Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Vinnies een hele fijne vakantie! Heerlijk zeg, geniet ervan!

Jolan gewoon bellen hoor als je je nog steeds zorgen maakt.

Joanita dat is me wat zeg. Fijn dat je in ieder geval terecht kon in het ziekenhuis. En nu rustig aan doen he

Kruimeltje1 gefeliciteerd en welkom!

Mandy heel veel sterkte hoop dat het allemaal goed komt

Natja fijn dat alles weer goed is, ga je nu elke week op controle of valt dat nog wel mee.

He Buddy mooie wagen hoor! Verder alles goed met je?

Kraamzorg heb ik ook nog niets van vernomen wacht het nog wel even af, dacht dat ze in de 7/8e mnd contact op zouden nemen. Kraampakket heb ik vorige week gekregen op mijn verjaardag nog wel ha ha. Maakt het toch allemaal wel weer erg reeel.

Net even vreselijk boos geworden op de babywinkel waar wij onze spullen besteld hadden. Ze hadden al eerder gezegd dat de kinderkamer met 6 weken was uitgesteld maar dat de rest er wel was. Vanochtend gebeld om te zeggen dat we het vrijdag op komen halen is de kinderwagen er niet meer! ra ra hoe kan dat.

Gezegd dat ik dit echt idioot vindt om dat het er al begin/half maart had moeten zijn en dus al klaar moet staan. En dat ik absoluut niet blij ben met de gang van zaken.

Zijn ze het uit gaan zoeken, bellen ze later terug zegt ze heb goed nieuws, alles is er en ook de commode en ledikant! Enkel de kast dus nog niet. Hoe dit nu weer kan snap er niets van!

Maar ik ben blij ga zsm de spullen daar weg halen voordat er weer iets verdwijnt.

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

o meiden wat kletsen jullie weer veel vandaag!
    jeetje zeg hahahahaha

hier vandaag mijn kraampakket gehad:D
    wel grappig om dat allemaal te zien :D

zat een leuk knuffelhondje bij die lindsey meteen heeft ingepikt..;) maar ach dat mag ze hahaha

ik zal vanaaf ff alles terug lezen en proberen te antwoorden.. kom net thuis en ben helemaal aan me end hahaha en moet nog koken ook :O

maar ik heb net ff gewinkeld bij de wibra :D

ff boxkleedgekocht! had de laatste groene hihihi
    en hydro luiers en hoeslakens en van die badcapes en nog meer weet het ff niet meer :oops: hahahaha was 30 euro kwijt :D altijd leuk zo winkelen :D

3. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    bedankt voor de reacties. denk niet dat ik alles ga terug lezen van een half jaar. dan ben ik morge nog niet klaar hihi.

heb vandaag een mindere dag. veel last van mijn buik. soms kramp en steken. heb ook een zere rug en ben weer misselijk.
    ben in het begin van de zwangerschap alleen maar ziek geweest. kon niets binnenhouden en als ik al aan eten dacht dan kon ik rennen naar de wc. in die weken waren de emmer en de wc dan ook mijn grootste vrienden.
    heb nu nog dat als ik een drukke dag heb dat ik de volgende dag heeeel erg moe en misselijk ben. moet ik echt bijkomen van de dag ervoor.

gr pascale

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo hoort het Zeana, verplicht rust houden!

Ik heb net even contact gehad met het ziekenhuis, want ik heb een paar dagen last van harde buiken om de kwartier zo'n beetje en daarnaast ook wat meer afscheiding dan normaal. De gyn. gaf aan dat ik per onmiddelijk moet stoppen met alles. Geen werk, geen huishoudelijke dingen doen, niks! Alleen rusten en als het vanavond verergt dan naar de spoedpoli. Maar morgen moet ik sowieso gezien worden..

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    nou ben bij de huisarts geweest hoor.
    Heb ook mn zorgen besproken wat betreft listeria. volgens hem kan dat niet uit bloed gehaald worden. Heel eerlijk gezegd, geloof ik dat niet, want overal op internet staat van wel. Hij gaat het nog navragen en ik moet vrijdag terug bellen.
    Mn buikpijn is wel iets minder, maar zit er nog steeds.....

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Marjanne: Zal de plastip proberen te onthouden!
    Enne sterkte met je snottenbellenkoning die geweldige uitspraken heeft :)

@ Joanita: Goed dat je naar het ziekenhuis bent geweest en fijn dat alles oke was! Probeer nu wat meer te genieten, ook al is dat moeilijk met al die jeuk. Misschien gaat het dan sneller weg. Sterkte!

@ Kinderen en praten over sex: wilde er zelf vroeger ook nooit aan denken. Vandaag vroeg een meisje ineens aan mij: Juf hoe moet je tongzoenen :confused: ‘k wist ff niet wat ik hoorde en zei tegen haar dat ze zich daar nog helemaal niet mee bezig moet houden (ze is pas 9). Ze had het ook al een paar keer aan haar moeder gevraagd, maar die antwoord steeds: doe maar voor :)

@ Mandy: Heftig zeg voor jou en voor je schoonzusje. Ik hoop dat haar kleine voorlopig nog even blijft zitten.

@ Jongen of meisje test: Ik krijg een meisje (61%). Over een aantal weken horen weet ik pas of de test klopt ;)

@ Vinnies: Veel plezier met je babymoon en honeymoon. Hoop voor je dat het vliegen meevalt.

@ Meris: Ik ben van plan om zelf ook om een ervaren kraamhulp te vragen. Gezien het de 1e is en manlief nog niet echt veel ervaring heeft met baby’s vind ik het wel een fijn idee als een ervaren kraamhulp hem rustig kan uitlegen hoe en wat.

@ Basmalah: Hier nog iemand die nog niets gehoord heeft!

@ Kruimeltje: Welkom!

@ Rianne: Moest vanmiddag al meteen aan je denken toen ik de berichte hoorde op de radio. Ik hoop voor jouw en uiteraard je man dat het vanavond mee zal vallen met de rellen! ’t is wel erg jammer dat die rellen er tegenwoordig haast bij horen en normaal zijn!

@ Smiley: Das ff heftig, meteen stoppen met alles! Doe het maar meid en hopelijk valt het morgen allemaal mee. Sterkte.

@ Jolan: Goed dat je contact opgenomen hebt met je huisarts. Probeer het nu weer van je af te zetten en geniet van het wondertje in je buik!

Zo, nu eerst ff eten en dan richting zwangerschapscursus! Vanavond gaan we voor het eerst oefeningen doen en komen bekkenklachten aan bod. Ben benieuwd.

Tot later!

Liefs girafje

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Vinnies - Ow hihi, ja dat hoop ik ook!
    Aaliyah - Het is een wedstrijd tegen Olympique Marseille en niet tegen Feyenoord.
    Zeana - Zo jij bent ook goed in lappen tekst! Bedankt voor de tip. Ik maak er een relax avond van want ik doe helemaal niks meer en ben bang dat ik heel vroeg op bed lig haha. Ben echt moe.
    Alvast fijne verjaardag morgen en gefeliciteerd.
    Sunshine - Wat een gasten bij die babywinkel.. Gelukkig is wel alles binnen. En inderdaad snel ophalen haha.
    Gaby - Lekker gewinkeld meid! Heerlijk he, die lage prijzen!
    Kruimeltje - Vervelend al die klachtjes! Dan zit je hier in ieder geval goed want helaas hier ook allemaal klachtjes :(
    Smiley - Ow nee wat erg. Pff ik zou dat zooo moeilijk vinden om niks te doen. Mijn vriend doet namelijk niks in het huishouden. Rustig aan meid!
    Jolan - Jammer dat je nog niks wijzer bent nu.
    Girafje - Ja echt jammer dat je niet normaal meer naar een voetbalwedstijd kan :(
    Veel plezier bij cursus

Zo ik heb lekker wat bladerdeeg met suiker in de oven, zo opeten met wat ijs ertussen en verse aardbeien... :oops:

Ik heb trouwens as ik iets uit een hoog keukenkastje moet pakken dat er kramp in mijn rug schiet. Dat doet echt zooooo zeer, niet normaal meer. Heeft iemand dit ook wel eens? Ik had dit voor mijn zwangerschap niet. Krijg dan bijna geen lucht meer :oops:

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zoo pfff weer bijgelezen!

@mandy, jeetje wat erg van je schoonzus, heb je al wat gehoord? hoop dat t goed komt!

@joanita, rustig aan doen, fijn dat ze je wel even goed hebben gecontroleerd in het ziekenhuis!

@smiley, vervelend he die harde buiken, toch apart dat elke gyn/vk daar zo anders op reageert. ik heb er ook meerdere per uur, en veel afscheiding, had ik nooit. En ik moest rustig doen, ietsjes minder werken maar me geen zorgen maken hoorde er bij zei ze.

@ kraamzorg, ik heb particuliere zorg, (ex)collega van me, ze komt na de 32e week intake doen hier.

@ weegschaal, in principe heb je zelf geen weegschaal nodig, sommige kraamburo's willen dit echter wel, dan kan je er een huren of laten huren bij een thuiszorgwinkel. Of misschien (zoals ik) heeft de kraamverzorgster zelf een weegschaal. Ik heb er wel zelf 1 in huis, omdat ik die nog had van mijn werk, wel handig. Alleen vind ik een weegschaal ook een slechte kant hebben, zeker met borstvoeding, kan zijn dat je te vaak gaat wegen, bijvoorbeeld voor en na de voeding om te kijken wat eraan komt, en je dan zorgen gaat maken omdat er wat af is ipv erbij! Dit moet je absoluut niet doen, 1x per dag op het zelfde tijdstip wegen is meer dan voldoende. Afvallen doet het kindje zowiezo de 1e paar dagen, dat is normaal. Zeker met borstvoeding.

@ rianne, wat jammer van het internet, en klote zeg dat je de hele dag alleen zit. En dan ook nog is met zorgen om rellen bij de voetbal wedstijden :(

Ik ben vandaag lekker gaan shoppen met een vriendin, ook heerlijk in de zon op het terras gezeten.
    @mac goeie tip van de wibra, heb ook flink wat gekocht, rompertjes, boxkleed, sokjes, hydrofiel washandjes. leuk leuk leuk! en kost idd geen drol!

ik voel de kleine gelukkig wel weer, niet veel, maar voel hem wel. Hij zit heeeeel laag lijkt soms wel of hij met zijn handjes in mijn vagina zit en dat kietelt! haha (dat klinkt heel smerig!) Ik moet ook vaker plassen nu, dus denk dat hij idd behoorlijk gedraaid is!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hebben ze bij mij nog nooit gedaan hoor.
    Als ze nu bij ons komen kunnen ze alleen maar een lege kamer zien, we hebben nog niets :confused:

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heel goed van je! Ben je nu wel gerustgesteld?

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Balen zeg van je internet en natuurlijk ook dat je alleen thuis bent :)

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zolang ik geen vreemde klachten krijg, moet ik om de 3 weken. Mijn volgende bezoek (als ik geen klachten krijg) is 10 april

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat raar zeg van die babywinkel. Ik hoop voor je dat je je spullen eerders in huis hebt

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Balen zeg! Hou je wel echt rustig hoor!
    Ik zal duimen voor je dat er niets ergs aan de hand is

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat ken ik. Bij mij zeiden ze ook dat het niet mogelijk was om de 5e ziekte in het bloed terug te vinden. Op het internet zijn er wel degelijk vrouwen die zo'n test gehad hebben.....

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat het meevalt, nu dus proberen niet te veel te stressen..

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @kruimeltje! welkom op t juni mama forum :) (je kan ook even kijken op http://juni2009.come2me.nl/ daar staan veel van ons ook op, met meer info over jongen/meisje, hoeveelste kindje etc)

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kruimeltje welkom hier!

over de kraamzorg:
    kreeg vanmiddag net een brief om een afspraak te maken...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sunshine, vaag hoor van die babywinkel...

@gabester, hey dat groene boxkleed heb ik ook gekocht! en nog meer... hihi

@buddy smiley: hey meis doe je wel rustig aan?
    hoe is het nu?

Deel Deze Pagina