Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en steun. Gisteren bij de vk geweest. Aan de ctg gelegen en alles was prima. Gelukkig geen harde buiken gehad sinds eergisteren. De vk had me ook inwendig weer onderzocht en zij haalde een gyn. erbij. Zij vonden allebei dat het niet zo ernstig was dan dat ze op de spoedpoli verklaard hadden. Het is voornamelijk goed rusten. We waren wel behoorlijk opgelucht hoor! Net waren mijn ouders en zus hier, mijn moeder en zus hebben de babykleertjes voor ons gestreken. Mijn paps gaat zo wat te eten voor me halen, en ik mag weer verder luieren (rusten) op de bank.. :)

Mac: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Enne balen van je contract.

Spannend: spannend voor je zoontje.

Marb: mooie echo’s

Kuide: veel plezier vandaag

Sarah: fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.

Meris: gecondoleerd meis. En sterkte voor jullie!

Inger: fijn dat alles goed is gelopen bij de vk

Tamtam: vervelend die verkoudheid. Hopelijk knap je gauw op.

Natja: jeetje jij hebt ook wat meegemaakt bij je vorige zwangerschappen. Hopelijk loopt het dit keer allemaal beter.

Joanita: doe rustig aan meid

Marjanne: fijn dat je geen dipje meer hebt :)

Rianne: leuke ketting

Gaby: dat is een leuk cadeau :)

Nathalie: nou het schiet lekker op met die stagiaire. Werk ze!

Mama1987: veel plezier met je nichtje

Mandy: fijn dat je weer lekker geslapen hebt. Hopelijk blijft dat ook zo :)

MvB: balen dat die je vk ermee stopt.

Bloempje: bof jij dat je nog fulltime door kan werken.

Sunshine: ik vind het wel een mooie tekst :)

Bab28: jammer dat de kleine zich niet goed liet zien. Die dacht: ik ga maar eens lekker plagen :)

Jolan: fijn dat de huisarts je gerust kon stellen.

Marloes: wauw 30 weken, van harte meid.

Minnie: mooi buikje hoor :)

Iedereen die een weekje verder is van harte! Ik heb geprobeerd om op iedereen te reageren, sorry als ik iemand vergeten ben.

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    smiley, blij te horen dat het beter met je gaat. Lekker rustig aan doen en je laten verwennen door iedereen!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    smiley, wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden!

Ik heb alles bijgelezen maar even geen puf om te reageren. Sorry....
    Heb eindelijk moed verzameld om wat te gaan doen met de kleertjes en een kastje dat we hebben om de kleertjes in te doen dus dat ga ik zo lekker allemaal op mn gemak uitzoeken en doen.
    Ook nog even een was ophangen op mn balkon dan ruikt het straks extra lekker fris :D .
    Vriendlief heeft vanavond afgesproken met een vriend van hem maar zit erg te twijfelen of ik mee ga. Het is meestal een beetje saai daar en ik heb meer zin om lekker op de bank te zitten en X-Factor te kijken...

We hebben trouwens na een maand weer eens wat van zn vader gehoord :( en ja hoor het begon weer met allemaal excuses en dingen over henzelf i.p.v eerst netjes te vragen hoe het met ons gaat. (was via mail) Dus ik heb ook gezegd tegen mn vriend dat ik er helemaal klaar mee ben en gelukkig dacht vriendlief er ook zo over!
    We hebben dan ook nog niks laten horen en zijn dat voorlopig ook nog niet van plan.

Ze belden gisteren ook nog op van de babydump dat ze mn kinderwagen en maxicosi eerder konden leveren, begin april maar ik vind dat te vroeg heb liever dat ze gewoon eind april komen dus ze gaan nog bellen voor een nieuwe afspraak.
    Zo jeetje alweer een heel verhaal.... :oops:

Iedereen geniet van het mooie weer en als je nog aan het werk bent, werkse!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaliyah, ik begrijp heel goed dat jullie er een beetje klaar mee zijn. Gelukkig denkt je vriend er hezelfde over.

Wij hebben nog niets gehoord van de babydump, ben benieuwd wanneer onze spullen komen....

Succes met het kastje en de kleertjes!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Begrijpelijk Aaliyah dat jullie er klaar mee zijn!

Wij krijgen ook begin April alle spullen die we besteld hebben. Heb er nu al zin in :D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Jolan ooh spannend hoor nog even wachten op een telefoontje dan

@Nathalie ja leuk he ik heb er ook zin in alleen ik wilde het liever eind april ivm opslagruimte en money...Anders moet ik mn schoonma nu al om 700euro gaan vragen :oops: en zij rekent op eind april dus ja....

En ja wat mn schoonvader betreft het is gewoon kansloos en ik ben ook blij dat ik me er niet eens meer druk om kán maken..

Nou meiden ik ga gauw beginnen met mn kastje hahah anders komt het er nog niet van... ;)

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Smiley: Fijn dat het weer rustig is in jouw buik. Doe lekker rustig aan, hopelijk blijft ze nog een aantal weekjes zitten!

@Kuide: Leuk zo`n bewegelijk jongetje! Ben erg benieuwd naar de foto`s

@Jolan: Nou fijn dat je het een beetje los kunt laten. Geniet lekker van je kleintje in jouw buik, voor je het weet is het zwanger-zijn alweer voorbij!

Hier gaat t redelijk. Ben erg moe vandaag en veel last van maagzuur. Zou vanavond met vriendin naar Sanadome gaan maar Luuk voelt zich niet zo lekker. Heeft erge buikpijn dus dan ben ik liever bij hem ipv hem naar de oppas te brengen!
    Net heerlijke bestelling geplaatst bij H&M! Kijk er naar uit.....

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hehehe kan het echt niet laten om nog even te spieken.

Enneh ik heb zo net mn kraampakket binnen gekregen ga zo even kijken of er bij mij ook een knuffeltje in zit, de rest hoef ik even niet te zien hahhahahaha...*reality check*

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    nu al kraampakket? krijg je die thuis gestuurd?

Oh vriendje belde net, die wil graag pizza dus kan lekker genieten van het weer als ik thuis kom :D

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Aichaaaa: pff... heftig hoor, van je zoontje! Ik hoop dat de breakdance-voorstelling helemaal goed is verlopen?

@ joanita: ruzie? waarover dan? :( Ik haaaat ruzie... ben dan echt van slag :oops:

@ mama1987: aargh, dat is frustrerend! En dan idd wel klagen tegen jou... Laat ie eens tegen anderen zeggen dat t teveel is!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Nathalie ja ik was ook echt verbaasd joh..hahha hij zei pakketje dus ik d8 huh we hebben niks besteld, kom ik beneden in de hal zie ik kraampakket ik d8 ook zo dat is vroeg...

Wij hebben trouwens een luiertas erbij gekregen

Aaah wij eten ook weer pizza vanavond hihihi PIZZAMONSTERRRRRRR hahahahahahahhaah

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sarah: Zo te lezen hebben jullie een hele fijne dag gehad! Leuk :D

Kuide: Doe maar rustig aan dan als je op zulke momenten harde buiken hebt. Ik herken het wel, heb het ook vaak als ik trap loop ed. Vervelend..

Wibra: Zo te zien verdient de wibra goed aan het zwangerschapsforum ;) . Lekker geshopt allemaal!

Sunshine: Ik vind de eerst tekst het leukst..

Sanne: de keuken erin, dan kan nu het leuke werk beginnen, inrichten :D

Mac: Gefeliciteerd met je verjaardag! Wel balen trouwens dat je contract niet verlengd wordt, zijn ze bij jullie ook zo aan het bezuinigen..?

Meris: Gecondoleerd meid! Wat een vervelend nieuws allemaal. Heel veel sterkte ermee!

Marb: mooie foto's van julllie meisje zeg! Mag je trots op zijn! Kan me voorstellen dat je vandaag een dip hebt, is ook niet niks.

Mandy: Hoop dat je schoonzus en de baby straks allebei weer helemaal gezond zijn!

Guusje: druktemakertje 's nachts dus, hopelijk blijft dat na de geboorte niet zo..

mama1987: veel pezier met je nichtje vandaag!

Nathalie: Doe rustig aan meid, en anders even aangeven op het werk als het je allemaal teveel wordt! Denk aan jezelf!

Joanita: Hoop voor je dat de creme gaat werken, lichttherapie is geen pretje. Ik heb het ook gehad, maar ik zou het eerlijk gezegd niet gaan doen als ik zwanger was.... Is toch een soort straling.. Zou het dan eerst overleggen met je vk. Maar hopelijk is het niet nodig..

Aaicha: heftig allemaal met je zoon zeg, kan me voorstellen dat je hem mist.. Veel plezier vanmiddag met trotse mama zijn!

Mam85: Gelukkig alles goed bij de vk!

Kuide: :D Leuk om te lezen dat je zo trots bent :D Ben benieuwd naar de foto's!

Smiley: doe lekker rustig aan, en fijn dat je familie je zo helpt!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Marb, lastige dag dan he... Van S testte ik rond de uitgerekende datum van de miskraam positief... maakt wel iets goed natuurlijk, maar het blijft een rare dag.

MAC: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Sunshine; leuk dat je weer vaker komt kijken hoor... mijn beval-buddy ;)

Rianne: dit staat bij de omschrijving van de ketting: Mama Ketting:
    De kleurrijke ketting is handig op momenten dat je baby rustig moet zijn, maar daar zelf anders over denkt. De zachte, stoffen bloem, ster en pluizige balletjes rammelen en knisperperen en leiden de aandacht van je kindje even af.
    dit lijkt mij dat al die dingen er aan hangen toch...

Laura: veel plezier vandaag... baby kijken :D

Aichaaa: hoe was het optreden van je zoon? en hoe is het met je kleindochter?
    Super nieuws trouwens dat je zoon misschien weer naar huis mag. Gaat hij daarna naar het spciaal basisonderwijs?

Mam85: super dat alles weer goed was!
    oooh lekker hoor, even op vakantie. Geniet er van

* kijkt naar boven en ziet Laura stralend zitten op haar blauwe wolk *

Andere dames die weer een weekje verder zijn: Doen we goed meiden!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Rianne: wat leuk dat mensen zo positief zijn over je werk! Lijkt me fijn om te horen :D
    En dat brandend maagzuur is ook echt gruwelijk irritant :(

Oh ja... was drogen in de tuin: we hebben twee heel lange waslijnen die over de hele lengte van de tuin gespannen kunnen worden. Kan een hoop was op :p En wat is de was snel droog als het in de zon hangt! :confused:

@ jolan: fijn dat de huisarts je grotendeels gerust heeft kunnen stellen! Hoop dat het je lukt om weer wat meer te genieten!

@ snieke: succes bij de vk! Hoop dat ze al je vragen weet te beantwoorden :p

@mam85: fijn dat alles goed was bij de controle!
    Enneh... op vakantie? Lekker! Waarheen?

@ Meris: wauw, ook alweer 30 weken? Gefeliciteerd hoor! Coole mijlpaal. En de apk ook weer doorstaan? ;) Fijn! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van je been... :( Hoop dat dat gauw beter gaat en dat je geen trombose krijgt!
    Enneh... doe je een beetje rustig aan? Hoop verdriet wat je te verwerken hebt ineens. Sterkte woensdag.

@ kuidebokibi: hihi, wat fijn dat je echo zo leuk was! Ben benieuwd naar de foto's ;)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh jij ook al? Ik kan ook wel de hele dag pizza eten :D

Vanmorgen trok ik de magnetron open en die was rood van binnen (rooie saus). Dus vriend belde net en ik vraag aan hem "wat heb jij gisteravond nog zitten eten dan?" (lag zelf al om 9 uur in bed). Ohhh zegt ie heel droog "vond nog een pizza broodje in de vriezer en een pizza broodje en tibby (kat) tegelijk in de magnetron gaat niet"
    :) af en toe spoort ie echt niet!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ jolan: is niet zo erg als je even een beetje afvalt hoor. Ik geloof dat ik nog steeds op +6 zit, maar ik heb mezelf al een hele tijd niet gewogen. Morgenochtend maar weer s doen :)

@ Nathalie: aaaargh, da's irritant :(

@ smiley: fijn te horen dat het niet zo erg is als het op het eerste gezicht leek. Zo te horen laat je goed voor je zorgen, goed zo! :)

@ Aaliyah: kan me voorstellen dat je daar nu klaar mee bent. Gelukkig denkt je vriend er hetzelfde over!
    Als ik jou was zou ik lekker thuisblijven trouwens. Even bijkomen!
    Super dat alles bezorgd kan worden, maar kan me voorstellen dat je nog beter even kunt wachten tot eind april.

@ Bab: hmm... jammer dat Luuk zich niet lekker voelt... Maar een rustig avondje is ook best lekker toch? Hihi, wat heb je besteld bij H&M?

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Nathalie: die krijg je idd thuisgestuurd van je verzekering als het goed is. Ergens in de 7e maand meestal.
    Zat bij mij ook een luiertas in trouwens. Nou ja, dan hebben we er twee :p

@ heide: :) lief!

@ Marloes: hmmm... dat is idd heel vaag! Hier ben ik deze keer uitgerekend op het begin van m'n vorige zwangerschap (1e dag laatste menstruatie was toen op 13 juni... ). Alles bij elkaar dus precies een jaar 'zwanger'. Zo toevallig...

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    pizza... wij hebben gisteren lekker pizza gehaald...

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja ik moet me verplicht laten vertroetelen :)

Ik heb nog geen kraampakket binnen, en ook niks dat ik de blije doos kan ophalen :(

Pizza..hmm wij hadden gisteren pizza & lasagne gegeten..

Kuide: fijn dat je zo genoten hebt. Geniet lekker door meid.

marb: huh jij vandaag 28 weken? We zijn toch dezelfde dag uitgerekend? Anders gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina