Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Rianne woooow wat een lap tekst joh jeetje :confused:
    Ja die roosvicee werkt echt mega goed hahah. Ik ben ook echt trots op de eerste foto vind m helemaal geweldig haha.

@Marloes veel plezier bij de vk

zo ik ga nu even lekker douchen heerlijk.

Ohja ik had 2 dagen geen magnesium pil genomen en echt vanochtend toen ik op wilde staan bijna kramp, dus snel uit bed gesprongen en toen ging het weg, dus het werkt echt goed moet ik het alleen wel elke dag nemen hahahah.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne,
    die lavalamp wordt het niks. vindt mn man niks...

hemalammetjes vondt ik niet zo leuk.... maar heb ze wel gezien

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaliyah, wat mooi zo dat buikje met het zonnetje erop. Leuk idee!

Joa: ik denk dat het enige dat je kan doen is naar de huisarts... vervelend joh.

Mac, zijn die fleecedekentjes gewoon fleece? Dat zou toch niet zo goed zijn las ik hier een keer? Of ik dat niet erg voor in bv de maxicosi?

Girafje: nu nog voor school aan de slag, pittig hoor!

Rianne: hier ook een Zetje Zebra! Op het werk zijn er 2 kids die helemaal weg zijn van hun CZ knuffel, terwijl de mama's hem helemaal niet leuk vonden eigenlijk, maarja je kan niet voor je kind bepalen wat de lievelingsknuffel wordt natuurlijk. Al denkt een kennisje daar anders over... Ze heeft van 1 bepaalde knuffel nu al een paar gekocht, want: dat wordt DE favo-knuffel. Jaja :(

Marloes: veel plezier morgen! Straks hebben de vk en gyn nog ruzie over "wie jou als patient mag hebben" haha :)

Rianne, fijn dat je dipje alweer wat minder is en de ruzie is uitgepraat. Enne goed bezig met je lange lijst: jij mag blijven ;)

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@meris het zijn geen dekentjes voor in bed, maar voor gewoon zomaar in de wagen en maxi cosie enz...

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Even snel bijgelezen, sorry dat ik deze keer niet op iedereen reageer maar ben echt gebroken…

@Meris: He bah, het zit je niet mee op het moment. Maar gelukkig verwacht je een heel mooi kindje, dat verzacht het leed wel weer een beetje toch!

@Aaliyah: Heb je al op het nummer gegoogled?
    En mooie buik :D

@Joanita: Even langs de huisarts, misschien kan die iets jeukstillends voorschrijven.

@Mac: Dat is nog eens lekker shoppen voor dat geld. Ik ben nog steeds niet geweest, moet er helemaal de binnenstad voor in…

@Marloes: Veel succes/plezier morgen!

@Rianne: Fijn dat het weer wat beter gaat met je ouders. Hopelijk komen ze er nu wel echt helemaal uit samen!

Ik ben toch maar niet naar de zwangerschapscursus gegaan. Dat red ik nooit. Fulltime werken en dan ’s avonds nog naar zo’n cursus die om de week tot 22.00u duurt (andere keer tot 21.00), dan lig ik om 23.00u in bed en om 06.15u gaat de wekker. Heb de cursus dus geannuleerd, nog een extra verplichting trek ik echt niet… Ben na het eten lekker even bij mijn paard geweest en ga nu douchen en naar bed.

Welterusten en tot morgen allemaal!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste dames....

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh Mac dat ging alleen over echte dekentjes voor in bed dat de katoenen beter zijn, dan snap ik m! Ik dacht dat ik voor in de cosi ook zo'n duur dekentje moest kopen namelijk. Dat scheelt weer!

Mama gelijk heb je hoor, wat laat zeg.. Beetje raar dat een zwangerschapscursus daar geen rekening mee houdt. Ben nu wel benieuwd hoe laat die van mij is eigenlijk.

Heb ik weer eens een avondje tijd, is het hier weer zo stil. In het weekend ook altijd :) Ik ga mijn kraamcentrum uitzet-lijstje maar een nalopen. Geen idee meer wat ik nou nog moet kopen...

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Meris: Moest enkel wat foto's vergroten en in Word plaatsen. Gelukkig een simpel klusje en was met 15 minuten klaar. We beginnen volgende week met een schoolproject met als thema metamorfose. Heb er totaal geen zin in, maar het moet :(

@ Mama1987: Wijs besluit hoor! Ben zelf erg blij dat ik daags erna altijd vrij heb, zou het anders ook niet redden!

Zo, duik nu mijn bed in met een goed boek!

Weltrusten

liefs girafje

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Weltrusten mama87 en ja ik heb gegoogled op t nr maar kon niks vinden...

@Meris ja ik zag die zon zo naar binnen schijnen en d8 hmmmz even kijken wat ik allemaal met die camera kan hahaha resultaat wilde ik even met jullie delen

Ik heb fleecedekentjes kan gewoon alleen doe ik er nog een lakentje omheen denk ik. Wist niet eens dat dat niet mocht.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    slaaplekker allemaal tot morgen!

ik kan wederom uitslapen morgen, hopen dat t lukt! ben lekker vrij!

x

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja de kids vinden het helemaal leuk :D. Ik maak af en toe ook grapjes als ze weer met iets lekkers voor me aankomen. Dan zeg ik: niet doen hoor, kijk is hoe dik jullie me maken haha. Dan roepen ze: neeeeee dat is de baby!
    Geweldig die kids!

Zo ga weer even verder lezen....

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    @ zwangerschapscursus. , heb net mn 3e les alweer gehad. Waren vandaag maar met zn 5en, normaal met 9. Vanavond aardig wat oefeningen gedaan. Vind het wel leuk, even lekker ontspannen.

13. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Welterusten iedereen!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kom maar snel uit dat dipje dan! Gelukkig werkt hte weer mee de laatste dagen!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh ja, rianne, nu begrijp ik waarom je in een dipje zat/ zit...... Zat even niet op te letten. Hoop dat snel het zonnetje bij jullie ook weer gaat schijnen

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, super mooi! Dat wordt vast een knap kindje :D

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    fijn dat je het zo geregeld hebt!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, sterkte meris! Ik denk dat er niet op gereageerd is, omdat er al genoeg over gezegd is!

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, jullie hebben wel erg veel gekletst vandaag....g aat me niet lukken om het vandaag allemaal bij te lezen. Ga zo mn bedje in. Ben nu bij 1519 (even voor mezelf als geheugensteuntje, weet ik morgen weer vanaf waar ik terug moet lezen :D)

Vinnies, wil nog wel even zeggen datik het altijd zo leuk vind en knap dat je op veel mensen reageert! Lukt mij niet hoor!

Ik ga morgen trouwens naar tarzan :D Gister kaartjes besteld haha, spontane actie. Kreeg een mail voor 25 euro per kaartje, nou dat vond ik niet duur :D

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Nou, ik heb de lijstjes doorgenomen en ik heb wel een paar vraagtekens bij sommige dingen.
    Ervaringsdeskundigen, kom maar op met alle antwoorden :-D

- Verzorgende of medicinale badolie? Hebben ze dat ook gewoon van Zwitsal enzo?

- Een babyweegschaal.. moet ik die echt zelf aanschaffen?

- Waarom heb ik 2 thermometers nodig? Is 1 niet genoeg?

- Een po, moet dat echt enneh waar haal je die dan?

- Een plastic waskom, mag dat ook gewoon een afwasteiltje zijn?

:(

Deel Deze Pagina