@ smiley: ik snap het ook nooit zo goed! Ik ben op een zaterdag uitgerekend (de 13e) maar de verschillende banners zeggen allemaal dat ik vandaag 28 weken ben. Verspringt elke keer op vrijdag... Niet logisch he? Allen die op babysite.nl verspringt altijd op zaterdag. Ach, wat maakt het ook uit... Maar ik kan me je verwarring wel voorstellen
@Nathalie ja erg he als ik zo een reclame zie van pizza krijg ik gelijk trek. Hahah maffe vriend heb jij kat in de magnetron... @Marb ja ik blijf denk ik ook lekker thuis ben best moe van die paar uurtjes werken, de meiden stonden niet zo goed en t was best druk moest op 2 huisjes keukendienst draaien en had ook nog iemand op het toilet geholpen (mag ik eigenlijk niet meer) dus ben best moe.. @Smiley lekker toch je verplicht laten verwennen hehehe lekker van genieten Ik heb ook nog niks binnen dat ik de blije doos kan ophalen.. Zo pizza en lasagne dan kun jij best veel eten of niet. Ik zit na 1 pizza vol @Marb vreemd zeg van je banner...Ach ja die ene dag ben je vandaag toch lekker 28 weken Jij had toch ook luiertas bij je kraampakket zit jij ook bij vgz? Zo ben klaar met mn kastje morgen ga ik nog wat andere dingen doen. Kwam er wel achter dat ik amper kleertjes heb in maat 50/56 dus ik mag nog even shoppen! Ik heb sowieso weinig kleertjes, meer rompertjes daarom leek het denk ik heel veel, dus me is happy hihih Zodra ik mn salaris weer heb kan ik weer shoppen.
Een halve lasagne en een kwart pizza * ook best veel* hihi.. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd best veel eet hoor. Ik heb me nog niet gewogen, maar ik denk dat ik nu in totaal zo'n 15 kg ben aangekomen *schaam* Dus een goed reden om lekker te shoppen Ik heb ook onlangs leuk schoentje gezien: http://www.nicebaby.ca/designer/trumpet ... moccasins/ Morgen mijn man lief aankijken om voorzichtig alsnog proberen om naar de stad te gaan.
Hallo allemaal.... Boh moet veel bij gaan lezen zie ik....straks maar ff doen hihi. Zag wel wat over kraampakket,heb t 2 weken geleden gekregen.incl.lelijke luiertas. Deze week kreeg ik weer een kraampakket met een hele mooie luiertas van little company! Snap er niets van haha! Vanavond ga ik zwangerschapszwemmen met schoonzusje!Heb er zin in! Liefs Deb
Wow Kuide, jij hebt echt een super echo gehad zo te horen. En wat schattig dat de aanstaande opa zat te huilen.. Jolan, ik heb met de vk afgesproken dat ik niet meer hoef te wegen. Ik ken mezelf, straks ga ik me alleen maar druk maken om die kilo's en dat is me niet waard. En over dat afvallen, van wat ik heb gehoord is dat niet echt goed voor de kleine omdat er dan afvalstoffen bij de baby terecht komen. Dus even lekker aan de patat en gebak misschien? Enne niet meer stressen natuurlijk Smiley blij om te horen dat het allemaal minder ernstig is dan in eerste instantie verwacht. Lekker luieren dus Aaliyah, ik zou gaan voor X-factor! En laat zijn vader nu ook maar een maandje wachten op een berichtje van jullie, toch? Nathalie ik heb het kraampakket ook al een week of 3 in huis. Denk dat het per verzekering scheelt wanneer t komt. Wel een goede tip van Heide trouwens om met de vk te overleggen over lichttherapie Joa. Mijn vk schrok er namelijk ook van dat mijn huisarts me een hormonenzalf had voorgeschreven bij uitslag/jeuk. Ze wilde echt niet dat ik dat gebruikte. Ik heb bij de apotheek een drankje gehaald tegen brandend maagzuur en dat werkt echt als een tierelier. Het smaakt naar Rennie, alleen werkt het veel langer. Ik zou niet meer zonder kunnen! Antagel heet het. Ik ben van het antagel promotie-team Ik was 31 januari eigenlijk al uitgerekend. Heb er niet echt veel bij stilgestaan, denk dat dat heel anders was geweest als ik niet alweer zwanger was geweest. Achteraf gezien vind ik 30 mei ook stiekem wel een lekkerdere tijd om een kleintje te krijgen.. Klinkt wel stom zeker? De kraamzorg-controle zit er weer op. Ze is zo'n 3 kwartier hier geweest. Was meer een informatief praatje over wat kraamzorg inhoudt en de manier van werken. Ook wat specifieke tips omdat ik op een nogal "apart" dorp woon. Ze had al het een en ander meegemaakt hier en had wat goede adviezen om de kraamtijd voor mezelf zo prettig mogelijk te maken. We hebben even naar het bed gekeken ivm de klossen en heel even naar het kamertje, maar dat was meer uit gewone interesse. Ze heeft helemaal niks gecheckt. Ze vroeg wel of ik een paar pakjes en rompertjes heb in verschillende maten, maar zei tegelijkertijd dat ik absoluut niet teveel moet kopen omdat je echt heel veel krijgt. En zeker niet van maatje 50, daar passen sommige baby's niet eens in. Ze heeft nog even een notitie gemaakt dat er maar niemand moet komen kramen met een katten-allergie . Byebye
Haha Smiley wat een schoentjes, sorry maar vind ze echt niet leuk Sorry sorry sorry, maar moest t even kwijt Maar, vanaf wanneer doe je je baby echt een schoentje aan trouwens?
ik ga jullie weer verlaten, want we gaan vroeg eten en dan vanavond naar mijn moeder, want die is jarig! doeeeeg!
Oh geeft niet hoor Ik vond ze zo leuk toen ik ze zag. De maten zijn vanaf maand 6-12 ongeveer. En schoentjes doe je de kleine ook vanaf 6 maanden aan, denk ik. Het is vaak een kwestie van uitproberen..
Smiley soms wou ik dat ik zoveel kon eten..Ik ben klein en zit snel vol, maar nu ik zwanger ben kan ik al meer eten dan normaal. En ja gewicht ik heb zoiets van het gaat er toch weer af (als het goed is..) en ik wil lekker genieten, dus nergens voor schamen hoor meid! Enneh die schoenen sorry maar ik vind ze ook niet zo.... Debke wat gek 2 kraampakketten...Wel mooi meegenomen van die luiertas. Veel plezier met het zwemmen vanaaf! Meris ja ik blijf ook lekker thuis en ga lekker X-Factor kijken zij gaan dat ook kijken maar die lopen er de hele tijd doorheen te lullen en dat vind ik vet irritant. Ja ik laat mn schoonvader zeker wachten hahah ik zei al tegen mn vriend als ie belt zeg ik gewoon dat jij er niet bent Nou valt mee dan dat bezoek van de kraamzorg ik denk dat het bij ons ook zo een informatief praatje is. Ik zie het wel.. Hahah antagel promotie team ik ken het niet ken wel gaviscon is dat hetzelfde? Joanita idd ik denk dat lichttherapie wel degelijk schadelijk is want het zijn toch uv-stralen ik heb jaren geleden ook wel eens geinformeert ivm mijn winterdepressie het lijkt mij iig niet echt oke om dat te doen als je zwanger bent! Even goed informeren meid.
Aaliyah: weer een goede reden om te shoppen dus Meris: geen strenge controle gehad dus, gelukkig. Kattenallergie is wel belangrijk ja. Nou ik ga even koken, eten wraps met kip en rauwkost hmmm!
oh dat klinkt goed heide , wij eten aardappels met spinazie.... niet zo'n trek in, maar ja van het weekend gaan we wel weer ongezond doen haha
wij eten kip tandori, hebben de kleine van vriendin op bezoek, vanmiddag met haar en haar broertje en moeder maar kinderboerderij geweest, ze wilde de auto niet uit en wilde naar onze hond, nou ik ben nu totall loss, ze eet hier mee en dan brengen we haar terug, egt niet normaal ben zoooo moe nu lichttherapie: was een speciale straling voor zwangere of zo iets snap er niet helemaal wat van maar ga er vanuit dat dit ga helpen die zal en tabletjes enzow kus zal er vanavond niet meer zijn denk ik als de kleine naar huis is ga ik douche en echt naar me bed was er vanmorgen ook om 7 uur al uit want ben echt gebroken tot morgen weer meiden kus joanita