Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    owww ik moet over een uur bij de kapper zijn!
    helemaal vergeten... handig!

tot vanmiddag!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ja nog maar een weekje, dan gaat het echt hard!

@Guusje: Fijn is dat hé, als alles bijna klaar is.

@Kuide..: Onvoorstelbaar dat die kleintjes nog zo lenig zijn hé. Of nog aparter, dat ook wij allemaal zo lenig zijn geweest ;)

@Marjanne: Klinkt interessant!

Bluuh ik ben misselijk van de saucijzenbroodjes op mijn nuchtere maag..

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Blegh ik lees nu terug vanaf gisteravond en kom al jullie spinazie en vissticks- verhalen tegen :pale: . Lekker op de vroege morgen :)

Mama1987, gezellig dagje gehad dus gister. Wel lekker als ze die leeftijd hebben en ook hun eigen gang gaan. En ik woon in Arnemuiden, klein vissersdorpje waar iedereen elkaar kent en bijna familie van elkaar is.. Ze had wat tips om te zorgen dat niet iedereen hier straks de deur plat loopt en niet weg te krijgen is.

Was het leuk bij Di-rect Marjanne? Volgens mij wel heel vermoeiend.. Oh het was leuk lees ik nu :)

Aal, het lijkt wel of jij elke dag pizza eet :)

Girafje, gefelic met je keukenblad! Hoe blij je kan zijn met zoiets he? Wat moet er nu nog aan gebeuren?

Marb veel plezier met je kapsel. Hebben ze trouwens in D-H geen kappers? ;)

Kuide wat een lekker ventje heb je zeg!

Hier moest ik vroeg opstaan omdat er iemand naar mijn motor kwam kijken. Volgens mij neemt ie m niet, tenminste zo kwam hij over. Ach heb geen haast dus dan komt wel een keer goed.
    Gisteravond zijn we afscheid wezen nemen van M. z'n oom. Ik heb gewoon niet gehuild, dacht echt dat ik met al mijn hormonen en het zien van de familie helemaal los zou gaan.
    Wel moeilijk hoor, zie ik zo'n "grote stoere knul" van 17 zijn moeder troosten.. Pfff....
    Iedereen heeft ook nog even naar 'm gekeken, maar ik vind dat echt niks. Van tevoren had M. z'n oma al gezegd: Mariska moet niet naar hem kijken hoor, dat mag niet! Schijnt iets van vroeger te zijn dat zwangere vrouwen dat niet mogen doen. Had er nog nooit van gehoord.

Vanavond krijgen we gezellig bezoek en vanmiddag ga ik even bij mn ouders langs. Denk dat ik met mams even langs de Kruidvat ga voor wat kleine baby-dingetjes en badspul.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuideboki, mooi foto's zeg :D daar mag je trots op zijn :D!

over de babykamer...... hier is nog niets gebeurd..... zijn nog zo druk met de zolder bezig, dat de spullen op de babykamer nergens heen kunnen..... Zou zo graag willen beginnen, maar denk dat dat nog 2 weekjes duurt. Daarna behang eraf, verven, en behang erop.

als ik dat zo hoor bij jullie, word ik wel een beetje jaloers haha, dat jullie al klaar zijn

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even ego..

Ik ging net wat buikfoto's maken en ik heb straie bij mijn navel :cry: Bij mijn bovenste piercinggaatje! Het is net een sterretje in een ruit!

Ik baal echt!

ga even de fotos op de comp zetten

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    De eerste staat in mijn album :)

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Even ego:

:whistle: VANDAAG 28 WEKEN! :whistle: \:D/

Ik reageer later wel op jullie allemaal, ga ff nu douchen en we gaan straks naar Scheveningen.. (heb mijn man lief aangekeken dus ik mag naar buiten, hihi) Maar niet te lang lopen :)

Fijne dag allemaal..

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gefeliciteerd smiley

Hihi ik ga nu ook naar scheveningen

fijne dag allemaal !

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, mooie foto! en veel plezier in scheveningen
    @smiley, ook jij veel plezier in scheveningen!

Ik ga vanmiddag naar kijkduin!
    nu snel naar de kapper..

ciao!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Meris: Ah zo, wel fijn dat ze daar over meedenken! Lijkt me vervelend als iedereen maar in en uit loopt de hele dag.
    Moeilijk hoor, wat het wel een mooi afscheid?

@Rianne: Oh dat is balen.. Mooie foto en mooie buik hoor! Hopelijk blijft het bij dat ene ‘sterretje’.

@Smiley: Gefeliciteerd met je 28 weken!

Veel plezier in Scheveningen allebei! Wij gaan toch maar niet, is zo’n eind rijden voor dat half uurtje dat ik daar rond wil lopen ;). Wij gaan zo lekker even naar mijn paard, mannetje erop en ik ga lekker in het zonnetje kijken!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, mooie foto hoor!

12. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Heb ik ook! Ik heb een V net boven mn navel, raar he?

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden, vraagje....
    manlief gaat op zolder verven. Kan hij dan gewoon terpetine basis nemen? In principe kom ik daar niet en is het lekker weer zodat het raam open kan.....

14. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ja hoor dat kan zeker,
    als jij maar niet te veel in de lucht aanwezig gaat zijn

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, want de vorige keer hebben we de slaapkamer op water basis gedaan, maar dat was echt een ramp. wat een slechte verf!
    Nu is het op zolder dus daar hoef ik in principe toch niet te komen.

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Denk dat dat idd wel meevalt, gewoon lekker de ramen open zetten dan is die lucht zo weg!

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mooie foto's hoor!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ Meris hahaha ja ik eet echt veel pizza hahah maar niet elke dag hoor :D

@Tv Kantine ik vond het wel leuk, maar niet alle types

Iedereen die een week verder is gefeliciteerd!

@Kuide mooie foto's hoor, wij hebben ook zo eentje met die voetjes en daar heeft ze dan ook voetjes bij gezet

@Rianne mooie buikfoto! Balen van je straie ik heb nog niks maar ben bang dat bij mij op het laatst komt

@Jolan als je idd het raam open zet en zelf niet te lang in de lucht zit kan het geen kwaad.

Ik ben alweer 27 weken joepieeee
    Ben net wakker heb heerlijk geslapen niet wakker geweest erg relaxed ga nu lekker ontbijten en dan boodschappies doen en daarna even kijken wat deze zonnige dag ons brengt.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meiden,

ik ga later vandaag bijlezen!

ik heb gister een superverjaardag gehad!
    erg verwend en het was gezelli.

alsklap op de vuurpijl, krijg ik net een mail dat ik de blije doos bij prenatal op mag halen!
    laat ik daar vandaag dus maar naar toe gaan!

yippie!

fijn weekend allen!

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hoi lieve meiden,

ik moet erg veel teruglezen en heb ook even geen puf om ergens op te reageren,vergeef me :oops:
    Alleen wilde ik tegen Alien zeggen: Je hebt een erg mooi meisje op de wereld gezet..Ontzettend verdrietig en oneerlijk..Heel veel sterkte,mijn nachtmerrie is jouw werkelijkheid.Ik hoop echt dat je vlug weer zwanger mag zijn en dan een heel mooi en gezond mensje mag krijgen!Ik denk aan je.Dikke knuffel.

@ andere dames, wanneer ga je je vluchttas pakken?Of loop ik nu erg op de zaken voorruit? ;)

Liefs Yvette

Deel Deze Pagina