Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ mama das idd lekker winkelen ja, je hebt er af en toe best leuke kleertjes, vond ook leuke spulletjes in folder staan maar geen tjd gehad om te gaan dus alles zal wel weer weg zijn.

De keuken staat :D jippie
    Was een lange dag met vreemde in huis maar heb het overleeft haha, vriendin van me was nog aangekomen vanmiddag en hebben wat kettingen gemaakt

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ja rustig eigenlijk
    weet nie zo goed hoe ik het uit moet leggen voel me gewoon nog steeds klote nav ruzie

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kan ik me voorstellen.... doe rustig aan!

maar jij had gister toch ook iets waarvoor je misschien het ziekenhuis moest bellen of haal ik je nu in de war met iemand anders?

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

je hebt helemaal gelijk!

pff wat een dag.

ook nog boodschappen gedaan voor mn verjaardag morgen....

en tijdens mijn werkoverleg te horen gekregen dat mijn contract in mn huidige functie w.s. niet verlengd gaat worden....... grrrrrrrr....... 2mnd geleden zeiden ze nog van wel....

nu dus ook niks bijlezen en mn laptop gaat uit...

ff helemaal niks meer.

morgen ben ik jarig en helaas geen tijd voor hier,
    zaterdag zal ik hier bijlezen....

dikke kus voor iedereen!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh alvast gefeliciteerd mac :D:D fijne dag morgen!

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mac alvast gefeliciteerd voor morgen.
    Geniet ervan en laat je lekker verwennen

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb alles bijgelezen meiden, dus ben wel op de hoogte van alles maar reageren daar staat mijn hoofd eventjes niet naar.
    M. z'n oom is gisteravond overleden.. 53 jaar en laat een vrouw, 5 kinderen en 4 kleinkinderen achter. Ook vind ik het zo erg voor zijn ouders (M. z'n opa en oma) die op hun leeftijd nog zoiets mee moeten maken.

Ook heeft een vriendin gehoord dat ze maandag naar het Sophia Kinderziekenhuis moet met haar dochtertje. Ze heeft in het ziekenhuis hier een aantal tests moeten laten doen omdat ze zo slecht eet en erg dun blijft. Nu is de uitslag van de test op taaislijmziekte niet negatief en niet positief. Oftewel ze weten nu nog niks, maar het is wel schrikken natuurlijk.

Oftewel het is gewoon een K-week :(
    Had liever een lekker vrolijk berichtje achter gelaten, maar dat zit er nu eventjes niet in.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    sunshine, ik vind het eerste 'gedichtje' het leukst!

Meris: wat een week zeg! Hopelijk kunnen jullie op een mooie manier afscheid nemen van M z'n oom... verdriet, boos, maar ook terug kijken op alle mooie momenten....
    en je vriendin... ook al rot nieuws. Hoop dat ze geen taaislijmziekte heeft.

Veel sterkte meid

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Meris sterkte met alles

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gets, wat een nare berichten..... Gecondoleerd en heel veel sterkte meis!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeieavond allemaal,

heb wel alles gelezen, maar wil zo naar bed dus kan niet echt reageren op iedereen.

@ Meris: :( Wat ontzettend naar... Heel veel sterkte! Doe je een beetje rustig aan? Geen gekke dingen van jezelf vragen. Gewoon even de tijd nemen om met deze heftige gebeurtenissen te dealen.

@ Sarah: wat fijn dat je trouwdag zo mooi was! Ben erg benieuwd naar de foto's ;)

@ Mac: alvast gefeliciteerd voor morgen

@ Marloes: wauw, morgen 30 weken... :confused: Ikke morgen alweer 28, vind ik ook gaaf! :)

@ Anna: hihi, jij hebt inderdaad nesteldrang zeg :D Zou willen dat ik daar wat meer last van had... O:) Hoewel... Tis al druk genoeg zo :)

@ MvB: och, meisje... Kan me zo goed voorstellen dat je baalt dat net die fijne vk weggaat en dan niet bij je bevalling wil zijn. Natuurlijk volkomen begrijpelijk, maar dat maakt het niet ineens leuk... :(

Wel fijn dat je eruit bent hoe je de bevalling wil hebben! Geeft weer een hoop rust denk ik.

Hier alles weer een stuk beter. Heb vandaag een redelijk ontspannen dagje gehad. De echo was supercool, zal zo even wat foto's in m'n album zetten. Meisje zat wel steeds met haar handjes voor haar gezicht, haha! Ze vindt echo's nog steeds niet leuk. Gelukkig voor haar was dit de laatste ;)

Verder is het badje bezorgd, maar de box nog niet. Erg vreemd. Bovendien hebben ze maar de 8-delige set bezorgd ipv de 10-delige. Mis nu dus de badstandaard o.a. :( Sufferds.
    Nou, ga even kijken of t lukt me de foto's en dan ga ik slapen... *gaapt*

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ mac.. fijne verjaardag morgen, en kut van je werk zeg! hoop dat je t wel leuk hebt morgen!

@meris, wat een kl*te berichten! sterkte met alles.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, alle foto's staan in m'n album. Ga nu echt slapen... :oops:

Tot morgen!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marb mooie foto's! schattig met dr handjes!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marb bedankt inderdaad alweer 27 weken, mijn kind is levensvatbaar!
    @smiley heftig hoor ik vind dat jullie een goede keuze hebben gemaakt.
    @buddy fijn dat alles goed was bij de vk en bloedprikken kan nooit geen kwaad.
    @kuide vervelend die uitslag en jeuk.
    @gewicht nu ben ik 11 kilo aangekomen ik loop gelijk op met mijn vorige zwangerschap.
    @meiden met een afspraak veel plezier.

ik heb weer heerlijk geslapen en heb gewoon zin om te werken hah en dat gebeurd niet vaak op het moment.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mvb fijn dat alles goed was bij de vk, jammer dat ze ermee stopt.

mijn schoonzus wordt streng onder control gehouden ze willen het kind nu in week 39gaan halen ipv van week 38. het kindje heeft een beste groeiachterstand en dat wordt door de mdicijnen steeds erger. mij schoonzus heeft nu een darmscheur en last van haar lever, maar het kindje mankeerd verder niets.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie ik red het niet om de rest bij te lezen, dat doe ik vanmiddag, ik ben bbij 550. ik moet me nu gauw aankleden en naar mijn werk.

nog even over gewicht ik was de vorige keer 23 kilo aangekomen en bij mij ging het er wel moeilijk af. de eerste week na de bevalling was er gelijk 10 af maar de overige 13 lukte niet. ik be uiteindelijk sonja bakker gaan doen en dat ging super! ik paste pas na 8 maanden mijn eigen broeken weer wat was dat lekker! uiteindelijk is alles eraf gegaan. nu ga ik na de bevalling gewoon weer sonja bakker doen en zie ik wel hoe lang het duurd.

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen allemaal,

Ik vind vandaag toch lastiger dan ik had verwacht... :oops: Vandaag was de dag dat ik zou zijn uitgerekend van mijn vorige zwangerschap (miskraam). Het scheelt enorm dat ik op dit moment toch zo'n spartelend meisje in m'n buik heb, maar toch... Had vannacht ook een heel rare droom: dat ik een zwangerschapstest deed en dat die negatief was. Werd echt wakker met zo'n gevoel van: 'Huh? heb ik t dan allemaal gedroomd?!'

:(

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ mandy: wauw, klinkt positief! Lekker geslapen EN zin om te werken ;) Hoop dat je ook een fijne werkdag hebt.

En wel heftig hoor, voor je schoonzus... :confused: Hopen maar dat ze er helemaal gezond uitkomt!

20. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    klopt was ik voor harde buiken, en voor wat verlies van vocht.
    maar was verder gelukkig allemaal goed
    k ben al weer 1 1/2 uur wakker oww verschrikkelijk

Deel Deze Pagina