Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

euhm... ga naar een dokter?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

moooiiiiiiiiiiiiii

whahah hier nog geen nieuwe buikfoto gemaakt,....

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

mooi buikje Aaliyah

en geen geld he mac!
    als het goed is is me moeder ff gegaan vandaag :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha hier 63% kans op een meid!

en dat terwijl ie toch echt ballen heeft!

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ik zou toch even advies vragen aan je verloskundige/huisarts. Een beetje hoort nu eenmaal bij de zwangerschap, heeft met leverwaardes te maken. Maar als je zo onder de uitslag zit is er misschien iets anders aan de hand. Ik zou je zeker even op streptokokken laten testen. Deze bacterie zit op je huid, keel en vagina en kan bij de zwangerschap en bevalling minder fijne dingen teweeg brengen. Ik heb er voor in het ziekenhuis gelegen na mijn derde miskraam en zat toen ook helemaal onder de uitslag. Maar nogmaals, het kan ook heel onschuldig zijn hoor meis! Gewoon even naar laten kijken!

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje, wat is er weer veel gekletst! Dacht dat ik gisteren weer een beetje bij was, maar niet dus. Net mijn eten op en manlief is er nog niet, dus heb mooi even de tijd om te lezen en te reageren.

@ Jolan, MvB: Mooie buiken hoor dames!

@ Kuidebokibi: Goed dat je je moeder hebt gebeld. Extra paar handen is altijd prettig.

@ Joanita: Wat goed van je dat je nu duidelijk hebt gemaakt dat je voor je vriend alles voor je is. Wel jammer dat het echt op zo’n manier moet gaan. Doe je rustig aan meid, je lichaam geeft het niet voor niets aan! Blijf vooral schrijven als dit voor jou de manier is om er mee om te gaan! Je mag me altijd pb’en.

@ Mama1987: Had precies het zelfde vorige week. Geen puf om heen te gaan, maar wilde de 1e keer niet missen. Ben gewoon heen gegaan en tijd ging snel voorbij.
    Probeer het gewoon en als het echt niet gaat kun je alsnog naar huis gaan!

@ Tijden zwangerschapscursus: Mag zelf gelukkig de meeste keren van 19.15 tot 20.30. Helaas ook twee keer pas vanaf 20.30 en er is zelfs een bijeenkomst die tot 22.30 zal duren (partneravond). Gelukkig ben ik daags erna altijd vrij!

@ Gabester: Jeetje meid, volgens mij weet jij inmiddels echt wat pijn is! Balen dat het vooruitzicht is dat je met krukken moeten lopen...
    Gelukkig is het einde al een beetje in zicht.

@ Mac: Wat rot voor je dat je zoveel last hebt van harde buiken! Goed dat je jezelf ziek hebt gemeld!

@ Natja: Weet precies wat je bedoeld met de pijn in je rug. En ik denk nu ook al bij mezelf.... als dat het enige is, dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen.

@ Trouwen/samenwonen: Waarom maken sommige familieleden er toch zo’n punt van! Het gaat er toch om dat je gelukkig bent met elkaar en dat alles goed geregeld is.We leven tegenwoordig in een hele andere tijd en denken ze nou echt dat we niets doen voor ons trouwen :rolleyes:

@ Buik voelen: heb nog weinig buik om aan te voelen :( . Merk wel dat de kinderen van mijn klas graag aan mijn buik willen voelen, maar dan meer omdat ze het zo bijzonder vinden.

@Inger: mooie foto’s hoor!

@ Mandy: Fijn voor je dat minder werken beter gaat en dat de bedrijfsarts het goed heeft gekeurd.

@ Meris: Sterkte gewenst met je familielid!
    Rustig aan doen als je met kinderen werkt is haast een onmogelijke opdracht, maar probeer het wel! Denk maar aan de kleine.

@ Sanne: Zodra de meeste troep weg is, zul je je snel beter voelen! Had ik in ieder geval wel!

@ Joa: heb nog niets van de kraamzorg gehoord. Weet dat ze een aantal weken van tevoren langskomen, maar daar is nog geen afspraak voor gemaakt.

@ Marjanne: Leuke site. Ga het straks meteen uitproberen. Ben benieuwd.

@ Marb: Logisch toch dat je baalt! Zo ook balen als ik dacht helemaal klaar te zijn en er dan ineens achterkomen dat je wat belangrijke aankopen nog moet gaan doen.

Zo, ruim een half uur en een flink bericht later.
    Eerst maar even wat boodschappen doen en dan nog even voor school aan de slag!

Fijn avond allemaal!

liefs girafje

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Marloes,vk

nou veel plezier dan maar ;)

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    idd veel plezier marloes! ;)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hallo allemaal!

Nou heb even wat bij te lezen!Ik doe vanaf pagina 1500 ..
    De latop is binnem hij is erg mooi. Moet alleen nog allemaal geinstalleerd worden dus denk dat hij morgen pas helemaal werkt.

Kreeg vandaag het kraampakket van CZ binnen. Er zit echt een grote knuffel bij! Zo schattig.

@ MVB: Hele mooie buik!
    @ Joanita: Haha poetsdrang ... grappig toch.
    @ Laura: Ja rare mensen van die uitvaartverzekeringen. Maar je kindje is volgens mij gewoon meeverzekerd. Bij ons wel iig.
    @ Mandy: Weet ook niet of je mij bedoelde over het reageren. Volgens mij reageer ik altijd wel veel.
    @ Joanita: Jeetje meid wat ontzettend lullig van je oma! Wat een lef heeft ze zeg .. Snap dat je hiervan helemaal down bent
    @ Emme: nee joh, niet weggaan! :cry: Waarom moet dat reageren nou zo'n gedoe zijn! Iedereen mag toch zelf bepalen hoeveel ze reageren... Jammer zeg.
    Iedereen gaat zich nu elke keer verontschuldigen als ze even geen tijd hebben om op iedereen te reageren, dat moet niet mogen vind ik.
    @ Mac: Tosti's, ben en jerrys.. je begint op mij te lijken :)
    @ Mac: Een lavalamp diirt wel een uur voordat hij warm is. dan is hij pas mooi. Niet echt iets voor tijdens het voeden denk ik.
    Maar gewoon doen als je het leuk vindt hoor!Hij is wel leuk en goedkoop!
    @ Joanita: Hydrofiele luiers kun je niet genoeg hebben volgens mij!
    @ Smiley: Succes met strijken .. pff zal wel heeeel veel zijn!
    @ mama87: hier is het in huis ook altijd zo stoffig. Vervelend is dat!
    @ aaliyah: Ow misschien moet ik die roosvicee ook eens proberen!
    @ Jolan: Mooie echofotos en je buik is echt goed gegroeid!
    @ tamtam: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.
    @ Zeana: Hmm soep! ik ben gek op soep!
    @ mac Handig die checklist!
    @ Girafje: Dank je wel voor je knuffel :)
    @ Joanita: Ow wat erg voor jullie. Echt lullig dat ze zo over je vriend praat! Doe rustig aan meid.
    @ aaliyah en mandy: Voel je niet k*t! Echt nergens voor nodig. Er moet helemaal niets en ik vind het niet gek dat er soms geen antwoord komt op een vraag, Er wordt zoooo veel geschreven!
    @ marjanne: lekker hoor zo'n dagje strand genieten!
    @ aaliyah: Goeie tip van de parfum.
    @ snieke: haha vreetzak!nee hoor, lekker toch!
    @ aaliyah: hmm ja dat is lekker, zo'n fris en schoon bed.
    @ bed verschonen: Mijn vriend doet dat nooit. Ik ben tegenwoordig gewoon buitenadem als ik het doe. Ja het is ook een dekbed van 2 bij 2,20 meter en ik ben heel klein. Zweer me rot daarna!
    @ nathalie; wat raar van die opa en oma.. wat heeft iedereen toch? haha..
    @ mama87; succes bij gym! hoop dat je het volhoudt
    @ vinnies: hihi allebei 100 cm, grapig zeg
    @ aaliyah: In elkaar geslagen? Zo, heftig hoor!
    @ laura: Zoo , lekker lang geslapen, heerlijk zeg! Hier geen last van incontinentie met neus snuiten.
    @ mama87 & nathalie: Ja het gaat weer iets beter. Ze hebben weer volop gesprekken met therapeuten enzo.
    @ aaliyah & Natja: dipje is weer een beetje voorbij gelukkig. Had ook even ruzie met mijn vriend, dat is nu weer uitgepraat en we zijn weer helemaal happy samen
    @ gaby: oh nee meid wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. En krukken, is niet fijn.. hopelijk helpt het de pijn verlichten
    @ mac: Goedzo, lekker rustig aan doen hoor. Pukkeltjes.. hier ook, word er gek van!
    @ gaby: hahahah ja je had nee moeten zeggen, lekker mensen in de maling nemen, geweldig :)
    @ Inger: Waauw geweldige foto's meis!
    @ zeana: fijn dat alles goed was bij de vk. Alleen minder, he blaas als boksbal :(
    @ buik zitten: bij mij niemand! ik denk dat ik het uistraal dat ik dat niet leuk vind hihi.
    @ guusje: je tandvlees is gevoeliger bij een zwangerschap. Hier bij iedere poetsbeurt een bloedbad!
    @ mandy: lekker dat je minder gaat werken, denk aan jezelf en de kleine
    @ marloes: Oh de sushi was heeerlijk! wel super duur, we waren 120 euro kwijt, maar wel de moeite waard.
    Hele gave letters!
    @ vinnies: dank je voor je begrip :) maar ik ben weer terug :)
    @ meris: jeetje, wat een vervelend nieuws van je familielid. Sterkte ermee.
    @ joanita: Nog niks van kraamzorg gehoord, allee het kraampakketis binnen
    @ guusje: gelukkig niks ergs bij de tandarts!
    @ mac: de rustig aan he.. ook niet teveel shoppen haha
    @ mama87: lekker eten hoor! lijnen kan na de bevalling wel weer ;)
    @ aankomen: schaam schaam... ik zit op 12 kilo .. :oops: maar kan nog wel mijn eigen broeken aan :)
    @ marjanne: veel plezier bij de infoavond!
    @ dootje: oh jeetje meis, knuffel, wat erg van je oom. Ik snap dat dat moeilijk is voor je om te lezen. Ik weet je te vinden als ik je nodig heb, dank je wel :)
    Jammer van de kraamsuites. Wow nog 4,5 week werken! Wat heerlijk zeg.
    @ aaliyah: Ik denk dat ik mijn poes ga kammen .. hahaha moest erg lachen toen ik het las :) maar weet wat je bedoelt hoor hihi
    @ snieke: doe rustig aan meid, doe geen dingen die je niet meer kan!
    @ meris; wat een ellende allemaal! lekker ego-spuien hier hoor. dat helpt echt!
    @ marb: snap best dat je teleurgesteld bent hoor! Helemaal geen verwend nest! Jammer die teleurstelling. Shoppen is natuurljk ook weer leuk. Lekker op koopjesjacht!
    Wat lief van je moeder.
    @ laura: Wat jammer dat je echo niet kan vrijdag! ben je vrijdag wel vrij dan?
    @ aaliyah: hoop dat je geen hoge rekening krijgt!
    Moooie foto's! Die eerste lijkt wel een ansichtkaart zeg! Super
    @ Joa: Misschien even naar de dokter? ik zou niet weten wat het is!
    @ mac: zo das geen geld voor al die spullen, leuk hoor! Heb je de lammetjes al gezien bij de hema?

JEETJE MINA, BEN WEER HELEMAAL BIJ HOOR! HIHIHI

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Whahaha wat een lap tekst :)

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ bakerpraatjesvoorspelling: 61% kans op een meid, dus klopt wel :)

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ rianne, goed gedaan haha! hoe gaat het met je?

ik ben vrijdag wel vrij ja, gelukkig!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    WOW :confused:

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Marloes veel plezier bij de vk morgen

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Ben benieuwd of het de laatste keer bij de vk wordt, omdat de gyn graag wil dat ik bij haar onder controle blijf, maar ze ging overleggen met de vk, omdat ze me niet meteen af wilde pakken haha

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Rianne goed bezig ;)

Haha ik heb geen fut om alles bij te lezen dus nu ben ik op de hoogte

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Laura: Ja gaat wel goed hoor. Gelukkig valt het bij mijn ouders allemaal mee. Nah ja, het is niet weer zo erg als een tijdje terug iig.
    Gelukkig ben je vrijdag wel vrij. Het is maar een dagje later, maar wel vervelend als je je er op verheugd.

Zo ik heb lekker gedouched en ga even gtst kijken.

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi ja heb wel 40 min zitten lezen en tikken! En nu nog goed zoeken of je naam ergens tussen staat ;) succes :)

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    goed bezig rianne ;)

20. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik ga morgen dan toch even contact zoeken met me arts,
    (had de vorige afspraak bij gynicoloog al verwijsbrief voor dermatoloog gekregen), maar gewoon vergeten om afspraak te maken,
    ga dat morgen toch maar eens doen morgen, ook beetje me eigen schuld denk ik hoor maar het was eerst weg en nu komt het sinds gsiter weer helemaalt erug

Deel Deze Pagina