Hey ladies, Even snel een berichtje van mij. Had gisteren geen puf meer gehad om te reageren, en nu gaan we er weer vandoor. Hier weinig geslapen, viel pas vanochtend 05:30 uur in slaap tot 08:30 uur. Had een feestje in mijn buik, incl. een afterparty, hihihi Rianne: mooie fotos hoor Mam87: eet ze! Mandy: gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine. Veel plezier vandaag. Natasja: welkom en gefeliciteerd mac: veel plezier Kuide: hoe was het bij je ex? Fijne dag allemaal..
Goeiemorgen, even kort berichtje Ben sinds ik vanmorgen opstond heel erg duizelig, als ik sta, sta ik werkelijk te tollen op mijn benen. Verder ben ik erg misselijk. Voel me echt helemaal niet lekker. Ik had net in 40 minuten 9 harde buiken. Nu even niet meer. Even in de gaten houden denk ik. Ik vind dat duizelige zo eng! Fijne zondag allemaal
oh ja! jij was natuurlijk getrouwd op bali! Klinkt als een mooie jurk Die van mij wil ik zo graag nog een keer aan, haha, maar dat gaat voorlopig niet lukken.
mandy, gefeliciteerd! rianne, idd voorzichtig doen, even lekker relax dagje vandaag! ik ga nu ontbijten haha
Rianne: mooi rond buikje hoor! De maar rustig vandaag als je je zo duizelig voelt, misschien is het je bloeddruk? Lekker laten verwennen vandaag dus! Aminionstreng: had er ook nog nooit van gehoord, maar klinkt wel eng. Natasjag hoop voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen... Mac: Wel leuk toch iemand ophalen die al zo lang weg is geweest? Tranen van blijdschap zijn niet verkeerd Veel plezier! Haren: herken het helaas.. met mijn haar is ook niets aan te vangen nu. Heb nog maar halve krullen en weinig volume Mandy: gefeliciteerd met he dochter en een fijne dag vandaag Ik heb zo veel vlekken op mijn gezicht..herkent iemand dit? Heb er al vanalles op gesmeerd maar niets helpt, iemand misschien een gouden tip?
@Mam1987...Ik zit bij Trias...er zat ook nog een knuffeltje bij...mar dat was een beetje een vodje...dus die mag de hond @Mandy...Gefeliciteerd! @Rianne...duizelig is idd niet prettig! Doe maar lekker rustig! @Heide..hier zijn mn krullen juist veel mooier!
@Marb: Jammer dat het eten niet goed was, maar het was iig gezellig. Das het belangrijkste toch Ben blij dat jullie mijn ontbijt wel lekker vinden klinken, mannetje verklaarde me voor gek. Maarja, die is ook niet zwanger @Mandy: Veel plezier vandaag en alvast gefeliciteerd met Noa! @Rianne: Klinkt akelig idd even goed in de gaten houden en anders de vk even bellen! @Heide: Hier ook vlekken en bultjes. Niks helpt dus heb me er maar bij neer gelegd
@Sarah: Oh jammer ik bij het VGZ, dat wordt geen leuk boek voor mij Wij hebben net samen alles opgeruimd en schoongemaakt, nestdrang?! Twijfel nog een beetje of ik zin heb om vanmiddag wat te doen of dat ik lekker op de bank blijf liggen..
Hallo meiden zie dat er weer druk geschreven is. Even kort hoor Mama87 was je ontbijt lekker? Mac veel plezier met de hond en suc6 met je emo dag Rianne dat zijn mooie foto's hoor! En straie doe je toch niks aan meid, ik heb overal jeuk en bultjes dus ik ga het ook wel krijgen... Mandy gefeliciteerd met je dochter en fijne dag he Smiley hahah feestje en afterparty sorry vond het erg grappig klinken hoewel het voor jou vast niet leuk is,ik heb er geen last van kleine gaat slapen als ik ga slapen en word wakker als ik wakker word... Rianne jeetje zo vaak een harde buik en duizelig wel rustig aan doen hoor! Heb je enig idee hoe het komt? Heide ik heb geen vlekken maar misschien dat je vk er iets op weet? Mama87 heb jij ook die groene luiertas gekregen van VGZ? Hier een beetje depri. Ik begin ons huis erg zat te worden, die 2 kleine rot kamers en ruimte gebrek en het uitzicht op een ander huis is er ook voorlopig nog niet. Ik mis de grote tuin die ik had bij mijn ouders vreselijk, ik zat al buiten met het eerste zonnestraaltje en dat kan nu niet, wij krijgen de zon pas op het einde van de middag..... En we kunnen helemaal niks doen ik voel me zo machteloos. En gisteravond kreeg ik ineens hele erge last van mn rug, net wat ik altijd had als ik ongesteld moest worden dus ik was ook gelijk ongerust, maar dat is nu gelukkig over.
@Aaliyah: Heb mijn kraampakket nog niet binnen?! Heb je geen balkon dat je een beetje op kunt leuken met bloembakken o.i.d.? Dat heb ik hier ook gedaan! 2 nieuwe buikfoto's http://i43.tinypic.com/2rhwevs.jpg http://i43.tinypic.com/2mh64ck.jpg Op de 2e foto zie je de striae die ik al vanaf mijn 12e heb. Ben dus bang dat ik ook een kandidaat ben voor striae op mijn buik dalijk...
Ohja en ik krijg haartjes op mijn buik, erg oncharmant :S maar volgens de vk moet ik eraf blijven en gaan ze na de bevalling vanzelf weer weg...
***********ego*************** pff meiden net terug uit het ziekenhuis... ik voelde al 2 dagen helemaal geen leven... maar alles is goed met me kleine man alleen heb ik wel heel erg veel vruchtwater en nu moet ik morgen weer terug voor ctg en echo dinsdag een bloedsuikerdagcurver bijhouden ivm verdenking van zwangerschapssuiker en dan donderdag of vrijdag weer terug voor gesprek met de gyn pff ben het ff helemaal zat
Mama87 ik heb hem al wel binnen maar misschien kan je even bellen met VGZ? Die straie heb ik op precies dezelfde plek ik heb het ook al een tijdje omdat ik nogal geschommeld heb met mijn gewicht toen ik in de puberteit zat. Over mn balkon ja ik kan het wel opleuken maar ik heb 21 jaar lang kunnen genieten van een mega tuin met gras,schommel en mooie tuin (vader is o.a hovenier geweest) en altijd gelijk na 12 uur de zon in de tuin ik was altijd buiten te vinden. Het is ook een combi nu van hormonen want vorig jaar had ik het wel wat minder. Vind het allemaal beetje moeilijk, maar wel bedankt voor je tip hoor! Die haartjes heb ik ook maar ik vind het niet zo erg, gaat idd vanzelf wel weg hhihi ik zie het verder toch niet zo erg Gabster jeetje was wel even schrikken denk ik! Gelukkig is alles goed met je kleine. Rustig aan he sterkte meid!
Hoi dames,´ Ff geen fut om te reageren, heb veel last van mijn buik en rug en kramp in kuit. Dinsdag naar vk kijken wat ze zegt. Kga weer even liggen op de bank zolang dochtertje slaapt Fijne dag nog allemaal Mensen met afspraak morgen veel plezier
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je het ff helemaal zat bent! Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Succes morgen!