Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heide hahah ja goed he ik heb er nu al zin in alleen beetje jammer dat ik tot woensdag moet wachten op mn geld grrrr

Jolan spinazie is best lekker toch? Wij moeten hier altijd vechten om de spinazie wat eten jullie er eigenlijk bij meiden? Ik heb altijd geleerd dat bij spinazie een ei hoort maar mijn vriend zegt vissticks maar die eet je meestal bij wortels toch?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier nooit 's avonds vissticks...
    Bij spinazie een eitje... stukje vlees maakt niet uit

Bij worteltjes is kabeljauw wel lekker, uit de oven met 'n tomaatje en een uitje erop

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hier een groot ? wat we moeten eten...

hebben al van alles geroepen, maar steeds roept een van ons 2: nee

vriend is nu maar naar de supermarkt iets kopen, wat? geen idee

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bij spinazie eten wij een eitje en meestal een gehaktballetje :D, maar vandaag wordt het kipfilet

bij worteltjes eten we idd vissticks :D

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heheh ben ik dus niet de enige die er zo over denkt.

Marloes wordt voor jou dus een verassing. Die dagen hebben wij ook wel es hoor dat we allebei zitten van nee,nee en nee haha ach komt altijd weer goed.

Kabeljauw is idd erg lekker, kipfilet vind ik zelf niet zo lekker. Wij gaan zo naar de winkel pizza halen, moet alleen even wachten tot mn ventje voor de flat staat die is net klaar met werken en dan gaan we naar de supermarkt.

Heb mn was nog steeds buiten hangen (dekbedovertrekken) maar is nog niet droog...En het hangt nog wel in de zon, dus moet straks maar verder binnen drogen...

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben ik weer! We zijn eerst naar mijn paard geweest, die heeft ze uitgebreid geknuffeld en gepoetst, toen hebben we boodschappen gedaan, met de hond gewandeld en net gegeten. Ze ligt nu languit Nickelodeon te kijken samen met m’n mannetje, dus dan kan ik ff forummen ;)

@Joanita: We kunnen het gelukkig makkelijk betalen hoor, als dat niet zo was had ik het idd ook liever verkocht met verlies!

@Rianne: Altijd fijn hé, een complimentje krijgen! :)

@Jolan: Goed zo, lekker genieten van die kleine meid in je buik!

@Mam: Lekker, waar ga je heen?

@Meris: Fijn dat je je wat beter voelt.. Gefeliciteerd met je 30 weken, idd toch weer een mijlpaal! Sterkte de komende tijd en vooral woensdag..

@Kuide..: Zo te lezen heb je genoten van je echo, heerlijk hoor. Ben benieuwd naar de foto’s van je ventje :D

Over kg’s: Ik ben nu 8 kg aangekomen..

@Jolan: Je mag wel een beetje van mijn eetlust ;)

@Smiley: Fijn dat het meevalt allemaal, doe rustig aan en laat je lekker verwennen!

@Aaliyah: Vervelend dat het zo moet gaan met je schoonvader, zeker voor je vriend.
    Te vroeg? Ik kon juist niet wachten tot de spulletjes er waren :)
    Oh zie nu je reden, snap het al :)

@Marb: Ja, hij is gewoon te lief en wil iedereen te vriend houden. Ik ben zo niet, dus dat stoort me mateloos :)

@Nathalie: Haha, dat mag ik wel, die lugubere humor :)

@Smiley: Oh die schoentjes zijn schattig, terwijl ik normaal helemaal niet van dat soort schoenen houd!

@Meris: Fijn dat je zo’n positief intake gesprek hebt gehad. Vraag me nu wel af in wat voor dorp jij in hemelsnaam woont ;)

@Joanita: Veel plezier nog met de kleine meid! Hoe oud is ze?

@Aaliyah: Bij mij hoort er bij spinazie een kaassausje en een gehaktbal… ;)

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Madame is haar achternichtje aan het bewonderen op de DVD van de pretecho. Roept ze 'ooooh dat heeft ze van mij, zo doe ik ook altijd in bad' :)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Aaliyah: ik zit bij de Ohra (heet ook wel CZ nu, geloof ik...). Maar op zich is een luiertas natuurlijk niet zo heel bijzonder... ;)

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ debke: leuk, zwangerschapszwemmen! Ik wil eigenlijk ook wel weer eens gaan, maar het is hier op zaterdagochtend om 9 uur... :( :D

En die twee kraampakketten zijn wel raar... :( Maar wel fijn dat je nu iig 1 mooie luiertas hebt :D

@ Meris: fijn dat je de controle hebt doorstaan. Ik weet eigenlijk niet of ze hier ook op gesprek gaan komen...

@ joanita: oh... ruzie over niks kan zo irritant zijn. Dan ben je allebei moe of chagrijnig en dan kun je niks van elkaar hebben. Fijn dat het weer goed is!

@ heide: oeh, ik krijg er honger van! Ik eet alleen vanavond, denk dat ik gewoon zo'n 1,2,3,4 maaltijd van de ah ga maken. Dat is tenminste nog redelijk gezond... :oops:

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Marloes: hihi, ben benieuwd wat jullie nu uiteindelijk gaan eten...

@ mama1987: haha, ze klinkt wel heel schattig! Leuk om met zo'n kleintje bezig te zijn! :)

Pff... vriendin is net naar huis, nu ben ik tamelijk uitgeteld. Moet zo nog koken, maar wil niet echt iets uitgebreids. Eet ook alleen, dus dan heb ik nooit zin om echt te koken... :oops: Maar ik wil wel iets redelijk gezonds. Gaat waarschijnlijk zo'n maaltijd van de ah worden, daar zitten verse groenten in dus dat is nog best oke :)
    En vanavond maar vroeg naar bed want ik ben moe... *gaaaaaaapt*

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes :D
    Vlieg weer eens even snel langs vandaag :D

Cursus is heel interesant, maar maakt ook dat je je zo kwetsbaar voelt :(
    Je kan zo snel letsel oplopen...
    Hopelijk blijft ons dat bespaart.
    Maar nu even wat anders :D

@ Ketting, mooi, die wil ik ook! denk dat ik 'm ook ga bestellen :D

@ kraampakket, hier nog niets... ach we hebben nog even en anders bel ik de zorgverzekering even.
    Zag al op de site dat er een lelijke luierrugtas bij zat :(

Verder heb ik even geen idee meer wat ik nog meer gelezen heb... :oops:

Heb via mp een quinny zapp gekocht, alleen zag de zitting er niet meer helemaal fris uit. Kijk wel even wat ik er mee kan doen. Als het niet meer op te knappen is, kan ik altijd nog een nieuwe zitting bestellen.
    Heb er maar €35,- voor betaald :D

Enne vanavond gaan zussie en ik naar Di-rect.
    Op dit moment voel ik me alleen maar moe en een beetje belabberd.
    Er hangt een fikse verkoudheid/snottebellenkakkie in dit huis. :)
    Mannen zijn er al druk mee bezig, denk dat ik nu ook mag mee snotteren.

Hatsjoe!

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    O vergeet ik het weer :oops:

Mac, van harte gefeliciteerd :D

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nou, hij had boontjes, champignons, rösti-rondjes voor in de oven en talapia-filet gekocht.

en een doosje aardbeien... kleine man is echt verzot op aardbeien.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, lekker! Mag ik bij jou eten? ;)
    Zit hier met een bordje op schoot nu... :oops:

@ marjanne: hopen dat je je straks wat beter voelt en dat je wel kunt genieten van Direct!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo die pizza zit weer binnen hahaha heeeerlijk was het :D

Mama87 zo te lezen heb je een leuke dag gehad met je nichtje en wat lief hoe ze naar de dvd zat te kijken!

Marb nee luiertas is zeker niet bijzonder ik had liever iets van een knuffeltje ofzo gehad...Maarja helaas en wat voor ah maaltijd had je uiteindelijk gegeten? Was het wel gezellig met je vriendin?

Marjanne lekker hoor quinny zap voor maar €35,- is geen geld. Veel plezier he bij di-rect.

Marloes lekker hoor aardbeien mjam lekker met slagroom en suiker... en champignons ...

Ik heb zometeen lekker slagroomtaart zo een trek in!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Had Thaise wokgroenten, tilapiafilet, sojasaus en noodles. Was best lekker. Heb nog een hoop over, dus dat heb ik ingevroren voor een volgend avondje alleen thuis :)

Met die vriendin was wel gezellig. Had haar al een tijd niet echt gezien/gesproken dus in het begin is t dan altijd even ongemakkelijk. Maar daarna wel erg gelachen.

Hmmm... pizza! Nou, dat komt van t weekend misschien nog wel een keertje... :) Enneh... geniet van je slagroomtaart!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Marb hahah ja ga ik zo lekker doen. Vriendlief en ik hebben net lekker samen even gedouched en hij is nu de deur uit naar die vriend. Ik zit lekker in mn badjas en met kruik ga zo heerlijk languit op de bank mét mn slagroomtaart hihi :D .
    Ohja wat ik jou nog vragen wilde he wat voor piano heb jij?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    En wat voor muziek speel jij?

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Een Schimmel, erg fijne piano!

Op dit moment speel ik 3 stukken voornamelijk

1) Moonlight sonata van Bach
    2) een wals van Chopin
    3) een sonatine van Clementi

Dit zijn de stukken die ik van blad speel. Als ik gewoon ga zitten pingelen varieert dat van Disney muziek, een liedje van de radio (heb laatst 'Morning has broken' van Cat Stevens geprobeerd, die piano-solo is lastig :confused: ) of nou ja... vanalles dus :D

Jij?

Ik ga even douchen trouwens, denk dat ik straks nog wel even kom kijken.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    :confused: Woooow :confused: nou Bach Moonlight sonata....Dat kan ik niet hoor hahah. Chopin heeft ook van die machtig mooie maar oh zo moeilijke stukken! Ik heb nooit les gehad, ik leer alles zelf en een beetje van een vriendin. Vind dat trouwens een erg mooi stuk heb een mooie versie van Alicia Keys. Ik speel zelf ook veel van haar, ben nu vooral bezig met het intro van haar nieuwste cd, echt super mooi stuk. En ik ben bezig met een stuk uit Buffy the vampire slayer, super mooi piano stuk.
    Verder kan ik niet zo heel veel spelen,vind ik soms wel jammer want ik hou echt van piano muziek.

Deel Deze Pagina