niet dat ik niks kan op mn werk maar de bewonerszorg even niet, helpen met eten en kantoorwerk wel, maar nu wel ziek gemeld zodat ze iemand anders kunnen regelen... en ik wil ook niet helemaal thuis zitten.... dus morgen en overmorgen ffies naar mn werk...
zo ben bij de wibra geweest, - boxkleed - badcape 2 keer - spuugdoekjes 5 stuks - fleecedekentjes 2 stuks - hydrofiele washandjes 5 stuks en dat voor 18 euro! super! nog ff relaxen en zo naar zw cursus!