Mja, tis ook behoorlijk lastig! Maar goed, ik heb wél les gehad dus ik speel vals Maareh... dit is voor de rest niet zo boeiend denk ik...
Jeetje, wat hebben jullie weer veel gekletst vandaag! Heb wel alles gelezen, maar weet niet alles meer @ Sanne: Heerlijk gevoel hé als de keuken staat! Ze hebben bij mij vanmiddag het keukenblad geplaatst en ben helemaal happy! Zodra de keuken helemaal klaar is maak ik wel een voor en na foto! @ Mac: Je leest het waarschijnlijk morgen pas, maar HAPPY BIRTHDAY! @ Meris: Gecondoleerd met het verlies van je oom! Sterkte de komende tijd. Wat rot voor je vriendin dat ze in de onzekerheid zit met haar dochter. Hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen. @ Marb: Kan me voorstellen dat het een rare dag voor je is vandaag! Sterkte. @ Mandy: Hoop dat het goed blijft gaan met je schoonzus en de kleine. @ Smiley: Fijn dat alles weer goed gaat! @ Joanita: Hoop voor je dat de zalfjes goed werken! Zo, duik zo lekker mijn bed in. Was weer een lange dag vandaag. Morgen gaan we verder met de kinderkamer liefs girafje
@Marb: Ja, ze is ook heel lief . Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ben ook doodmoe! @Marjanne: Volgens mij heb ik gemist waar de cursus over gaat Letsel oplopen? Veel plezier bij Di-rect @Aaliyah: Ja, kijk er nu al naar uit om haar dalijk bezig te zien met mijn kleine meisje . Oooh lekker, slagroomtaart! Zie hier hele ingewikkelde dingen voorbij komen over piano spelen Ik kom uit een hele muzikale familie, ik ben de enige van de 20 kleinkinderen die geen instrument kan bespelen :O Dus beginnen jullie nu ook al .. Nee, vind het heerlijk om naar te luisteren hoor!
Pff net mijn nichtje naar huis gebracht en ben nu ingestort op de bank. Dalijk om 22.00u dat nieuwe programma kijken op RTL4 en dan lekker het klokje rond slapen
Dames, ik ga zo slapen denk ik... Mannetje is toch pas laat thuis, dus daar kan ik toch niet op wachten. Ben er misschien morgen, maar ik weet het niet zeker. Had namelijk het plan om 's ochtends te gaan zwemmen, om 9 uur is dat. En om 13.00 uur moet ik in Amsterdam zijn om mijn haar te laten proef-doen voor de bruiloft Dat betekent dat ik om 11 uur hier weg moet. Nou ja, het is dus krap. En ben misschien pas om 17.00 uur weer thuis... Fijn weekend allemaal!
@Marb hahah nee idd laten we er maar over ophouden @Mama87 leuk hoor zo een nichtje! Maar wel vermoeiend denk ik, ja ik ben ook benieuwd naar de tv kantine hihi vind die reclame ervan al leuk.. Nou ik ga lekker verder x-factor kijken en dan tv kantine dan lekker slapen ben moeeeeh. Slaap lekker iedereen!
@Marb: Pff drukke dag hoor, veel plezier! @Aaliyah: Ohja de TV kantine heet het, ik vond de reclame ook erg leuk
mama: de muts is 3 jaar, maar zit echt in de peuterpubertijd owww verschrikkelijk, schuppen, slaan, knijpen, bijten en noem maar op. papa en mama zijn niet zo streng daarin helaas. maar hier gelden onze regels en dat weet ze nu ook wel. ze is zo lekker dwars echt geweldig, maar het is voor ouders ook niet altijd even makkelijk vind ik teminste. goed mensen ik ga nu lekker slapen ben gebroken kus tot morgen
Goeiemorgen allemaal! Ketting : hihi wat grappig dat iedereen hem ook besteld! Hij is ook zo leuk! Marjanne : Hoe was het bij di-rect? Aaliyah : Pizzamonster haha! Wel lekker hoor. Girafje : Vandaag lekker klussen aan de kinderkamer, leuk hoor! Mama1987 : De tv-kantine was dat. Wat vond je ervan.? Ik ben halverwege in slaap gevallen. Laura : Mooie foto's. Wat een mooi fijn hoofdje heeft je kindje! Mijn vriend ligt nog lekker te slapen. Rond half 11 gaan we richting scheveningen met de honden. Heerlijk, het zonnetje schijnt al. Er staat alleen wel een koude wind volgens mij.
Goeiemorgen allemaal! Ik heb echt héérlijk geslapen van 22.30u tot 06.00u, toen moest ik héél nodig plassen en daarna weer tot 8.15u geslapen. Doet een mens goed . Mannetje is nu even naar de supermarkt, saucijzenbroodjes halen. @Joanita: Ohjee de peuterpubertijd, vind het wel altijd een hele leuke leeftijd, zo rond de 3 jaar. Ze kunnen dan zo mooi vertellen . @Kuide..: Wat een mooie fotos van je knappe ventje. Hij heeft echt een jongensgezichtje vind ik, leuk hoor
@Rianne: Ik vond het een beetje tegenvallen, jij blijkbaar ook anders was je wel wakker gebleven Gefeliciteerd met je 29 weken
Mama87 : Ja ik had er ook meer van verwacht. Ik vond het heeel erg gespeeld. Oh ja 29 weken Waauw bijna 30!
Goedemorgen meiden, @Kuide, wat een mooie beeb krijg jij zeg! Hij ligt echt heerlijk ontstpannen. Ik ga vandaag samen met paps de rolgordijnen en de gordijnen in de babykamer ophangen. Manlief is zoals elke zaterdag aan het werk, dus die krijgt een mooie verrassing als hij vanavond thuis komt. Als dit hangt is de kamer zo goed als klaar, dus dat is lekker. Ik zal binnenkort wel een keer een foto plaatsen. Iedereen een fijne dag gewenst en geniet lekker van het mooie weer! Groetjes Guusje
ja hij lag inderdaad de placenta te knuffelen! en met zijn rug en achterhoofd tegen de zijwand van de baarmoeder. zo grappig dat hij "dubbel gevouwen" ligt de hele tijd die handjes en die voetjes bij zij hoofdje. Gister was hij heel hard aan t bewegen, toen kon mijn zusje voelen dat hij bezig was, ook zij ging zitten huilen. Dus me vader en mijn zusje aan het huilen in 1 dag. Doet t mannetje goed
Hey meisjes Was gister wel een beetje leuk, zussie en ik vinden muziek van Di-rect wel leuk. En hebben de band een paar keer op bevrijdingspop in Haarlem backstage gezien (daar zijn we dan aan het werk, dus ook een praatje) Dit was de rockmusical, dus weinig echt van de band zelf. Na de pauze was het aangenamer. Zussie en ik hebben wel weer hartelijk gelachen om onze verwachtingen Mannetje heeft me vanochtend heerlijk een uurtje langer laten slapen. Dat kwam wel goed uit Hij ligt nu weer op bed, we doen het 50/50 hihi @ mama, voor mijn werk doe ik de cursus niet aangeboren hersenletsel. En dat gaat dus over letsel dat is gekomen ondanks dat de basis goed was. Dus zoals bij onze kindjes in de buik is, zoals het er nu uitziet, de aanleg goed. Maar door factoren van buitenaf, ook in de baarmoeder kan er al letsel worden ontwikkeld (bv roken, drank, stress enz.) Maar natuurlijk onzettend interesant, ook op gebied van gender (of je je man/vrouw voelt) dat ontwikkeld zich in de 2e helft van de zwangerschap. Ookal is het geslacht allang ontwikkeld. (week 12) Zo een heel verhaal, en zeker voor de zaterdagochtend Zo nu eerst even boodschappen doen met kind, en zand halen voor zijn nieuwe zandbak
haha dan is heel de familie aan t janken denk ik... En zeker ik ook! En ja dat dubbel gevouwen? ik lag zo ook... na mijn geboorte lag ik ook nog steeds op mijn tenen te sabbelen in bed, dit was na een paar weken over! Dus dat komt vast wel goed, hoop ik...