Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

hoi allemaal,
    Ik dacht laat ik even wat van me horen. Vrijdag naar het ziekehuis gegaan voor de uitslagen van de obductie van Jasmijn*. Wij dus echt heel zenuwachtig....konden ze ze niet vinden :confused: . Erg fijn weer dus. Nu worden wij als het goed is gebelt door het ziekenhuis. Vandaar dat ik dus nog niets van me had laten horen.
    Ik lees niet meer met jullie mee dus weet ook niet hoe het met jullie allemaal gaat. Ik hoop iniedergeval dat er niet nog meer nare dingen gebeurt zijn hier en dat jullie allemaal prachtige gezonde kindjes op de wereld gaan zetten. En dat ik dan ook snel mag volgen natuurlijk!
    -x- Maral

2. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    heey bedankt voor de reacties.
    ik kan nog niet overal op reageren, weet namelijk niet wie wie is en zo te lezen gebeurd er hier veel.

voor de dames die naar het ziekenhuis moeten of naar de ha, heel veel sterkte.

@ marb: weet hoe het is om in 1x zo'n bui te hebben. zwaar klote is dat. had het laatst in huis om mijn dieren had alle dieren ziek op 1 na, kon wel janken. was ook de rest van de dag neit te genieten.

3. alien

alien Niet meer actief

Voor degene die ons mooie meisje willen bewonderen is het wachtwoord van haar vlindersite: roos

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ alien: jeetje, wat een stelletje tulpen in het ziekenhuis! Moet nog vaak aan je denken weet je dat? :oops: Lijkt me zo heftig wat jullie nu meemaken... Hopen dat het ziekenhuis snel belt met (redelijk) goed nieuws.

Veel sterkte!

@ sunshine: lief berichtje! :) Ik ga m'n best doen oke? ;) Las dat met jou alles goed is?

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ alien: heb jullie vlindersite bekeken. Kippenvel all over, hoor... Wat is jullie meisje mooi!

@ kruimeltje: :) ben blij dat ik niet de enige emotioneel instabiele muts ben :p Nee hoor, grapje... Maar ben wel blij dat mensen het herkennen.

6. alien

alien Niet meer actief

Dank je Marb, we zijn ook super trots op haar!

7. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    @ alien: lijkt me heel moeilijk om zo'n beslissing te moeten maken. heel veel sterkte de komende tijd.

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Alien, mooi meisje en mooie site, maar erg verdrietig...

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    @alien; wat een mooie site, waarschijnlijk erg fijn om zo je gedachten en gevoelens te kunnen delen. Nog heel veel sterkte voor jou en je man.

@kruimeltje, welkom! ik ben een van de meelezers van dit forum, :) schrijf af en toe een berichtje, maar probeer vaak wel even mee te lezen!

Liefs bloempje

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ailien: ik heb de site ook bekeken.. wat een mooi kindje! zo knap en zo mooi hoe jullie afscheid van haar hebben genomen..
    ik hoop dat ze snel eenbroertje of zusje mag krijgen!
    *sorry ben beetje sprakeloos na het bezoekje vd site*

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marb: Wat lief van je man! Groot gelijk, ook na 4 april heb je nog tijd genoeg!

@Alien: Wat vervelend dat jullie nu nog niets weten, hopelijk is er snel meer duidelijkheid. Heb even op de site van Jasmijn* gekeken, wat een prachtig meisje! Vreselijk dat het zo heeft moeten lopen..

12. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Alien, wat een prachtig meisje..
    Nog heel veel sterkte woorden schieten tekort!

Vandaag 28 weken

13. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal !
    Hoe gaat het met jullie?

Over die letters...echt gaaff!! Heb ze ook gelijk besteld, ben erg benieuwd hoe ze worden!!

Vorige keer kwamen ze bij mij ook niet kijken hoor Snieke Heb wel gehoord dat sommige dat doen, maar niet elk kraambureau

Oeh Zeana wat vervelend dat je krampen hebt zegt..auwie dat doet zeer!

Joanita doe je rustig aan meid! Klinkt niet zo fijn die harde buiken...

Welkom Kruimeltje!

Wat goed dat je er zo achteraan bent gegaan Sunshine als je misschien je mond had gehouden hadden hun het ook laten zitten.

Ben ook benieuwd wanneer ik m'n kraampakket krijg!

Jeetje Smiley wat heftig! Veel sterkte..en goed rust houden dan ook he! En we duimen voor je..!!!

haha Natja als ze bij ons komen ook hoor, staat nog niks haha

Sterkte Meris

Alien ik heb ook nog vaak aan je gedacht...poeh zeg...en dan stelletje knuppels in het ziekenhuis..sjongjonge!
    Wat een prachtig meisje! Wat ongelofelijk verdrietig dat zoiets gebeurt he... heel veel sterkte....

Wat lief Marb !! En héél begrijpelijk hoe je je voelt hoor...even rustig aan, we hebben nog tijd hoor!

Nou met ons gaat alles goed, het meisje trapt ongelofelijk veel en ben af en toe helemaal beurs haha

Fijne avond allemaal!
    xxx minnie

14. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoi dames,

ben er ook even snel...
    klep aub eens niet zoveel zeg! Krijg het gewoon niet meer bijgelezen.

15. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Oja..nog 2 nieuwe buikfoto's in mn album gezet...blote buikies hihi :D

Bijna 27 weken :confused: gaat echt snel!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ minnie: :) lieve reactie! Ben toch altijd bang dat ik me een beetje aanstel :oops:

Enneh... mooi buikje hoor! Flink gegroeid in de afgelopen maand!

Ik moet eigenlijk ook weer s een buikfoto maken. De laatste is van 20 weken... :( Maar goed, met de bruiloft worden er vast wel foto's gemaakt ;)

@ MvB: sorry :oops: (hoewel... geloof niet dat ik me aangesproken moet voelen :) )

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mijn ouders waren net even op de koffie en ik kreeg zo'n leuk kadootje!
    Een moederketting! Voor als je de kleine op schoot hebt, moet je om je nek hangen en dan kan ze lekker spelen mt de ketting terwijl ze in je armen ligt!

Natja: Haha ja daar kwam het door! Had de oven niet gehoord omdat ik nu boven zit.
    Ik heb al een tijd niet meer geluisterd met de angelsound, nu je het zegt! Haha moet ik maar weer eens doen dan.
    Weltrusten!

Smiley: Succes meid, ik duim voor je!

Marb: Ah wat een lieve vriend zeg! Smelt... !Probeer rustig aan te doen en niet teveel dingen op je schouders te nemen. Hoe moeilijk dat ook is.

Alien: Wat lief dat je even wat laat horen. Kan me goed voorstellen dat jullie zenuwachtig zijn! Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je snel weer mag genieten van een kleintje in je buik.
    Ik heb met tranen in mijn ogen je site bekeken. Wat een mooi en perfect meisje .. Ze ziet er zo vredig uit
    Ik ben er helemaal stil van :cry:

Minnie: Wat een mooie bolle buik zeg!

Ik ga zo maar eens douchen en dan mijn bed opzoeken.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zo. ben bijgelezen... maar stil door het bekijken van de mooie foto's van Jasmijn*

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Girafje, vk
    Inger, vk
    MamavanBriitje,vk

Marb, pretecho

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik ben sinds vandaag dus door de vk overgedragen aan de gynaecoloog. Prima!
    Ze heeft nog wel een gewone controle gedaan en alles was goed. Mag altijd bellen bij vragen of als ik het hartje wel komen luisteren.
    Ook als de bevalling begonnen is, en het opeens heel snel gaat dan zullen ze gewoon komen als we bellen...

Deel Deze Pagina