Zow, rianne is weer up to date enne bedankt voor de samenvatting....Fijn dat je laptop er weer is! Vannacht stond ik ook ineens naast m'n bed met ongeloofelijke kramp! Als dit vaker voor gaat komen toch maar 's op zoek naar die magnesium @Mac; bij ons bij de Hema hadden ze verschillende schapen, deze vond ik wel leuk, de rest niet zo: http://www.marktplaza.nl/HE121-Hema-Schaap-6795291.php @Meris: kan wel hoor om die ene mooie knuffel je kinds favo te maken. Gewoon enkele van dezelfde kopen, een tijdje bij jou zelf in bed leggen en dan in het bedje van je beebje zonder andere knuffels. Omdat die knuffel naar jou ruikt en je kind geen andere heeft wordt dit al snel de favo. Zo is het me al 2 keer gelukt. Mocht van iemand zetje zebra favo worden; ik heb er hier nog 3 ongebruikt liggen.... @mama1987 vind het nix gek dat je na een volledige werkdag niet op een extra verplichting zit te wachten, zonder cursus komt die klein er ook wel hoor, kijk maar bij mij! @Aaliyah; da's idd een heel mooie foto, ook leuk om een kaartje van te maken als in je omgeving iemand zwanger is! @Jolan; veel plezier bij Tarzan! @Meris; babyweegschaal heeft de VK en kraam zelf, po kun je lenen bij thuiszorg, ik heb hem nooit gebruikt ze gebruiken hem meestal alleen voor de nageboorte dus ik zou even vragen bij de vk of een emmer ook oke is. Wasbakje; tuurlijk kan teiltje ook. En wat die badolie betreft ik geloof dat ze die van balneum herbal bedoelen, die schijnt het beste te zijn voor de babyhuid (vettend). Thermometer; ervan uitgaande dat je er voor jezelf al lang een hebt moet je er 1 voor de baby hebben (beste is met flexibele punt) @joa; schiet op jij naar de huisarts, je bent ziek! Sterkte en beterschap meid. Hoop niet dat het vruchtwater is, sterkte met je jeuk bestrijding en idd als je het niet vertrouwd gyn bellen! @ emme; hoi en blij weer iets van je te lezen enne niet weggaan hey... @sunshine09; Hee hallo, volgens mij doen ze die als ze niet zeker zijn van zichzelf, en niet goed voelen hoe groot je kindje is... @Marjanne; hihi, leuk he als ze dat ontdekken. Bij ons was het enkele dagen lang "mama heeft geen piemel, mama is een meisje" (na we het hadden uitgelegd dat mama niet kapot was omdat ze geen piemel heeft!) @mam85; hele verstandige kerel heb jij thuis zitten, veel 'verse' moeders reageren zo van ja maar volgens de kraam/het boekje.... Even een nieuwsflash; je kind komt niet uit een boekje en elk kind is anders dus ook hier gaat het om gemiddelden! Mijn zoontje kwam 500 gram aan in de week van de BV, was geen probleem ik kolfde 250 ml af per voeding na 2 maanden dus die kreeg veeeeeeeel eten binnen! @joa; als ze met 34 weken nog geen contact hebben opgenomen vanuit kraambureau effe zelf bellen! Meestal komen ze rond de 32 weken (met 7 maanden). @vinnies; ik open da laatste pagina in een nieuw tabblad en type daar mijn reactie.... @mama1987 gelukkig kun je dat zelf in de intake aangeven als je een onbekende wilt! @aichaaa; Pffff geweldig die reactie van je zoontje.....Ow wat zijn kinderen toch super @bab28 ach ook als de baby's klein geboren worden worden ze vanzelf groot, is alleen heel lang erg schattig zo'n pukkie.... HOEZO, hebben ouders sex, die van mij niet hoor ik kom uit de bloemkolen @kuide; hopelijk heb je je pukkie nu wel al gevoeld, ik ben elke keer weer blij als ik ons pukkie 'smorgens voel. @mandy; is minder, maar gelukkig is de kleine al 35 weken....Hopelijk komt alles snel goed sterkte. Ben nog niet bij, 1533 maar ons manneke roept dus ik moet naar beneden. Kom strax terug.
`(na we het hadden uitgelegd dat mama niet kapot was omdat ze geen piemel heeft!)` ik lach me echt kapot hier met al die onderbroeken lol. Whoehahahaha ben echt te melig, ligt vast aan het mooie weer!
dames ben ik het ziekenhuis geweest, half uur aan ecg apparaat geloof ik is dat gelegen, er waren wel harde buiken waargenomen maar niet overdreven veel, ook inwendig onderzoek gehad, alles zag er nog goed uit, ook de stress speelt volgens de gynicoloog grote rol, en me huiduitslag reageert me lichaam ook heel erg heftig op lees vanavond bij liefs joa
Hallo allemaal. ik ben pascale en ben 21 jaar en nu 25 weken en 3 dagen zwanger. ben 28 juni uitgerekend. ben helemaal nieuw op dit forum. heb ook een berichtje geplaats bij voorstellen maar weet niet of dat gelukt is. gr pascale
Joanita: gelukkig dat er geen ernstige dingen zijn. Dus meid ik hoop dat je het een beetje rustig aan kan doen. Enne probeer niet te stressen.. Kruimeltje: gefeliciteerd met je zwangerschap en uiteraard welkom.
@ Vinnies, factor 30... weet niet of dat wel genoeg is... Heb zelf een lichte huid en ben 3 keer op sint maarten geweest, waarvan 2 keer zwanger. Toen ik niet zwanger was, had ik me ingesmeerd met factor 20 en was binnen 15 minuten helemaal verbrand! Kon de rest van de vakantie niet meer in de zon, en heb daar factor 60 gekocht. Dat was ook in maart. De andere keren was beide in november en zwanger, heb me ingesmeerd met factor 50, dat is goed gegaan ben gewoon lekker bruin geworden. Misschien toch nog maar een hogere factor kopen? @ Zeana, fijn om te horen dat je niet stuk bent @ Kruimeltje, welkom! @ Joanita, oftewel Joa fijn om te horen dat je naar de gyn bent geweest. Gelukkig dat je ukkie nog even blijft zitten waar het zit! Rustig aan meisie!
@ Kruimeltje: welkom en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal nieuw hier op het forum zag ik @Joa: gelukkig dat het in eerste instantie allemaal meevalt. Rustig aan doen nu hoor. stress is nooit goed!
@Marjanne bedankt voor de tip ga ik zo nog ff een hogere factor halen. Hoe beviel het jou zwanger op vakantie? Was je toen net of al een tijdje zwanger?
@joanita gelukkig dat alles goed was, hoop dat je je wat meer kan ontspannen. @kruimeltje welkom! Voor de lezers onder ons: Ik hoorde gisteren van mijn nichtje dat het boek : krijg nou tieten van claudia de breij heel leuk is. Ik heb hem geleend!
Joanita - Jeetje heftig, doe rustig aan! Mandy - Oh nee wat vreselijk! Ik hoop dat het goedkomt, veel sterkte ermee. Mandy - Ik heb altijd een kladblok open staan in het scherm, als ik dan iets lees kan ik gelijk reageren. En dan knip en plak ik het. Jolan - Wat voor buikpijn? Die kip kan echt niks zijn hoor .. Vinnies - Oh spannend zeg, lekker op vakantie. Alleen jammer dat het vliegen zo lang is. Marb - Leuke kinderwagen en niet duur! Smiley - Oh lekker mac donald! Had je niet moeten zeggen hihi.Lekker rustig aan doen vandaag. Met mij gaat het wel goed hoor. Had vandaag wel veel harde buiken, dus moet misschien weer iets rusiger aan doen. Natja - Gelukkig was alles goed met de kleine. Basmalah - Ik heb gisteren mijn kraampakket gekregen. Maar dat is natuurlijk van de verzekkering. Afspraak heb ik nog niet. Volgens mij bellen ze zo'n beetje vanaf 30 weken Zeana - Vervelend die kramp. Ik heb er gelukkig geen last van. Joanita - Gelukkig zag alles er goed uit. Probeer te ontspannen, ookal zal dat moeilijk zijn. Kruimeltje - Welkom en gefeliciteerd. Onze laptop doet het helaas nog niet, we krijgen internet niet aangesloten! Mijn vriend is vandaag werken van 10.00 tot 02.00 uur.. lange dag voor hem. Er zouden rellen komen bij Ajax dus hij is de hele dag bij de ME in Amsterdam. En ik zit de hele dag alleen
@rianne he bah ook niet leuk dat er mischien rellen komen, snap dat niet hoor je gaat toch voor de wedstrijd niet om te rellen. Mijn man gaat heel vaak naar Feyenoord ben altijd weer blij als ie heel thuis is.
Nee ik snap het ook niet. Meestal gaat het om terugpakken van eerdere rellen.. Vind het maar niks. Mijn vriend vind het prachtig. Vaak staat de ME er alleen maar voor de zekerheid als het uit de hand loopt maar waarschijnlijk mag hij er vanavond helemaal op los. Als hij maar heel thuiskomt
Kan me voorstellen dat je blij bent als hij weer heel thuis komt. Mijn collega belt net heel toevallig dat ie vanavond naar ajax gaat hihi, heb gezegd dat ie zich wel netjes moet gedragen !
Welkom Pascale @Rianne oh balen...dat is zeker een lange dag zeg. Ik hoop voor je dat het rustig blijft. Maar ik d8 dat de supporters niet meer naar die wedstrijden mochten. Of loop ik weer achter?
Ow hahaha ja joh ik ben niet zo thuis in de voetballerij...Ik hou er helemaal niet van. Ik snap die mensen ook niet hoor die willen rellen.
@vinnies: veel plezier op je moon! TO JAMAICA MAN 8) @mandy; hihi een kip, de oudste hier noemt het een meisjes piemel heeft ie zelf verzonnen en ik vind het best.... @marb; mooie wagen. Mijn oma zei (ik was toen al in de 20) ja wat dacht jij, dat ik nog maagd was toen ik met opa trouwde? Euh, ja (mijn vader wil het niet horen dat ze dat heeft gezegd haha)... @smiley hier ook rust voorgeschreven gekregen van mijn mannetje, en als ik dan ga liggen moet de stekker van de tel eruit en de bel uitgezet! Enne ga nou n's plat duizelig lachebekkie! @jolan; je hebt een hele goede hint van je vk gekregen, je voelt je niet lekker maar ziek! Overtredingen kunnen zwangere niet maken pijn is pijn! @Natja; hmmm vreemd wat maakt hun dat nou uit. Nee een gestresste zwangere da's pas fijn @mac; lekker genieten van dat schoppende wondertje, hier voel ik ook vanalles op en neer gaan @Basmalah; ik sluit me helemaal bij je aan weg met de stress! @Meris als er iemand komt die jou niet aanstaat gelijk bellen, dan komt er een ander! En je wensen kun je aangeven bij de intake. @smiley; jawel hoor als jij moet slapen, hihi hopen dat het na de bevalling ook dat ritme heeft 'snachts slapen! @natja, fijn dat ook je baarmoedermond zich aan de afspraken houdt Fijn dat alles goed was, idd jammer dat je geen echo had. Oeh Meris KALKOEN hahahahaha ik krijg er buikpijn van (het lachen). @joa; gelukkig ben je helemaal gecheckt, kun je zelf weer wat rustiger rust nemen en je op andere dingen concentreren (beebje) Hoi Pascale, welkom en klets ze! Oh, en succes met bij lezen van 1540 pagina's (sorry ben erg melig nu) @marjanne; blij dat wij allemaal niet stuk zijn 8) @rianne; balen zeg van je laptop en van je mannetje.....Misschien een tip: Regel een relax avondje of nodig een vriendin uit! Zow, ben weer bij. morgen is mijn mannetje jarig dus ik ga ff wat dingetjes regelen, dochterlief is ook net weer wakker (mama ik wil niet slapen roept ze na 2,5 uur te heben geslapen ) Misschien tot strax anders ben ik er vrijdag pas weer.....Doei