Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Succes bij de dermatoloog, ik hoop dat hij iets tegen de jeuk heeft

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Iedereen met een weekje verder, gefeliciteerd!

Er was volgens mij ook iemand die vandaag de 30 weken grens heeft berijkt (ik dacht Marloes), gefeliciteerd!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jij ook al.. wij gaan donderdag. Mijn placenta ligt gedeeltelijk aan de voorkant en de baby had de vorige keer ook al de neiging om met haar hoofdje in mijn bekken te duiken. Dus ik vrees het ergste ;)

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mijn placenta ligt helemaal tegen mijn buikwand aan en de kleine had de vorige keer ook al de hele tijd de neiging om lekker in de placenta weg te duiken :)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dan zullen wij allebei wel thuis komen met tig foto's van handjes en voetjes. Achja ook leuk :)

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames ben ik weer,
    bezoekje dermatoloog was kort maar zeer krachtig,
    heb hormonenzalf meegekregen, en tabletjes voor de jeuk,
    over 2 weken belt ze me op hoe het gaat hoop dat het goed helpt,
    als dit niet helpt moet ik lichttherapie gaan doen, dit is een soort zonnebank, maar speciale stralingen waar je als ze zwanger bent gewoon onder mag liggen of zoiets,
    ik hoop dat de zalf helpt anders moet ik 2x per week steeds op en neer naar het ziekenhuis daar heb ik ook weinig behoefte aan

7. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heb trouwens gister me kraampakket gekregen van cz, hahahah heb als het goed is de helft van de spullen niet nodig vanwege dat ik in het ziekenhuis beval,
    die maandverbanden wordt er gewoon akelig van zo groot. ahahahah

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Oh ja! Dat was ik nog vergeten! Heb ook gisteren m'n kraampakket binnengekregen... Dat is echt zo'n moment dat je je kop in t zand wilt steken en wilt zeggen: 'dat hebben alle ANDERE vrouwen misschien nodig, maar ik toch niet?! O:)'

Hopen dat de hormonenzalf en tabletjes helpen trouwens!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik hoop voor je dat de creme helpt!

Ik kreeg gisteren toevallig mijn kraampakket van zilveren kruis. Een plastic bak met daarin de beroemde kraamverbanden, de lekker ademende blauwe matras beschermer en nog een paar van dit soort geweldige produkten. Ook zat er een lelijk knuffelhondje bij. Ik heb de doos snel weer weggezet :)

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, ben allemaal dingen aan het wassen (voor het eerst hier, we hebben eindelijk een wasmachine :) ) en het kan lekker in de tuin in de zon te drogen gehangen worden! 8)

(zal voor veel meiden wel heel normaal zijn, maar we hadden in het vorige huis geen tuin)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, mooie foto's!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marb, ik begrijp heel goed dat dat even een baaldag is voor je...... Heel veel sterkte vandaag! en denk maar aan dat mooie wonder in je buik!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nogmaals gefeliciteerd! fijne dag vandaag!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    hmmm... wilde net typen dat ik me eigenlijk heel goed voel vandaag, maar toen kwam 'Tears in heaven' voorbij op de radio... :( Nu dus weer een klein beetje down, maar geloof dat het over het algemeen echt wel beter gaat dan een paar dagen geleden hoor :)

(jeetje, lekker wisselende stemmingen :p)

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marb, soms moet je gewoon een potje janken! Dat lucht op :D , maar nu weer lekker vrolijk zijn hoor!

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hopelijk werkt het en ben je er binnen 2 weken helemaal vanaf :D

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben ook geen tuin, alleen een balkon. Lijkt me idd heerlijk om de was op te hangen in de tuin. Op het balkon ben ik altijd zo bang dat het eraf waait en ik beneden naar mijn bh's kan gaan zoeken ofzo :)

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    srry vond het ff grappig hoe jij dit schrijft sorry hoor,

wij hadden eerst ook een balkon maar nu een tuin en moet zeggen het is heerlijk om een tuin te hebben.
    ik vind het super makkelijk, niet te nadelen van een balkon hoor want daar kreeg ik ook alles goed gedroogd, met 4 waslijnen die ik gespannen had en had echt maar een balkon van 1 bij 2.
    was echt heel klein al vond ik het zelf.
    verder heb ik hier de benedenverdieping al lekker schoon wil nog meer doen maar wat ?
    alles is al aan kant,
    en wacht op me tweede was om buiten te hangen.

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, m'n moeder belt net dat ze er al bijna is :confused:

Moet dus weg! Kom vanmiddag nog wel even kijken. Geniet van t zonnetje allemaal :)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joanita, dan mag je hier wel komen helpen hoor :D haha

Deel Deze Pagina