Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oeps 2 kee r tzelfde bericht sorry

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he meiden,

sorry kon niet meer op de pagina omdat mijn comp een beetje stuk aan het gaan is.

iedereen bedankt voor de felicitaties en ik ben 6 weken zwanger.ik heb me 1 dag vergist ik ben 8 juni uitgerekend inplaats van 7 juni.

alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

debke ook gefelciteerd met je echo.

jeetje en wat hebben jullie veel gekletst zeg. ik kan het niet meer bijhouden.

Nog een keer voor degene die het zich afvragen mijn gyn zei dat het hartje gaat kloppen bij 5 weken en 4 dagen, maar omdat je vaak door late innesteling minder ver bent dan je denkt kan het zijn dat je bij een echo met 6 weken nog geen hartje ziet omdat je dan eigenlijk maar 5 weken bent, dus dat kan een reden zijn waarom vk's zeggen dat ze geen echo maken, omdat
    de kans er is dat je nog geen hartje ed ziet.

Verder voor iedereen succes met wachten tot de echo

en pizie ik sta ook droog ook al vind ik dat wel moeilijk, maar ik moet zeggen dat ik zelf op dit moment liever ook geen sex wil omdat ik bang ben om bloed te verliezen en dan raak ik weer over de rooien terwijl dat nu niet nodig is, maar die onnodige spannning wil ik liever niet bij mezelf veroorzaken omdat ik sowieso een iets te hoge bloeddruk had. heeft iemand nog ideeen wat ik beter niet kan eten. Of wat ik juist wel moet doen.

nrg50 succes me testen.
    oh marb niet meer vallen he en als je het niet vertrouwd gewoon af en toe bloed laten prikken en bloeddruk laten meten bij ha.

xxx joyce als ik nog wat vergeten ben sorry

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lachen! Hoe vond je het?
    Ik vond 'm erg gaaf zoals altijd, ben er alleen nog niet uit of ik 'm beter vond dan rosso twee jaar terug.

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey chica's,
    pfff 20 pagina's zeg... wat een kippen zijn jullie toch..
    - ja hij wil het weten, ik niet noodzakelijk maar ben nou eenmaal niewsgierig aangelegd dus ik wil het ook wel weten..
    - ja ook ik sta droog!
    - ja ook ik heb last van die kou, vooral in bed word ik maar niet warm, ben ook veel wakker, kan de hele dag wel slapen
    - nee krijg ook geen vitaminens weg.. fruit of sap, van alles word ik misselijk. Ik hou het dus gewoon bij de foliumzuurtjes met vitamine van Gravitamon.
    - ja heb ook last van rommelende darmen en steken. Maar die steken komen omdat het een beetje verstopt zit en dan WIL het er ineens uit en geeft het die steken. Altijd al wat last van darmen dus ben er bekend mee en niet bang dat het wat te maken heeft met de frummel.

Blij met alle goede echo's ! juppie! mijn VK heeft inmiddels ook zo'n 3D echo app. dus hoeven we niet meer naar Amersfoort daarvoor.

Even over de mannen:
    Ze doen alsof ze er niets mee te maken willen hebben, interesseert ze niet, we zeiken over kwaaltjes maar ondertussen.....
    -Manlief heeft een stukje uit de Elsevier geprint wat ging over de meest geavanceerde technologie om een 3d echo te maken, ofwel we moeten naar Rotterdam... (ja schat, dat zien we nog wel he..)
    -maakt spontaan de kattenbak schoon, nee dat mag jij niet meer doen hoor! [-X -
    biefstukje vanavond liefje? oh nee dat mag ik niet... Jawel hoor liefje als ik hem maar goed doorbak, maar die filet americain die mag je echt niet hebben ( :confused: wijsneus )

haha grappig he, heb voor hem ook al de pagina's van week tot week geprint. Vind ie mega interessant.. oh dus nu is het al iets? en over een week gaat het hartje al kloppen?

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    esmee als je gravitamon slikt hoef je geen foliumzuur meer te slikken want dan heb je een dubbele dosis.

xxx joyce

6. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    VIJF, vanochtend vroeg nog geweest en ik kan er gelijk 'savonds 10 bijlezen......
    Nee, is echt niet bij te houden als je op je werk geen compu hebt!
    Enne Ansje88 welkom en ook gefeliciteerd!

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Jent , ja ik bedoel dat ik gravitamon slik en daar zit foliumzuur en andere aanvullende vitaminen in.. meer was niet nodig volgens mijn HA..
    Prima! hoe minder hoe beter..

ga ff lekker bankhangen..!

8. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Nee hoor, ik ook maar dat is meer een praktisch probleem dan dat ie niet zou willen.... :D
    Overigens is seks gezonder dan stress omdat het niet gebeurd voor de moeder en kind, waarschijnlijk door de reacties onder invloed van hormonen! ;)(ff googelen kun je het je vent onder zijn neus houden).
    Hopelijk helpt dit jullie allemaal......

@Debke GAAF dat het er allemaal goed uitzag!

Groetjes

9. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hoi, ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad, was een combi van lage bloeddruk (lekker dropjes eten) en laag ijzergehalte. Ik tuimelde alleen bijna de weg op....... :confused:

Verder iedereen die er bij gekomen is: welkom en gefeliciteerd!

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ iedereen, wat is er weer flink gekletst! Gezellig!
    Ik heb er nog even vluchtig over heen gelezen.

@petje, gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom natuurlijk.

@ marb, let goed op je zelf hoor! Het zal vermoedelijk een te laag hb zijn. Floradix (kruidendrankje) is een aanrader....ik vond het niet lekker, maar het werkte bij mij wel. Dus misschien heb je er iets aan. En appelstroop is ook goed!

@ voor de rest....nu ben ik het wel kwijt! hahaha!

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedeavond lady's :)

Ik heb nu vanavond wat last van mijn onderrug krampen pff erg vervelend.
    Heb voor de zekerheid toch nog eens getest de laatste keer was vrijdag en bsefte het nog niet hlemaal, dus maar de digi gepakt en die gaf al snel zwanger aan

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sanne: toppie dat ie het weer aangaf! dat bericht kan je niet vaak genoeg krijgen toch.. haha
    heb geen testen meer in huis maar heb er in totaal 4 gedaan hahha..

ik hoop zo dat het goed gaat allemaal!

we gaan trouwens waarschijnlijk naar de jongegezinnebeurs

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb nu 3 testen gedaan dacht ik haha
    Maar die pijn in onderrug is erg vervelend.... iemand daar ook last van?

14. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo eindelijk weer bijgelezen... pfff...

Debke fijn dat de gyn gelijk een echo deed en dat ie ook goed was!

Bij mijn eerste deden ze ook niet zo moeilijk met de echo's... standaard doen ze hier rond de 9 weken, maar ik bleek toen begin 8 te zijn en dus mocht ik met 13 weken nog een keer... bood ze zelf aan... hoe ze het genoteerd heeft? Geen idee, boeit me ook niet... Wel kon ik dus pas met 16 weken voor het eerst het hartje horen... das toch ook weer spannend... Zien is mooi, maar horen maakt het ook weer heel echt

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja hier ook pijn in onderrug. Vooral in bed 's nachts, ik weet niet hoe ik liggen moet, word er elke keer van wakker. Moet maar weer een kussen in bed, tussen de knieën, misschien helpt dat?

En sex..... ik durf niet :oops: . Net als ik al van iemand anders las...angst om bloed te verliezen en dan weer helemaal in paniek te raken. Dus voor mij even niet.

Alle nieuwe meiden: gefeliciteerd hé!

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    eerst ff flink bijgelezen.

gefeliciteerd voor alle nieuwe meiden.

Hier nog iemand die droog staat. Ik heb er totaal geen behoefte aan, mijn (.)(.) zijn te gevoelig. En ik wil eerst de echo afwachten, zodat ik weet dat alles goed is. Helaas moet ik daar nog ff geduld voor hebben. Mag 6 nov pas.
    Heb geen last van mijn onderrug, maar wel bovenin mijn rug. Vooral als ik 's ochtends met de trein naar mijn werk ga weet ik niet hoe ik moet zitten.Hopelijk hou ik dit niet de hele zwangerschap.

Voor de rest gelukkig nog geen klachten. 't is enkel moeilijk om soms mijn mond dicht te houden. :-#

Groetjes Girafje

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijne avond allemaal

ik ga lekker slapen,

klets morgen wel bij.

xxx

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook droog hoor.. maar dat komt meer door dat ik zo dood moe ben *gaaaaap*

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ook hier droog haha klinkt melig, kweet het kan geen kwaad maar toch

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008