Goeiemorgen allemaal, Ik heb niet alles teruggelezen maar las wel dat mac vandaag jarig is, gefeliciteerd. Verder voor wie het nodig heeft 'n dikke troostknuffel. Ik ga vanmiddag naar 'n dansvoorstelling van mijn jongste zoontje,hij gaat breakdansen . Ik moet er wel 1 1/2 uur voor in de bus zitten maar verheug me er zooooo op (videocamera en fototoestel liggen klaar) Ik hoop dat alles vlekkeloos voor hem gaat verlopen,omdat hij door zijn handicap nogal flinke faalangst heeft.
O, leuk! Batterijen gecontroleerd van de camera en fototoestel? Misschien heb je het al eens verteld, maar wat heeft hij dan voor een handicap? Geniet ervan hoor!
hahah nou k dan dat egt hele dag volhouden hoor met zijn eigenwijze gedoe grrrr, wordt er alleen maar chaggie van
Ja zitten erin Ik weet eigenlijk niet of ik het hier verteld heb, hij heeft 'n ernstige vorm van autisme met angst stoornis (wat bij hem weer geuit word in agressievietijd) en hij heeft 'n verstandelijke beperking. Op dit moment zit hij nu bijna 'n jaar in 'n klinische opname (kinderpsychiatrie) maar hij mag misschien in augustus weer naar huis
dat hij naar huis mag dan,ja echt Ik mis hem zo erg maar het is ook wel heel zwaar als hij weer thuis komt dus het is wel fijn dat het 'n tijdje na de geboorte is.
@Aichaaa: Wat spannend voor je zoontje, hopelijk verloopt het allemaal goed! Hij heeft iig een moeder die trots op hem is @Joanita: Wij kijken ook echt uit naar een huisje met tuin, maar we hebben dit appartement 1,5 jaar geleden gekocht en als we het nu al verkopen maken we verlies. En Den Bosch is gewoon erg duur om te kopen helaas
Nee, volgens mij heb je dat inderdaad nog niet verteld. Dat lijkt me wel zwaar dat je je zoontje zo lang moet missen, komt hij in de weekenden wel thuis? Ik duim voor je dat hij in augustus weer naar huis mag.
Dat hadden wij vannacht om 4 uur Hij kwam toen pas naar bed, had tot die tijd gewerkt en moest er vanochtend weer om half 7 uit en maar klagen dat hij zo moe is. Jongen kan nooit eens nee zeggen...
Lijkt me echt heel moeilijk om daar mee om te moeten gaan, zowel voor hem als voor jou! Wel super dat hij in augustus wss weer naar huis mag
Ik ga even opruimen en afsluiten hier, lunchen bij mijn ouders en dan mijn nichtje ophalen. Dus denk dat ik jullie vanavond pas weer spreek! Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer