wij moeten helaas ons huis verkopen, wij maken ook verlies maar het is niet anders, beter nu verkopen als straks nog een grote schuld te hebben. vind ik teminste hoor
Ja dat bedoelde ik Kan me voorstellen dat je hem mist! Is ook niet niks als je kindje niet bij je woont!
@ Was drogen in de tuin. Ik doe dat eigenlijk nooit, we hebben geen wasrek in de tuin, of slepen jullie dan een rek naar beneden? @ Marb: Ahh.. mooi liedje is dat ja. Lekker huilen hoor! @ Aichaa: Ow wat spannend en schattig om je zoontje zo te zien! Ik wist het niet van die handicap. Wat zwaar voor je dat hij een jaar niet thuis heeft gewoond. Ik hoop dat hij snel naar huis mag! Heb weer flink brandend maagzuur, echt vervelend. Zo maar eens lunchen, heb vette trek. Kreeg me net toch twee complimenten over mijn werk, echt leuk, moest er gewoon van blozen. De dossier die ik maak voor de rechtbank, konden vele rechercheus een voorbeeld aan nemen En ik ben niet eens een officiele rechercheur
meiden, mn huisarts belde net over mijn bezorgdheid van de afgelopen 3 weken. Hij heeft me goed het één en ander uitgelegd. Ik moet zeggen dat hij me flink gerust gesteld heeft. Natuurlijk blijft er altijd nog een klein stemmetje tegen me zeggen: ja maar...... Maar ik heb besloten om me daar zo goed mogelijk vanaf te zetten. Ik wil weer gaan genieten van dat heerlijke meisje in mn buik. Ik wil weer genieten dat daar iets moois groeit. En ik wil weer uitkijken naar het moment dat ze in mn armen ligt. Ik kan niet wachten! Ik wil jullie in ieder geval allemaal heel erg bedanken voor jullie steun die jullie gegeven hebben. Soms een harde schop onder mn kont, en andere keer veel begrip. Dat heeft me goed gedaan! Zo en nu stop ik, anders ga ik straks janken (lekker die hormonen)
hoi allemaal heb nog niet bijgelezen maar ik heb aan het eind van de dag een afspraak bij de vk (stond nog niet in het lijstje). Heb een hele waslijst van vragen deze keer heerlijk weertje he? mac gefeliciteerd
wji hebben een droogmolen, gat in de grond, paal erin en hups klaar! hier zit er ook een wasje in , heerlijk als je het buiten kan drogen
Hebben wij ook, alleen gebruik ik hem nooit Toch maar gaan doen deze zomer Jeetje, beeb is vandaag erg actief zeg! Voel constant beweging in mijn buik
Hey meiden, Bedankt voor al jullie lieve woorden en troostknuffels, doet me goed ! Ik moet zeggen dat ik me vandaag wel redelijk voel naar omstandigheden. Die constante twijfel en angst over zijn oom en de toekomst. Klinkt heel hard maar dit is misschien maar beter dan verder "leven" als een kasplantje. Het zal woensdag wel heel heftig worden op de begrafenis, maar daar moet ik maar gewoon niet aan denken nog. Ik denk liever aan onze die vandaag 30 weken is geworden: . Ook een beetje een mijlpaal weer. Ben naar de vk geweest vanmorgen, weekje eerder, ivm een pijnlijk been door spataderen. Volgende week heb ik een afspraak bij de gyn die dan weer een verwijsbrief geeft voor het vaatlab. Beetje omslachtig allemaal, maargoed. Er wordt nu toch niks gedaan, maar als blijkt dat de vaten niet goed meer werken moet ik na de bevalling (anti : ) stollingsmedicijnen krijgen om een trombose been uit te sluiten. Verder was de apk weer prima. Had nu een vk die ik nog nooit gezien had (zijn er wel 4 of 5) en deze is mijn favo . Zij mag mijn bevalling wel doen! Moet nu even verder aan de poets want de kraamzorg komt me zo controleren. Zal wel laten weten wat dat precies inhoudt, voor de meiden waar ze ook bij langs komen. Ben er snel weer om op iedereen te reageren hoor, fijne dag allemaal!
Fijn dat alles goed was meris, maar balen van je been, dat je daar zoveel last van hebt..... Ben wel benieuwd wat die 'controle' van de kraamzorg in houdt.... ik heb nog niets gehoord. Ben benieuwd wanneer ze hier komen. gefeliciteerd trouwens met je 30 weken en doe lekker rustig aan.
hallow! ik ben verliefd, tot over mijn oren! mijn mannetje is zo mooi! en zooooo druk! hij heeft een half uur liggen kronkelen in mijn buik. Elke keer als ze dacht nu heb ik een mooie foto kwam er een arm of een voet voorbij. Geweldig, heb zo moeten lachen. Opa (mijn vader) heeft zitten huilen , hij vond het zo mooi! Het was echt geweldig! Meneer ligt in stuit.. maarja tijd zat nog om te draaien. Hij ligt met zijn hoofdje bij mijn navel, en zijn handjes in voetjes liggen daar ook! hij had de hele tijd een hand of een voet voor zijn mond. Ook had hij met zijn linker hand zijn rechter voet, en met zijn rechter hand zijn linker voetje vast. Zo schattig om te zien. We hebben duidelijk teentjes en vingertjes kunnen tellen, en je raad het al, van alles 10! De laatste minuutjes was mijn ventje geloof ik uitgeput van het bewegen en lag hij mooi voor een foto, hij ging zelfs nog stiekem glimlachen. ook stak hij toen we afsloten nog even zijn duim omhoog. (wat een fantasie he dat je dat allemaal ziet hahaha) ik kan vanavond pas scannen, dus dan zet ik de foto's online! *drijft naar haar werk op dr wolkje*
kuideboki super dat je zo genoten hebt! bijzonder he, dat je alles al zo goed kan zien . Ik zou zo nog een keer willen!
hoe gaat het trouwens met jullie kilo's? ik ben sinds de vorige vk controle (3,5 week geleden) een 1,5 kilo afgevallen....... Ik vrees dat dit door de stress en zorgen komt.... ik hoop datdat niet uitmaakt voor de kleine.
ben echt super blij, de echoscopiste zei nog *hij maakt er wel een showtje van zeg, wat leuk* Jaa das mijn mannetje En opa zei, als ie altijd zo druk is, wens ik je veel succes in de toekomst haha. ik ben zelf ook niet de rustigste dus kom maar op
ja, probeer wel aan mezelf en beeb te denken, en ga dat vanaf nu weer lekker doen. Heb alleen 2 weken nergens trek in gehad..... Nou ik ga gewoon weer lekker eten! dan komt het er vanzelf weer bij.