Jaaaaa ik oook!Ik mag dalijk de blije doos gaan ophalen!Ik zag net je berichtje mac(ben nu toch terug aan het lezen..)en dacht,kijk eens op mijn mail en ja hoor! x Yvette
En ooh ja,@iedereen die aan het strand woont of dichtbij..Ik ben zoo jaloers op jullie!Vind de zee he-le-maal geweldig maar moet er 2 uur voor rijden...(woon in het uiterste zuidelijke puntje van het land)(en ja nu hou ik op met spammen ) Liefs
Ik woon bijna op het strand, nou das een beetje overdreven, maar ben er zo. En ik kom er eigenlijk nooit... Is hetzelfde denk ik met het hebben van een bad, ik zou er nu wel elke dag in willen maar heb er geen, en mensen die er 1 hebben liggen er nooit in!
nou meid ik vind toch wel nog een prachtig buik. niet huilen ..je krijg wat moeois voor terug ik heb streep en jeuk begint rond navel dus straie zal wel bij mij ook komen
YAY 28 weken... levensvatbaar maar..dat gezegt.. laat de kleine nog even daarbinnen. blij dat alles goed is toch! wel rustig aandoen. ik ga dat nu ook doen..
hallo daar, moet zeggen met de nodige rust gaat het wel hoor, maar kan er zelf zo moeilijk aan toegeven dat is mijn probleem. vaak lig ik 's avonds al om 7 uur in me bed. maarja ach
hoi allemaal, was ik weer, om ff te zeggen dat het bij de vk allemaal goed was. Moet alleen wel naar de fysiotherapeut voor die pijn in mijn schaambot, hopelijk helpt het een beetje. Jij had dat toch ook Smiley? Hopelijk kan ik straks alles teruglezen, maar nu een beetje druk ivm verjaardagsvoorbereidingen
Marjanne: Klinkt wel interressant die cursus van jou! Kuide: Mooi mannetje hoor! En die voetjes * smelt* Bij ons konden ze helaas de voetjes er niet op krijgen omdat we dan het geslacht zouden zien....maar vind het altijd zo lief uitzien.. Marb: Succes en veel plezier met je proefkapsel. Rianne: Je buik ziet er heel mooi uit op de foto hoor! Weekje verder: er zijn er vandaag weer een aantal een weekje verder, gefeliciteerd! Ohh ikke ook...27 weken! Mac: Ik kreeg ook de mail van de blije doos, maar heb alleen geen auto vandaag , zal dus geduld moeten hebben tot maandag.. Niets verklappen he Snieke: Fijn dat alles goed was bij de vk! Kraampakket: krijg hem net binnen, niet echt interressant maar gauw ver weg gezet . Er zat alleen een luierrugtas in, erg lelijk... waarschijnlijk dezelfde die jij gaat krijgen Marjanne
je hebt gelijk.... ik woon een kwartier van het strand af en we hebben een bad. naar het strand gaan we nooit (alleen als het warm is) en in bad ga ik ook nauwelijks.....
hey meiden, een vraagje, ik heb van mn ouders vanuit oostenrijk een pakje knorr kaiserschmarrn (soort pannenkoek) gekregen. Ik moet daar alleeen water aan toevoegen, er zit dus melkpoeder is. Ik kan er toch vanuit gaan dat ik dat gewoon mag eten? Dat is toch gepasteuriseerd of niet? Heb er zo'n trek in......
Jolan: zou het alleen niet in 1x in de pan doen (zoals op het pakje staat) je kunt er wel 2 van bakken... dan brandt het niet zo snel aan
nu ben ik helemaal gek op paars dus dan maakt het mij niet veel uit of die verder lelijk is eigenlijk voor mij wel handig aangezien ik fibromyalgie heb en is dus verdeelt beter dan zo'n slinger tas